Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας
Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα; Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών;
Θέλετε:
Na ξέρετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για το επίπεδο των υπηρεσιών που τους παρέχετε; Nα μπορούν aνά πάσα στιγμή να εκφράσουν τα παράπονα τους απευθείας στη διοίκηση; Ένα σύστημα μέτρησης ικανοποίησης των πελατών σας για κάθε λειτουργία και εγκατάσταση του ξενοδοχείου σας; Ένα μηχανισμό για να προσεγγίζετε τους πελάτες με σκοπό να εκφράσουν την γνώμη τους, ακόμα και όταν έχουν φύγει από το ξενοδοχείο σας;
Με το Survey123 ® System μπορείτε !! Το Survey123 System είναι ένα εργαλείο που υπολογίζει και αξιολογεί για εσάς τις επιδόσεις της μονάδας σας ανά λειτουργία και υποδομή.
1) Προσεκτικά σχεδιασμένα έντυπα ερωτηματολόγια σε μορφή φακέλου που καλύπτουν όλες τις λειτουργίες και υποδομές της μονάδας σας. 2) On line ερωτηματολόγια ανά λειτουργία ή υποδομή. Το Survey123 ® System αποτελείται από ένα συνδυασμό από τα παρακάτω:
4) Ειδικό OMR σαρωτή, tablets ή/και κιόσκια σε εμφανή σημεία και λογισμικό επεξεργασίας και παρουσίασης των στοιχείων ικανοποίησης στη διοίκηση. 3) Ποιοτικά σχεδιασμένες κάρτες με QR Codes σε στρατηγικά σημεία της μονάδας σας για άμεση σύνδεση των πελατών σας με online ερωτηματολόγια.
Πως μπορώ να υλοποιήσω το Survey123® System στη μονάδα μου; Βήμα 1 : Επιλέγουμε τις ερωτήσεις που θα συμπεριληφθούν στα ερωτηματολόγια μέσα από συγκεκριμένο κατάλογο ερωτήσεων. Βήμα 2 : Σχεδιάζουμε και τυπώνουμε τα έντυπα ερωτηματολόγια, ανεβάζουμε στο Internet τα online ερωτηματολόγια και τυπώνουμε τις κάρτες με τα QR Codes για τα δωμάτια και τους άλλους χώρους.
Βήμα 4 : Είμαστε έτοιμοι. Βήμα 3 : Εγκαθιστούμε το λογισμικό και το OMR Scanner στη μονάδα σας, Εκπαιδεύουμε τα στελέχη σας στο χειρισμό του συστήματος αλλά και στους στρατηγικούς στόχους του Survey123 ® System..
Σας ευχαριστούμε! Και τώρα οι ερωτήσεις σας !!!