ΑΛΑΜΑΝΙΩΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΛΟΥΣΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ ΝΑΤΑΣΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Σ. ΔΡΟΥΓΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Α.Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της Α. Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της και πλουτίζει το αντικείμενό.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Derinkuyu’s Underground City (Κατακόμβες)
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Μάθημα: Πληροφορική Τατιάνα Βρεττάκου
Το οποίο μας βοηθά να αποθηκεύουμε γνώσεις.
Ονουφρίου Χριστίνα Αντρέας Γεωργίου Ε΄τάξη 10/3/2014
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ: ΑΡΓΥΡΩ ΠΑΠΑΣΤΑΜΑΤΗ ΣΟΦΙΑ ΡΑΝΤΖΑ
Ο φίλος μας το περιβάλλον
Συνθήματα στους τοίχους
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΕΊΧΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΙΤΣΑΣ
Νεοσύστατη Περιφερειακή Υπηρεσία,
Περιβάλλον Η φύση + Εμείς.
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
Θαμμένο μέσα στην άμμο Στην τάφρο του σχολείου μας υπάρχει, θαμμένο μέσα στην άμμο, ένα μυστικό. Πρόβλημα : Πώς ανακαλύπτουμε το μυστικό αυτό ; Συζητούμε.
Η αλυκή Uyuni στη Tunupa της Βολιβίας, έχει έκταση km², είναι η μεγαλύτερη αλυκή στο κόσμο.Βρίσκεται σε υψόμετρο μέτρων πάνω στα.
3.4 ΔΥΝΑΜΗ & ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ.
Καραζαφείρη Αρχοντία Τριαντάφιλλος Ζιλιλής Καραγεώργη Κερασία Ανθή Πέτρου.
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Η φυσική ομορφιά της Γορίτσας και η επικάλυψή της από σκουπίδια.
ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". " ΤΟ ΜΟΥΣΕ I Ο ". Τελλόγλειο.  Ψάχνοντας βαθιά στα σκονισμένα ράφια του μυαλού μου μπορώ να αναγνωρίσω πίσω από τις ξεχασμένες μου αναμνήσεις.
ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Πώς εκφράζονται οι άνθρωποι της νεολιθικής εποχής
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
1 ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ‘ΑΛΛΟΥ’ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ.
ΠΕΝΤΑΛΟΦΟΣ-ΕΒΡΟΥ Το έθιμο του Μπέη.
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Ιστορικές ελληνικές επιγραφές
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «ΓΡΑΠΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. ΜΕΛΙΣΣΑΣ Θαλάσσια Αιολικά Πάρκα.
ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΛΑΡΝΑΚΑΣ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΙΕΡΙΔΗ- ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΛΑΪΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.
Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Τάξη Ε2.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
Η Βούληση του Ανθρώπου για Διάκριση και Δύναμη
Το τραγούδι αναφέρεται στα σφάλματα που έχει κάνει η Ελένη. Παρουσιάζεται ως μια μοιραία γυναίκα που προκάλεσε τον πόλεμο στην Τροία. Έχει παρασύρει.
2o Γ/ΣΙΟ - ΓΕΛ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥ.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΜΥΡΣΊΝΗ ΜΑΛΙΌΓΚΑ ΣΤ'
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Γιατί πρέπει να ενδιαφέρεται και να συμμετέχει ενεργά στις κοινές υποθέσεις ο πολίτης; Κοινές υποθέσεις είναι όλα όσα μας αφορούν ως πολίτες:
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Αν αγωνιστείς μπορεί και να χάσεις, εάν δεν αγωνιστείς,
Αντρέας Αθανασιάδης Δ΄1
Εκπαιδευτικό Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Τεκμηρίωση εργασιών συντήρησης
Διατήρηση της Υλικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς
ΤΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ
Tο φαινόμενο ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 2 Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δεν μένει σταθερή.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ
Ο Νομός Σερρών κατά την Αρχαιότητα και τους Ρωμαϊκούς Χρόνους
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Project Τμήμα : Γ1 του 6ου Γυμνασίου Χαλκίδας
Μύθοι και Επιστήμη.
Το χαμομήλι και τα άλλα μας φυτά !!!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗΙΑ
Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ
Οριζόντιες αντι-ανταγωνιστικές συμπράξεις (εναρμονισμένη πρακτική)
Μικροί αρχαιολόγοι εν δράση…
Ναύπλιο.
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Στον κόσμο του βιβλίου Πινακίδες για τη φύση ΄΄ Θέλει χάδι το χώμα ΄΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΛΑΜΑΝΙΩΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΛΟΥΣΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ ΝΑΤΑΣΑ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΑΛΑΜΑΝΙΩΤΗ ΓΙΟΥΛΗ ΛΟΥΣΚΑ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΧΑΣΙΩΤΗ ΝΑΤΑΣΑ

ΛΟΦΟΣ ΤΗΣ ΓΟΡΙΤΣΑΣ

ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ

Η βεβήλωση σε όλο της το μεγαλείο

Η αδιαφορία των ανθρώπων για τα μικρά και ασήμαντα, αλλά μεγάλης ιστορικής σημασίας αντικείμενα, τα οποία είχαν καταπλακωθεί από χώμα… Τα αγνοούν και τα ποδοπατούν χωρίς να τους ενδιαφέρει η ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτά καθώς και η χρησιμότητα που είχαν κάποτε.

Ένα αρχαιολογικό εύρημα που κάποιοι καταπατητές του χώρου το τιμάνε με… χαρτόκουτα, μπουκάλια και άλλων ειδών σκουπίδια . Η εγκατάλειψη και η αδιαφορία στο μέγιστο βαθμό.

Η καταστροφή της πολιτιστικής μας κληρονομιάς

Οι αρχαιολογικές ανασκαφές έχουν σταματήσει και η έρευνα έχει εγκαταληφθεί

Τα αρχαιολογικά ευρήματα στο έλεος της φύσης, ξεχασμένα στο ένδοξο παρελθόν τους

Απογοήτευση και θλίψη.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Η αντίθεση ανάμεσα στον φυσικό και στον ιστορικό πλούτο της Γορίτσας, η αλλοίωση και η καταστροφή ήταν ολοφάνερη. Μπορεί να την αντικρίσει ο καθένας με το που θα πατήσει το πόδι του στο λόφο. Ίσως για κάποιους δεν είναι σημαντική η ύπαρξη ενός αρχαιολογικού χώρου, αλλά για εμάς που τον εξερευνήσαμε, μας δίδαξε ότι πρέπει να τον σεβόμαστε και να τον εκτιμάμε.