ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΔΙΑΛΟΓΟΣ Κοινωνικός διάλογος Χαιρετισμός Ενθάρρυνσ η/ ενίσχυση Διάλογος επικεντρωμένος στις δραστηριότητες Παραγωγικός Διάλογος Σχολιασμός (Επεξηγήσεις/
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Άξονες Συνέντευξης.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΡΙΑΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Κριτήρια επιλογής του θέματος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2

ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ

 Η μελέτη του θέματος για τους παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο σχολικό κτίριο του «Ευκλείδη» ανέδειξε πολλές πτυχές.  Μετά από διεξοδική συζήτηση που έγινε μεταξύ όλων των ομάδων του τμήματός μας οδηγηθήκαμε στην δημιουργία ενός ερωτηματολογίου για να διερευνηθούν οι παραπάνω παράγοντες.

 Το ερωτηματολόγιο αφού σχεδιάστηκε αποφασίστηκε να διανεμηθεί στους μαθητές των δύο εσπερινών σχολείων που συστεγάζονται στο κτίριο, προκειμένου να αποτυπώσουν τις εντυπώσεις τους.  Η προσπάθειά μας έγινε δεκτή με θέρμη από όλους τους συμμαθητές μας.

 Ο σχεδιασμός βασίστηκε στις παρακάτω σκέψεις των μελών των ομάδων του τμήματος, που συνοπτικά αναφέρουμε στις διαφάνειες που ακολουθούν.

Όπως μπορούμε να δούμε η είσοδος του σχολείου και ο εσωτερικός χώρος του δεν έχουν πρόσβαση σε άτομα ( ΑΜΕΑ ) 6o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ

Ο Πρώτος βαθμός δυσκολίας στο σχολικό μας κτίριο είναι οι πολλές σκάλες που εμπεριέχονται στον εσωτερικό του χώρο. 6o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ

Οι Αίθουσες του σχολείου μας είναι αρκετά μεγάλες με προβλήματα στο φωτισμό, στην ακουστική και στα παλιά φθαρμένα θρανία.

Οι παρεμβάσεις που έγιναν από τους ίδιους τους μαθητές στις αίθουσες βελτίωσαν κατά πολύ την αισθητική του χώρου με συνέπεια να γίνεται πιο ευχάριστα το μάθημα 6o ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ

 Ένα θέμα σοβαρό που αντιμετωπίζουμε στο σχολικό μας κτίριο είναι οι τουαλέτες του.

Το σχολικό περιβάλλον δίνει τη δυνατότητα στους συμμαθητές μας  να έχουν μεταξύ τους σχέσεις φιλίας, αμοιβαίου σεβασμού και αλληλεγγύης.  να δραστηριοποιούνται και να καταξιώνονται.

 Το σχολείο μας πέρα από τη μάθηση, μας συμπαραστέκεται και μας βοηθάει και τυχόν προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίζουμε.

 Η Βία είναι ένα σοβαρό θέμα που αφορά όλους μας.  Γνωρίζουμε δυστυχώς ότι η βία έχει εξαπλωθεί και στους σχολικούς χώρους.  Δεν πρέπει να είμαστε αδιάφοροι σε ένα τέτοιο περιστατικό αν συμβεί στο σχολείο μας.

 Μέσα στο σχολείο μας υπάρχουν διαφορές ως προς τις ηλικίες και τον τόπο καταγωγής μας.  Δεν πρέπει ν΄αφήσουμε την διαφορετικότητα ( ρατσισμός )να καταβάλει τη σκέψη μας την προσωπικότητα μας και να μας αναγκάσει να φερόμαστε απαξιωτικά στους γύρω μας.

 Ένας ακόμα νόμος που ψηφίστηκε στην Ελλάδα είναι η απαγόρευση του καπνίσματος.  Θα πρέπει για καλό όλων μας μαθητές και καθηγητές να σεβαστούμε το νόμο και να αποφεύγουμε το κάπνισμα εντός του σχολικού κτιρίου.

 Τα κινητά τηλέφωνα είναι ένα ακόμα σοβαρό θέμα που αντιμετωπίζουμε στο σχολείο μας την ώρα του μαθήματος, γιατί μας αποσπάει την προσοχή, διακόπτει τον ειρμό της σκέψης και αποσυντονίζει τους περισσότερους μαθητές.

 Υποδομές που λείπουν:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 18/12/2012 1Το κτίριο του σχολείου είναι προσβάσιμο σε άτομα ΑΜΕΑ ; ΝΑΙ□ΟΧΙ □ 2.Ιεραρχείστε ανάλογα με το βαθμό δυσκολίας τη δυνατότητα πρόσβασης των ατόμων αυτών□  Σκάλα □  Φωτισμός □  Θρανία □  Είσοδος □  Τουαλέττες □ 3.Πιστεύεις ότι το σχολικό κτίριο και οι αίθουσες διδασκαλίας προσφέρουν ένα περιβάλλον φιλόξενο για το μαθητή και κατάλληλο για μάθηση; ΝΑΙ □ΟΧΙ □ 4.Θεωρείς ότι υπάρχουν παράγοντες στο σχολείο που επηρεάζουν αρνητικά την εκπαιδευτική διαδικασία όπως : θόρυβοι μέσα και έξω από την αίθουσα, ακουστικότητα, ορατότητα και λάθος φωτισμός ; ΝΑΙ□ΟΧΙ □  5.Νομίζεις ότι πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις στο κτίριο και στις αίθουσες διδασκαλίας ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των συνθηκών λειτουργίας στο σχολείο; ΝΑΙ□ΟΧΙ □

6.Υπάρχουν οι προϋποθέσεις στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής ώστε να δημιουργούνται μεταξύ των μαθητών σχέσεις φιλίας, αλληλοϋποστήριξης και αλληλεγγύης ; ΝΑΙ□ΟΧΙ □ 7.Θεωρείς ότι το σχολείο σου, αν το ζητήσεις, προσφέρει πέρα από τις συμβατικές υποχρεώσεις που αφορούν τη διδασκαλία και τη μάθηση, υποστήριξη, συμπαράσταση και βοήθεια σε τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχεις ; ΝΑΙ□ΟΧΙ □ 8.Έχεις γίνει μάρτυρας κάποιου περιστατικού βίας (λεκτικής ή σωματικής) στο χώρο του σχολείου ; ΝΑΙ□ΟΧΙ □ 9.Πιστεύεις ότι η διαφορετικότητα ανάμεσα στους μαθητές μιας τάξης μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα ; ΝΑΙ □ΟΧΙ □ 10.To κάπνισμα απαγορεύεται σύμφωνα με το νόμο. Συμφωνείτε με το νόμο; ΝΑΙ □ΟΧΙ □ 11.Είστε καπνιστής / καπνίστρια ; ΝΑΙ □ΟΧΙ □ 12.Θεωρείτε ότι υπάρχει σεβασμός στη διαδικασία του μαθήματος; (π.χ. χρήση και απάντηση σε κινητό τηλέφωνο, καθυστέρηση κ.λ.π.). ΝΑΙ □ΟΧΙ □ 13.Γράψτε σε δυο γραμμές τι σας αρέσει και τι δεν σας αρέσει στο σχολείο : 

 Οι αίθουσες διδασκαλίας θεωρείται από ένα μεγάλο ποσοστό των μαθητών ότι δεν προσφέρουν ένα περιβάλλον φιλόξενο και κατάλληλο για μάθηση.  Η εκπαιδευτική διαδικασία επηρεάζεται αρνητικά από παράγοντες όπως θόρυβοι μέσα και έξω από την αίθουσα, ακουστικότητα, ορατότητα και λάθος φωτισμός.  Η πλειονότητα των μαθητών πιστεύει ότι πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις στις αίθουσες και στο κτίριο προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα συνθηκών λειτουργίας στο σχολείο.

 Παρόλα αυτά είναι κοινή αντίληψη μεταξύ των μαθητών ότι στην καθημερινότητα της σχολικής ζωής υπάρχουν οι προϋποθέσεις ώστε να δημιουργούνται σχέσεις φιλίας, αλληλεγγύης και αλληλοϋποστήριξης.  Επίσης η πλειοψηφία των μαθητών θεωρεί ότι το σχολείο όταν ζητείται από τους μαθητές μπορεί να προσφέρει πέρα από τις συμβατικές του υποχρεώσεις που αφορούν τη διδασκαλία και τη μάθηση υποστήριξη και συμπαράσταση σε τυχόν προβλήματα που μπορεί να έχουν.

 Στις απόψεις των μαθητών αποτυπώνεται ότι τα περιστατικά λεκτικής ή σωματικής βίας δεν είναι συχνά στο σχολείο.  Σύμφωνα με το 60% των μαθητών η διαφορετικότητα μεταξύ τους δεν δημιουργεί προβλήματα στην εκπαιδευτική καθημερινότητα.

 Οι μαθητές του σχολείου συμφωνούν με τον αντικαπνιστικό νόμο, αν και παραπάνω από τους μισούς μαθητές του σχολείου είναι καπνιστές.  Σε σχέση με το αν υπάρχει σεβασμός στη διαδικασία του μαθήματος (π.χ. χρήση και απάντηση κινητού τηλεφώνου, καθυστερήσεις) οι γνώμες των μαθητών είναι μοιρασμένες.