Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Advertisements

Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
Πολιτιστικό πρόγραμμα
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Και Αρχικό: Γεωργακή Ιφιγένεια – Τροποποίηση: Τσούτσουρας Σπύρος.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Συναισθηματικη αγωγη.
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
ΠΙΝΕΛΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΒΙΛΕΛΜΙΝΗ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΖΑ
Λεονάρντο Ντα Βίντσι Αγαθοκλής Πέτσας.
Φως και χρώματα (α).
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Από τη μαθήτρια Δανάη Κασσελάκη
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
ΠΑμπλο Πικασο.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
John Dewey
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Βιολογία Γυμνασίου.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
4 ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡ0ΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη Μάθημα: Ερευνητική εργασία Τμήμα: Α3 Εκπαιδευτικός: κα Βουδούρη Μαρία Γυμνάσιο Μακροχωρίου, 2014

Περιεχόμενα Σχολική Ζωή Τέχνη Χρώματα στην τέχνη Ζωγράφοι Τέχνη Χρώματα στην τέχνη Ζωγράφοι Δουλειά στο σχολείο Συμπεράσματα

Σχολική Ζωή Το Γυμνάσιο Μακροχωρίου είναι μεγάλο και παλιό σχολικό κτήριο αλλά παρόλα αυτά όμορφο και επιβλητικό. Περιτριγυρίζεται από μεγάλη αυλή στην οποία βρίσκονται ένα γήπεδο πετοσφαίρισης, ένα καλαθοσφαίρισης και ένα ποδοσφαίρου, για το δικαίωμα των παιδιών στην άθληση. Περιβάλλεται από δέντρα για καλύτερη αισθητική άποψη!

Τέχνη Ορισμός της Τέχνης: Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζει και να δημιουργεί έργα. Η ανάγκη του να εξωτερικεύει τις σκέψεις, τις ιδέες, και τα συναισθήματα του, για να επικοινωνεί με τον εαυτό του και τους άλλους. Στην Ελληνική γλώσσα η λέξη «τέχνη» περιλαμβάνει οποιαδήποτε διαδικασία για την παραγωγή κάποιου προϊόντος.

Μέσα από την Τέχνη εκφραζόμαστε, περιγράφουμε, αισθανόμαστε! Η σημασία της τέχνης Μέσα από την Τέχνη εκφραζόμαστε, περιγράφουμε, αισθανόμαστε!

Η τέχνη σε όλες τις γλώσσες Αγγλικά: Art Αφρικάνικα: Kuns Βασκικά: Artea Γαλλικά: Art Γερμανικά: Art Δανικά: Kunst Ιρλανδικά: Ealain Ισπανικά: Arte Ισλανδικά: List Ιταλικά: Arte Νορβηγικά: Art

Προσφορά της τέχνης Οι τέχνες μαθαίνουν στα παιδιά να κρίνουν τις ποιοτικές σχέσεις, αντίθετα από την υπόλοιπη διδακτέα ύλη, όπου υπάρχουν μόνο σωστές και λάθος απαντήσεις. Οι τέχνες διδάσκουν στους μαθητές ότι τα προβλήματα δεν έχουν μόνο μια λύση. Οι τέχνες μας δείχνουν ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να ερμηνεύσει κανείς τον κόσμο. Οι τέχνες μαθαίνουν στα παιδιά ότι τα όρια της γλώσσας μας δεν είναι τα όρια της γνώσης μας. Οι τέχνες βοηθούν τα παιδιά να πουν τα ανείπωτα. Οι τέχνες μαθαίνουν στα παιδιά να σκέφτονται μέσω των υλικών για να κάνουν τις εικόνες πραγματικότητα.

Χρώματα στην Τέχνη Η σημασία των χρωμάτων: Δεν υπάρχουν «καλά» ή «άσχημα» χρώματα. Όλα τα χρώματα έχουν θετικά και αρνητικά αποτελέσματα ανάλογα με το περιβάλλον και προκαλούν αντιδράσεις οι οποίες κατευνάζονται από την εμπειρία αυτών που τα βλέπουν.

Πιο συγκεκριμένα: Κόκκινο: Το χρώμα του πάθους και της έντασης δηλώνει την έντονη διάθεση για ζωή και δημιουργία. Πράσινο: Άτομα που εργάζονται σε ένα καταπράσινο περιβάλλον παρουσιάζουν λιγότερα προβλήματα υγείας. Κίτρινο: Συνδέεται με τη φώτιση και τη νοημοσύνη. Διεγείρει τον εγκέφαλο και βοηθάει στην πέψη. Μπλε: Το χρώμα της γνώσης αλλά και της μάθησης. Κόβει αυστηρά την όρεξη και όσοι κάνουν δίαιτα τοποθετούν μια μπλε λάμπα στο ψυγείο τους. Μη βάλετε μπλε λάμπες στην τραπεζαρία σας γιατί κινδυνεύετε να πεθάνετε από την πείνα. Πορτοκαλί: Είναι πανίσχυρο και χαρούμενο χρώμα ενώ ενθαρρύνει την επικοινωνία. Καφέ: Υποδηλώνει σταθερότητα, ασφάλεια και ευγένεια. Μοβ: Είναι το χρώμα του διαλογισμού και της βαθύτερης σκέψης: μια πηγή έμπνευσης. Λευκό: Το χρώμα της αγνότητας υποδηλώνει την καλή σας διάθεση και την ανάγκη για εσωτερική ηρεμία και γαλήνη. Μαύρο: Δηλώνει το φόβο για το άγνωστο και δημιουργεί ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από αυτούς που το φορούν.

Χρώματα, μουσική και αρώματα: Τα χρώματα είναι σχεδόν ίδια με τους ήχους της μουσικής. Έτσι, όταν βλέπουμε το λευκό φως είναι σαν να ακούμε όλους τους μουσικούς ήχους ταυτόχρονα. Ήχος, χρώματα και αρώματα έχουν επίσης και θεραπευτική χρήση από την αρχαιότητα και σχετίζονται μεταξύ τους.

Ζωγράφοι Πάμπλο Πικάσο: Γεννήθηκε στις 25 Δεκεμβρίου 1881 στην Ισπανία και πέθανε στις 8 Απριλίου 1983 στη Γαλλία. Είναι ένας από τους κυριότερους εκπροσώπους της τέχνης του 20ου αιώνα. Το 1897, πήρε χρυσό βραβείο για τον πρώτο πίνακά του. Ως παρακαταθήκη άφησε περίπου 20.000 αυτοτελή έργα του.

Λεονάρντο ντα Βίντσι: (1452- 1519) Μεγάλος Ιταλός καλλιτέχνης και επιστήμονας. Είναι μια από τις μεγαλύτερες διάνοιες της Αναγέννησης κυρίως όμως είναι ζωγράφος. Αθάνατο τον έκαναν η «Τζοκόντα», «Ο μυστικός δείπνος», «Η παρθένος των βράχων» κλπ.

Δουλειά στο σχολείο

Συμπεράσματα Μάθαμε να δουλεύουμε συνεργατικά. Μάθαμε να ανακαλύπτουμε πληροφορίες. Εμβαθύναμε περισσότερο στον όρο τέχνη. Διδαχτήκαμε την ησυχία στην τάξη μέσα από τέτοιου είδους συνεργασίες. Ανακαλύψαμε τα χρώματα και την επιρροή που ασκούν στο χώρο μας. Ψάξαμε και βρήκαμε έργα μεγάλων ζωγράφων και ασχοληθήκαμε με αυτούς. Και τέλος, είπαμε πόσο ωραία θα ήταν αν ο χώρος του σχολείου μας, διέθετε κάποιους πίνακες τέχνης.