RSS FEEDS Εισαγωγικά θέματα WWW ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ:ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Α΄

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

Τεχνολογίες Web Απαραίτητες γνώσεις για την υλοποίηση της άσκησης.
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Το Podcasting αποτελεί μία κίνηση τόσο ερασιτεχνών όσο και επαγγελματιών στο διαδίκτυο ήχου "κατ' αίτηση" δηλαδή ήχου που μπορεί κανείς να ακούσει όποτε.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Δ.Π.Θ. xml - 1 ΝΕΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ XML Η HTML αποτέλεσε την πρώτη και κύρια γλώσσα δημιουργίας ιστοσελίδων από την έναρξη λειτουργίας.
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Η γλώσσα μορφοποίησης υπερκειμένου HTML
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
και η εκπαιδευτικΗ τουΣ χρηΣη
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΙΣΤΟ RDF – RDFS - SPARQL
Τι είναι το A.J.A.X. ? Τα αρχικά προέρχονται από τις λέξεις Asynchronous JavaScript And XML και είναι ένας από τους κύριους αντιπροσώπους του επονομαζόμενου.
Η γλώσσα XHTML Επιμέλεια: Νικάκη Θεοδώρα Μάθημα: Εισαγωγικά θέματα WWW 2007.
Ο ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Δυνητικές Κοινότητες: Κοινωνιοψυχολογικές Προσεγγίσεις και.
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Επιβλέπων: Μ. Λύτρας Ομάδα Εργασίας: Αtanasova Monica A.M Αtanasova.
ΗΥ-566 Διαχείρηση Γνώσης στο Διαδίκτυο1 SWRC Ontology Κτιστάκης Γιώργος Μπούτσικα Κατερίνα Παπαδάκης Μύρων.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση Εφημερίδων Voulgaris Spyros.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Αρχειοθέτηση του Ιστού Nordic Web Archive Toolset Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες : Σ. Καπιδάκης, Μ. Γεργατσούλης Μαρίνα Κομπολύτη Εαρινό εξάμηνο 2003/2004.
Αναπαρασταση Γνώσης στον Παγκόσμιο Ιστό
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Resource Description Framework
Ενότητα Β: Εισαγωγή στο Διαδίκτυο Κουμπή Βασιλάντα, Ph.D, MSc.
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
Microsoft ASP.NET Browser Web 2.0 CSS JavaScript Server Client Clients Κατσιώτης Ιωάννης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Εισαγωγικά θέματα www Phishing Βλαχάκου Σταυρούλα ΜΠΣ Δυνητικές κοινότητες – Πάντειο Πανεπιστήμιο.
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Σχεδιασμός ιστοχώρων Σπύρος Κοκολάκης* ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ.
1 Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας, Κέρκυρα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Θέμα: Τεχνολογίες.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
E X a M p L e Αξιοποιώντας την τεχνολογία XML στη διαχείριση της πληροφορίας Λίνα Μπουντούρη Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
1 ΘΕΜΑ : Μελέτη του Σηµασιολογικού Ιστού: Επιχειρηµατικά Θέµατα και το αναδυόµενο επιχειρηµατικό πεδίο ( Semantic Web: Business issues and the emerging.
Σημασιολογική Ολοκλήρωση Δεδομένων με τη χρήση Οντολογιών Λίνα Μπουντούρη - Μανόλης Γεργατσούλης Ιόνιο Πανεπιστήμιο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ TO ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ; Δίκτυο υπολογιστών (γενική έννοια)
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
University of Crete HY566-Semantic Web CS566 – Semantic Web Computer Science Department - UoC Heraklion 1 April, 2003 Παπαγγελής Μάνος, Κοφφινά Ιωάννα,
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Ε.Κ.Π.Α 1 Διάθεση αρχείων βίντεο στο Διαδίκτυο Δρ. Μιχάλης Γκατζώνης Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
6/3/2015 OCLC Connexion Εργασία στο μάθημα ψηφιακές βιβλιοθήκες Μαρινοπούλου Μαρία.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
Κεφαλαιο 11 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ HTML.
Υπηρεσίες του διαδικτύου
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
HTML.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

RSS FEEDS Εισαγωγικά θέματα WWW ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ:ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Α΄ Παναγιωτίδου Άννα 24/5/2007

Περιεχόμενα  RSS (Really Simple Syndication)  Σκοπός  Παράδειγμα RSS Feed  Από ποιους χρησιμοποιείται  Απαιτούμενες γνώσεις  Διαχείριση του RSS Feed  Εκδόσεις RSS  RDF(Resource Description Framework)  Σημασιολογικός Ιστός (Semantic Web)  Συμβολή του RSS στην ανάπτυξη του Σημασιολογικού Ιστού  Συμπεράσματα

RSS (Really Simple Syndication)  XML format  Διανομή περιεχομένου ιστοσελίδων που αφορούν τα τελευταία ή τα κυριότερα νέα  Συγκεντρώνονται με τη βοήθεια ενός RSS- Feeder από τις αντίστοιχες ιστοσελίδες  Χρήση URL ιστοσελίδας  Εμφάνιση τίτλου, ημερομηνίας, περίληψη περιεχομένου και το link

Σκοπός  Έχει σχεδιαστεί για να παρουσιάζει επιλεγμένα δεδομένα  Τακτική και άμεση ενημέρωση  Εξοικονόμηση χρόνου  Αποφυγή spam

Παράδειγμα RSS Feed  Χρήση προγράμματος Feedreader  Επιλογή θέματος Επιλογή θέματος  Επιλογή θέματος από ιστοσελίδαιστοσελίδα  Προσθήκη στο Feedreader Προσθήκη  Στατιστικά στοιχεία Στατιστικά

Από ποιους χρησιμοποιείται  News sites – λίστες ειδήσεων με τίτλους, ημερομηνίες και περιγραφή  Companies – λίστες ειδήσεων και νέων προϊόντων  Calendars – λίστες με εκδηλώσεις και σημαντικές ημερομηνίες.  Site changes

Απαιτούμενες γνώσεις  HTML / XHTML  XML / XML Namespaces

Διαχείριση του RSS Feed  Ο webmaster  Αυτόματα MyRSSCreator FeedFire Blogger Radio

Εκδόσεις  RSS 0.90 από τη Netscape το 1999  RSS 1.0 από την RSS-DEV το 2000  RSS 1.1 το 2005  RSS 0.91 από την Userland το 2000  RSS 0.92 το 2000  RSS 2.0 από τον Dave Winer (Harvard) το 2002  Πρώτη εμφάνιση ήταν σε blogs

RDF(Resource Description Framework)  Γλώσσα περιγραφής πληροφοριών (metadata) που αφορά πόρους από τον Παγκόσμιο Ιστό  Παρέχει ένα κοινό πλαίσιο περιγραφής πληροφοριών επιτρέποντας την ανταλλαγή τους μεταξύ εφαρμογών, χωρίς απώλεια νοήματος

Σημασιολογικός Ιστός (Semantic Web)  Εξελικτική συνέχεια World Wide Web  Δυνατότητα από το υπολογιστικό σύστημα να αντιλαμβάνεται και να επεξεργάζεται ευφυώς τις πληροφορίες  Βασίζεται σε περιγραφικές τεχνολογίες RDF (Resource Description Framework) και OWL (Web Ontology Language)  Προσαρμοσμένο σε γλώσσα XML (Extensible Markup Language)  Στόχος: η αναζήτηση θα γίνεται με βάση την έννοια των αντικειμένων

Συμβολή του RSS στην ανάπτυξη του Σημασιολογικού Ιστού  RSS: συλλογή πρόσφατων και σημαντικότερων πληροφοριών από διάφορες πηγές  Η κατηγοριοποίηση των θεμάτων ευνοεί την αναζήτηση εννοιών από τον σημασιολογικό ιστό  Οι περισσότερες ιστοσελίδες χρησιμοποιούν ήδη RSS  Χρήση γλώσσας RDF  Η ταξινόμηση των πληροφοριών σε xml αρχείο δίνει σημασιολογική έννοια στην πληροφορία

Συμπερασματικά  Το RSS μπορεί να αποτελέσει τη βάση για την ανάπτυξη του σημασιολογικού ιστού  Στόχος: το αποτέλεσμα μίας αναζήτησης θα βασίζεται στη λογική σύνταξη των εννοιών  Παράδειγμα

Links:   xml.html xml.html    online.gr/ebusiness/specials/article.html?article_id=1296& PHPSESSID=3125b12b3e9eda06e2a4540b2d53e79a online.gr/ebusiness/specials/article.html?article_id=1296& PHPSESSID=3125b12b3e9eda06e2a4540b2d53e79a  pcmag.gr/modules/news/article.php?storyid=880 pcmag.gr/modules/news/article.php?storyid=880    ss/intro/3.html ss/intro/3.html 