Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας. Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προγράμματα Πιστότητας Πελατών
Advertisements

Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Υποστήριξη του Υπολογιστή σας μ’ ένα “κλικ” !. H PROFITEL σε συνεργασία με την I.T.OpenSolutionS σχεδίασε και παρέχει στους συνδρομητές της, τη νέα πρωτοποριακή.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Δημιουργία του δικού σας χάρτη στο
Διαδραστικές διεπαφές στα μνημεία της Ρόδου Δημήτρης Πλατής.
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων ‘’Μ.Π.Σ Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων’’ Καθηγήτρια: Καρύδα Μαρία Φοιτήτρια.
Π. Μαυρογένης Εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας που καλύπτουν ένα ευρύ τομέα επιχειρησιακών αναγκών του ξενοδοχείου ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: Ονομάζει τις.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Εισαγωγικά Σχόλια για την Εργαστηριακή Άσκηση Τεχνολογίας Λογισμικού Κ. Κοντογιάννης.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων Σχεδιασμός & Κατασκευή Αθλητικής Εγκατάστασης Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Σαββίνα - Μανώλης Έτος Μάθημα Πληροφορικής Τάξη Δ΄
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Εξυπηρέτηση Πελατών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Κώστας Χαλιμούρδας, Παναγιώτης Αλεξάκος Δ.Δ.Ε. Καρδίτσας
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Προγράμματα Πιστότητας Πελατών
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Anytime, anywhere Εξοικονομεί έως και 30% στις δαπάνες θέρμανσης.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Πρακτική Εφαρμογή.
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Το μαρκετινγκ του alia palace
Project: Εθισμός στο Internet
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Προκήρυξη 3ου κύκλου Προγράμματος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας

Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα; Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών;

Θέλετε:

Na ξέρετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για το επίπεδο των υπηρεσιών που τους παρέχετε; Nα μπορούν aνά πάσα στιγμή να εκφράσουν τα παράπονα τους απευθείας στη διοίκηση; Ένα σύστημα μέτρησης ικανοποίησης των πελατών σας για κάθε λειτουργία και εγκατάσταση του ξενοδοχείου σας; Ένα μηχανισμό για να προσεγγίζετε τους πελάτες με σκοπό να εκφράσουν την γνώμη τους, ακόμα και όταν έχουν φύγει από το ξενοδοχείο σας;

Με το Survey123 ® System μπορείτε !! Το Survey123 System είναι ένα εργαλείο που υπολογίζει και αξιολογεί για εσάς τις επιδόσεις της μονάδας σας ανά λειτουργία και υποδομή.

1) Προσεκτικά σχεδιασμένα έντυπα ερωτηματολόγια σε μορφή φακέλου που καλύπτουν όλες τις λειτουργίες και υποδομές της μονάδας σας. 2) On line ερωτηματολόγια ανά λειτουργία ή υποδομή. Το Survey123 ® System αποτελείται από ένα συνδυασμό από τα παρακάτω:

4) Ειδικό OMR σαρωτή, tablets ή/και κιόσκια σε εμφανή σημεία και λογισμικό επεξεργασίας και παρουσίασης των στοιχείων ικανοποίησης στη διοίκηση. 3) Ποιοτικά σχεδιασμένες κάρτες με QR Codes σε στρατηγικά σημεία της μονάδας σας για άμεση σύνδεση των πελατών σας με online ερωτηματολόγια.

Πως μπορώ να υλοποιήσω το Survey123® System στη μονάδα μου; Βήμα 1 : Επιλέγουμε τις ερωτήσεις που θα συμπεριληφθούν στα ερωτηματολόγια μέσα από συγκεκριμένο κατάλογο ερωτήσεων. Βήμα 2 : Σχεδιάζουμε και τυπώνουμε τα έντυπα ερωτηματολόγια, ανεβάζουμε στο Internet τα online ερωτηματολόγια και τυπώνουμε τις κάρτες με τα QR Codes για τα δωμάτια και τους άλλους χώρους.

Βήμα 4 : Είμαστε έτοιμοι. Βήμα 3 : Εγκαθιστούμε το λογισμικό και το OMR Scanner στη μονάδα σας, Εκπαιδεύουμε τα στελέχη σας στο χειρισμό του συστήματος αλλά και στους στρατηγικούς στόχους του Survey123 ® System..

Σας ευχαριστούμε! Και τώρα οι ερωτήσεις σας !!!