Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
24/01/2012 Studying at the School of English Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α.Π.Θ.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 10/12/2013.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Τ.Δ.Ε.) του Α.Π.Θ.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ !
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
Αριστοτέλειο Παν/μιο Θεσ/νικης
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τεταρτοετών
Σχολή Επιστημών Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Π.Τ.Π.Ε. Πανεπιστημιούλη Γάλλου, Ρέθυμνο
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Τμήμα Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Διαδικτυακή Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Επιμέλεια-παρουσίαση
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π. Τ. Δ. Ε
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης: Ιδρύθηκε κατά το ακαδημαϊκό έτος με την επωνυμία Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Εντάχθηκε από το ακαδημαϊκό έτος μαζί με το Π.Τ.Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Κρήτης στη νεοϊδρυθείσα τότε Σχολή Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης Μετονομάστηκε το 2001 σε Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης χωρίς μεταβολή του γνωστικού του αντικειμένου. Ιστορική αναδρομή

Από το ακαδημαϊκό έτος άρχισε να λειτουργεί: – Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στις Επιστήμες της Αγωγής το οποίο οδηγεί στην απονομή Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης σε συγκεκριμένες κάθε φορά επιστημονικές περιοχές, και – Πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών το οποίο αναδιαρθρώθηκε κατά τα έτη 2000 και Κατά το ακαδημαϊκό έτος ιδρύθηκε το Διδασκαλείο Νηπιαγωγών Κρήτης ενταγμένο στο Π.Τ.Π.Ε. το οποίο έχει στόχο τη μετεκπαίδευση των νηπιαγωγών που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ιστορική αναδρομή

Το Π.Τ.Π.Ε. αρχικά στεγάστηκε σε κτιριακό συγκρότημα στα Περιβόλια Ρεθύμνου. Από το 1998 στεγάζεται στην Πανεπιστημιούπολη στο Ρέθυμνο. Γεωγραφική θέση Τμήματος

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης έχει ως αποστολή: Να καλλιεργεί και να προάγει τις Παιδαγωγικές Επιστήμες με την ακαδημαϊκή και την εφαρμοσμένη διδασκαλία και έρευνα. Να παρέχει στον/στην πτυχιούχο τα απαραίτητα εφόδια, τα οποία θα του/της εξασφαλίσουν άρτια κατάρτιση στην επιστημονική και επαγγελματική του/της σταδιοδρομία. Να συμβάλλει στην εξύψωση του επιπέδου και την κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών της εκπαίδευσης σε ό,τι αφορά στα ζητήματα της Παιδαγωγικής. Να συμβάλλει στην αντιμετώπιση και την επίλυση παιδαγωγικών προβλημάτων εν γένει. Σκοπός και στόχοι του Τμήματος

Τα συλλογικά και μονομελή όργανα του Τμήματος, σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας του είναι: Η Συνέλευση του Τμήματος Ο Πρόεδρος του Τμήματος Ο Διευθυντής του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Το Δ.Σ. του Διδασκαλείου Νηπιαγωγών Κρήτης. Διοικητικά όργανα Τμήματος

Θεσμοθετημένες Επιτροπές Τμήματος

Εκπρόσωποι του Τμήματος στα όργανα του Πανεπιστημίου

Εργαστήρια Στο Τμήμα λειτουργούν τα κάτωθι Εργαστήρια: Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας Εργαστήριο Θεατρικής και Εικαστικής Παιδείας Εργαστήριο Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής

Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών Σκοπός του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών είναι να εξυπηρετήσει ακαδημαϊκές και ερευνητικές ανάγκες στο γνωστικό αντικείμενο της Παιδαγωγικής. Το Εργαστήριο στοχεύει στην ανάπτυξη προγραμμάτων σπουδών, μεθόδων διδασκαλίας και μέσων απόκτησης και χρήσης γλωσσικού, ψυχοκινητικού, λογικο-μαθηματικού, εικαστικού, μουσικού και θεατρικού υλικού Αγωγής. Το εργαστήριο διαθέτει: Μονάδα Διδακτικής και Παιδαγωγικής Έρευνας Μονάδα Ψυχοπαιδαγωγικής Έρευνας και Αξιολόγησης

ΕργαστήριοΨυχολογικής Έρευνας Σκοπός του Εργαστηρίου Ψυχολογικής Έρευνας είναι να εξυπηρετεί ερευνητικές και εκπαιδευτικές ανάγκες στα γνωστικά αντικείμενα της Ψυχολογίας, όπως: Γενική Ψυχολογία, Εξελικτική Ψυχολογία, Ψυχολογία της προσχολικής ηλικίας, Ψυχοπαιδαγωγική, Ειδική Ψυχοπαιδαγωγική της προσχολικής ηλικίας, Αναπτυξιακή Ψυχολογία βρεφών και νηπίων, Κοινωνική Ψυχολογία, Ψυχολογία της Μάθησης, Ψυχολογία της Προσωπικότητας κ.ά., με επίκεντρο την προσχολική ηλικία. Το εργαστήριο διαθέτει: Μονάδα Οικολογικής Ψυχολογίας και Βιωματικής, Ευρετικής και Επικοινωνιακής Ψυχοπαιδαγωγικής Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας Μονάδα Εξελικτικής Ψυχολογίας

Εργαστήριο Θεατρικής και Εικαστικής Παιδείας Σκοπός του Εργαστηρίου Θεατρικής και Εικαστικής Παιδείας είναι η διεξαγωγή βασικής και εφαρμοσμένης έρευνας γύρω από τα αντικείμενα του θεάτρου και των εικαστικών τεχνών. Παράλληλα, καλύπτει εκπαιδευτικές ανάγκες γύρω από τα αντικείμενα αυτά με ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα αξιοποίησης του θεάτρου και των εικαστικών τεχνών στο χώρο της εκπαίδευσης.

Εργαστήριο Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής Σκοπός του Εργαστηρίου Μουσικής και Ψυχοκινητικής Αγωγής είναι η διεξαγωγή έρευνας σχετικής με την «ενσωμάτωση» των παραστατικών τεχνών στα σχολικά προγράμματα σπουδών. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στη διερεύνηση της θεωρητικής υποδομής και των διδακτικών τεχνικών της μουσικής και ρυθμικής έκφρασης, καθώς και της κινητικής δημιουργικότητας παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας.

Βιβλιοθήκες του Τμήματος Οι Βιβλιοθήκες είναι δανειστικές και διατίθενται σε όλους τους φοιτητές και τις φοιτήτριες, καθώς και στο ακαδημαϊκό και διδακτικό προσωπικό.