Β’ Βατικανή Σύνοδος Σεμερτζόγλου Γιώργος ΠΠΓΕΣΣ 27/11/2014 Γ3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Η ΚυριακΗ τηΣ ΟρθοδοξιαΣ»
Advertisements

Πολλοί λένε ότι τα διάφορα πρότυπα μοντέλα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και πλασάρονται ως η αυτοκίνηση του μέλλοντος είναι όνειρα θερινής νυκτός.
Διαφορές Χριστιανών Καθολικών και Ορθόδοξων.
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΑΓΆΠΕΣ Νίκος Γιαννιός Γ 1 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Σχολικό Έτος
Θεματική Ενότητα: 2 Χριστιανοσύνη στην Ευρώπη
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Διάσκεψη των Ευρωπαϊκών Εκκλησιών » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Αγγλικανική Εκκλησία ΘΕ 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 18/10/14
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΠΑΓΚΟΜΣΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Ελληνικός τουρισμός Θετικές και Αρνητικές Συνέπειες.
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
Φεβρουάριος Βύσκα Λίντια Γεωργιάδη Δήμητρα Κουμελά Αγγελική.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
Το Σχίσμα του 1054: Ένα γεγονός βαθιάς οδύνης
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Σωτήρχου Στέλλα Φιλιπποπούλου Ζωή Χατζή Γκερίνα
17. Τα σχίσματα τραυματίζουν την ενότητα των χριστιανών
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Γιάννης Ρίτσος.
Θ. Ε.: 4 – ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΑΞΗ : Γ 3 ΕΤΟΣ
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο.
Ηφαίστειο Χαβάης ΚΙΛΑΟΥΕΑ: Η εργασία αυτή θα μας μιλήσει για τις πληροφορίες που πρέπει να ξέρεται για το ενεργότερο ηφαίστειο στην Γη το Κιλαουέα. Αυτό.
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
Ορθόδοξες Εκκλησίες, Ορθόδοξη διασπορά, Ορθόδοξα κέντρα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
ιουδαϊσμοσ Θε 2: το ζητημα τησ θρησκειασ στη συγχρονη ευπωπη
Μεσογειακή Διατροφή Γιώργος Κασσαβέτης Τι είναι; Η μεσογειακή διατροφή αναφέρεται στον τρόπο διατροφής λαών που ζουν σε περιοχές που βρίσκονται κοντά.
Νίκος Νησιώτης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 Θρησκευτικά ΘΕ3.
ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
Ισλαμοφοβία, κυριολεκτικά σημαίνει ο φόβος για το Ισλάμ, τους Μουσουλμάνους και τα θέματα που αφορούν στο Ισλάμ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ’2 29/11/14 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.: 2Η ΙΣΛΑΜΟΦΟΒΙΑ.
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ : ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : ΤΑΞΗ : Γ 2 ΟΝΟΜΑ : ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
ΜΠΟΡΝΤΟ-ΓΑΛΛΙΑ.
Θεματική ενότητα 1: Δομή της εκκλησίας Βαρθολομαίος Κωνσταντινουπόλεως Αναστασία Τάπαρη Γ’3.
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
ΠρΟτυπο πειραματικΟ γυμνΑσιο ευαγγελικΗΣ σχΟληΣ ΣμΥρνηΣ
Έλλη Ψαριανού Μαρία Ειρήνη Σωφρονίου Νίκος Τσιμπλιάρης Καγιάρας
Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών
Όνομα : Χρήστος Πυλαρινός Μαρκαντωνάτος Γ 3 Εργασία για την « Οικουμενική κίνηση » Υπεύθυνος καθηγητής : κ. Γιώργος Καπετανάκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιώργος Καπετανάκης ΘΕ2:Παγφκόσμιο συμβούλιο εκκλισιών Επιμέλεια: Τσώλη Ελένη.
Ρατσισμός.
30. Μια πρώτη γνωριμία με τους Ρωμαιοκαθολικούς χριστιανούς
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Γ2 Θρησκευτικά Ευαγγελική Σχολή Σμύρνης.
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Συνέπειες της Β’ Βατικανής Συνόδου
Δανάη Φιλιπποπούλου Γ’3
Η Β’ Βατικανή σύνοδος και οι συνέπειες
1ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία: Β΄ Βατικανή Σύνοδος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β’ Βατικανή Σύνοδος Σεμερτζόγλου Γιώργος ΠΠΓΕΣΣ 27/11/2014 Γ3

Περιεχόμενα  Εισαγωγή  Οι αλλαγές στη στάση της Καθολικής εκκλησίας  Αλλαγές στην Εκκλησιολογία  Ο Θεολογικός Διάλογος Ορθοδόξου και Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας  Γενικότερης φύσεως θέματα  Επίλογος  Πηγές

Εισαγωγή Η Β' Σύνοδος του Βατικανού αποτελεί μεγάλο ιστορικό γεγονός όχι μόνο για τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, αλλά και για ολόκληρο το Χριστιανικό κόσμο. Ιδιαίτερα για την Ορθόδοξη Εκκλησία το γεγονός αυτό ενέχει εξαιρετική σημασία.

Οι αλλαγές στη στάση της Καθολικής εκκλησίας  Με τον Ιωάννη τον 23 ο καλυτερεύουν οι σχέσεις Ορθοδόξων-Καθολικών  Η αλλαγή αυτή επισημοποιήται με το Unitatis Redindegratio  Επαναφέρεται η αγάπη μεταξύ των Χριστιανών

Αλλαγές στην εκκλησιολογία  Εισαγωγή της ιδέας «Λαός του Θεού»  Διάκριση μεταξύ «εκκλησιαστικών κοινοτήτων» και «εκκλησιών»  Δικαίωμα αυτοδιοικήσεως στις Ορθόδοξες Εκκλησίες  Ιδιαίτερος σεβασμός στην Ορθοδοξία  Καταβάλλεται προσπάθεια αμβλύνσεως του ζητήματος των ελληνορρύθμων καθολικών

Θεολογικός Διάλογος Ορθοδόξου - Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας  Προκύπτει επίσημος θεολογικός διάλογος ανάμεσα σε Καθολικούς και Ορθοδόξους  Άρση των αναθεμάτων του 1054  Πλήρης επικοινωνία Ανατολής και Δύσης Ο δρόμος όμως είναι ακόμα μακρύς, διότι δεν είναι εύκολο να λυθούν προβλήματα που συσσωρεύθηκαν επί χίλια χρόνια χωρισμού,θα απαιτηθεί χρόνος και υπομονή.

Γενικότερης Φύσεως Θέματα  Το θέμα της θρησκευτικής ελευθερίας.  Το κοινωνικό έργο της Εκκλησίας Με τη Σύνοδο αυτή η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία «αυτοανακρίνεται». Είναι τόσο αναγκαίο για όλους μας να κοιτάμε κριτικά τον εαυτό μας, για να διαπιστώνουμε αν οδηγούμε σωστά το σκάφος της Εκκλησίας.

Επίλογος Αναθεωρώντας την πεντηκονταετία που πέρασε από τη σύγκληση της Β' Βατικανής Συνόδου βλέπουμε μπροστά μας μια Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία πιο ανοιχτή απέναντί μας, χωρίς τη στάση εκείνη που επί χίλια χρόνια περίπου μάς έδινε την εικόνα εκείνου που θέλει να μας καθυποτάξει - μια εικόνα που εύλογα τρομάζει ακόμα τους Ορθοδόξους και κάνει πολλούς από αυτούς να βλέπουν με καχυποψία κάθε φιλική προσέγγιση και κάθε διάλογό μας με τη Ρώμη.

Πηγές  CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE %BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82_%CE% A3%CF%8D%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF% CE%B9#.CE.92.CE.84_.CE.A3.CF.8D.CE.BD.CE. BF.CE.B4.CE.BF.CF.82_.CF.84.CE.BF.CF.85_.CE.9 2.CE.B1.CF.84.CE.B9.CE.BA.CE.B1.CE.BD.CE.BF. CF.8D  8/lang,el/ 8/lang,el/