Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
John Lennon.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ.
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ.
ΡΗΣΕΙΣ ΣΟΦΩΝ.
Nέλσον Μαντέλα.
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Ινδια Ελεάννα Λυδία.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΥΘΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο και 21ο αιώνα
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Η ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Ειδική τελετή για να παραμείνει η πάλη στους Ολυμπιακούς Συντάκτης : Pamesports.gr.
Μητέρα Τερέζα Πραγματικό : όνομα Agnesë Gonxhe Bojaxhiu
ΘΕ: Προσφορά και Μαρτυρία Πίστης στον Σύγχρονο Κόσμο
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΕΜΕΡΤΖΟΓΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ3.
Νέλσον Μαντέλα.
5 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ
Δημήτρης Καραγιάννης Γιάννης Πρέντζας Γιάννης Ρόδης
Άννα Αμπαριάν Σχ. Έτος : Θρησκευτικά.  O Δρ. Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου 1929 και πέθανε στις 4 Απριλίου 1968.
ΚΑΛΛΙΣΤΟΣ ΓΟΥΕΑΡ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Νικόλας Δεπούντης Τμήμα:Γ1.
ΔΕΔΕ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1 ΚΟΜΦΟΥΚΙΑΝΙΣΜΟΣ
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
Σύλβια Καραιωσηφίδου Α’1
3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου
Νέλσον Μαντέλα. Ο Νέλσον Μαντέλα, γεννήθηκε στις 18 Ιουλίου του 1918 στην Τράνσκεϊ της Νότιας Αφρικής και απεβίωσε στις 5 Δεκεμβρίου Ήταν επαναστάτης.
Η Δημοκρατία της Λετονίας ( λετονικά : Latvijas Republika ) είναι χώρα στη περιοχή της Βαλτικής στη Βόρεια Ευρώπη. Συνορεύει με την Εσθονία, τη Ρωσία,
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2
Μετάνοια - Εξομολόγηση
ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
33. Ο Ινδουισμός (B’) Σελίδες
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία, μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου Προκοπίδης Ν.
Δια βίου εκπαίδευση Κ Β Κ Σ Μ Χ Μ Χ Κ Ά Ορισμός δια βίου εκπαίδευσης Η μαθησιακή δραστηριότητα με την οποία η εκπαίδευση θεωρείται ως μια μακροχρόνια.
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
Παραολυμπιακή Τοξοβολία
Γιάννης Ρίτσος.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σεμερτζόγλου Γιώργος 10/12/2014 Γ3.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : 4 ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΣΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΟΣΜΟ ΟΝΟΜΑ : ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ : Γ 3.
Ινδουϊσμοσ ΘΕ 2: ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο.
Ποιός ήταν ο Αριστοφάνης;
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
Νίκος Νησιώτης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 Θρησκευτικά ΘΕ3.
Βουδισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εργασία για Νεοελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Χειμαριού Ελισσάβετ ΑΜ 5334 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Κουτσοσπύρου Χρύσα ΑΜ 5238 Ζαχαροπούλου Μαρία- Αθανασία.
Η ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΩΣΗ Η ιδέα της μετενσάρκωσης, η οποία ως έννοια εισάγεται πρώτη φορά στις Ουπανισάδες (800 πΧ), είναι θεμελιώδης στον Ινδουισμό.
Φονταμεταλισμός Ελένη Κολιό Γ’1.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄ Θρησκευτικά ΘΕ1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΚΟΥΤΟΣ ΜΑΡΒΙΝΑ ΧΟΥΡΣΟΓΛΟΥ
Για το μάθημα των Θρησκευτικών Μητσάνη Ιωάννα Γ2
Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ.
Μαχάτμα Γκάντι.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ3 Μαχάτμα Γκάντι Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ3

Ο Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι ήταν Ινδός πολιτικός, στοχαστής και επαναστάτης ακτιβιστής. Υπήρξε η κεντρική μορφή του εθνικού κινήματος για την ινδική ανεξαρτησία και εμπνευστής της μεθόδου παθητικής αντίστασης χωρίς τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών. Η διδασκαλία του επηρέασε το διεθνές κίνημα για την ειρήνη και μαζί με τον ασκητικό βίο του συνέτειναν στο να καταστεί παγκόσμιο σύμβολο και ορόσημο της φιλοσοφικής και κοινωνικοπολιτικής διανόησης του 20ού αιώνα. Έγινε ευρύτερα γνωστός με την προσωνυμία Μαχάτμα, που φέρεται να του απέδωσε στα 1915 ο Ινδός νομπελίστας ποιητής και φιλόσοφος Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ και στα σανσκριτικά σημαίνει Μεγάλη Ψυχή.

Γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869, στο Πορμπαντάρ, μια μικρή πόλη στη δυτική ακτή της Ινδίας στην επαρχία Γκουτζάρατ. Στις 16 Νοεμβρίου 1885 πέθανε ο πατέρας του σε ηλικία 63 ετών. Το 1887 επέτυχε στις εισαγωγικές εξετάσεις και εισήλθε στο Κολλέγιο Samaldas, αλλά οι σπουδές εκεί του φάνηκαν δύσκολες και η ατμόσφαιρα δυσάρεστη ώστε παρακολούθησε μόνο ένα ακαδημαϊκό έτος.

Μετά από αυτό ένας οικογενειακός φίλος πρότεινε πως εάν ο Μαχάτμα επιθυμούσε να αναλάβει τη θέση του πατέρα του θα ήταν καλό να σπουδάσει νομικά, σπουδές που θα διαρκούσαν τρία χρόνια στο Λονδίνο. Έτσι ο νεαρός Γκάντι εκμεταλλευόμενος αυτήν την πρόταση μετέβη στην πρωτεύουσα της τότε Βρετανικής Αυτοκρατορίας στις 4 Σεπτεμβρίου 1888 και εγγράφηκε στο University College London. Ο Γκάντι φανταζόταν την Αγγλία σαν το κέντρο του πολιτισμού, χώρα φιλοσόφων και ποιητών. Η φανταστική του εικόνα όμως υπεχώρησε όταν βρέθηκε αντιμέτωπος με τον χλευασμό συμφοιτητών για τις ιδιαίτερες πολιτισμικές του συνήθειες ενώ συνάμα δυσκολευόταν να προσαρμοστεί προς τον δυτικό τρόπο ένδυσης και συμπεριφοράς.

Επιστρέφοντας στη Νότια Αφρική βρέθηκε αντιμέτωπος με τον φυλετικό διαχωρισμό του απαρτχάιντ, ο οποίος εκδηλωνόταν από τους λευκούς εποίκους εις βάρος των ντόπιων έγχρωμων και των Ινδών μεταναστών. Ο ίδιος ο Γκάντι εκδιώχθηκε από την αίθουσα του δικαστηρίου επειδή αρνούνταν να βγάλει το παραδοσιακό ινδικό τουρμπάνι ενώ ακόμη μία φορά δέχθηκε βία από τον οδηγό ταχυδρομικής άμαξας λόγω του ότι αρνήθηκε να παραχωρήσει τη θέση του σε κάποιον Ευρωπαίο επιβάτη. Αυτή η κατάσταση τον οδήγησε να δραστηριοποιηθεί πολιτικά, υπερασπιζόμενος τα ανθρώπινα δικαιώματα των συμπατριωτών του.

Κατά την εικοσάχρονη παραμονή στη Ν Κατά την εικοσάχρονη παραμονή στη Ν. Αφρική φυλακίστηκε πολλές φορές για τους αγώνες του. Εκεί πρώτη φορά ξεκίνησε να διδάσκει την τακτική της παθητικής αντίστασης, μιας μεθόδου με σαφείς αναφορές στη σκέψη του κορυφαίου Ρώσου συγγραφέαΛέοντα Τολστόι. Στην άρνησή για τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών επηρεάστηκε, όπως ο ίδιος έλεγε, από τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού και τον Αμερικανό συγγραφέα Χένρι Θορό, ο οποίος είχε γράψει ένα δοκίμιο για την πολιτική ανυπακοή.

Ο Μαχάτμα Γκάντι δολοφονήθηκε στο Νέο Δελχί στις 30 Ιανουαρίου 1948 από έναν εθνικιστή Ινδό ονόματι Γκόντσε.

10 Θεμελιώδεις αρχές του Γκάντι Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο Κανείς δεν μπορεί να με πειράξει χωρίς την άδειά μου Ο αδύναμος δεν μπορεί ποτέ να συγχωρήσει. Η συγχώρεση είναι το χαρακτηριστικό του ισχυρού Δεν θέλω να προβλέπω το μέλλον. Είμαι αφοσιωμένος στην παρούσα στιγμή. Ο Θεός δεν μου έδωσε τον έλεγχο της επόμενης στιγμής, αλλά αυτής Μια ουγκιά δράσης αξίζει περισσότερο από ένα τόνο διαδασκαλίας

Είναι ανόητο να είσαι πολύ σίγουρος για την σοφία σου Είναι ανόητο να είσαι πολύ σίγουρος για την σοφία σου. Είναι υγιές να υπενθυμίζεις στον εαυτό σου ότι και οι ισχυρότεροι μπορεί να αποδυναμωθούν και οι σοφότεροι μπορεί να σφάλλουν Πρώτα θα σε αγνοήσουν, μετά θα γελάσουν με σένα, μετά θα σε πολεμήσουν, και τότε κέρδισες Βλέπω μόνο τις αρετές των ανθρώπων. Αφού δεν είμαι αλάθητος, δεν θα αναλύσω τα λάθη των άλλων Ευτυχία είναι όταν αυτά που σκέπτεσαι, αυτά που λες και αυτά που κάνεις, βρίσκονται σε αρμονία μεταξύ τους Η συνεχής ανάπτυξη είναι ο νόμος της ζωής. Αυτός που προσπαθεί να διατηρήσει τα δόγματά του για να φαίνεται συνεπής στους άλλους, οδηγεί τον εαυτό του σε λάθος δρόμο.

Πηγές http://enallaktikidrasi.com/2013/07/oi-10-themeliodeis- arxes-toy-gandhi/ http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B1%CF%87 %CE%AC%CF%84%CE%BC%CE%B1_%CE%93%CE%B A%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9

 ΤΕΛΟΣ 