Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι 32 κρυσταλλικές τάξεις
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
O M E G A by E S E T Y.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
Τα επτά συστήματα κρυστάλλωσης και κρυσταλλικές μορφές
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Πώς είναι ένα τάνγκραμ;
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Κεφάλαιο 11.
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
Διάλεξη 7η: Διαγραμματική επίλυση προβλημάτων μεγίστου κατά την εφαρμογή του γραμμικού προγραμματισμού στη γεωργική παραγωγή 1.Η διαγραμματική επίλυση.
Στατιστική Ι Παράδοση 6 Η Κανονική Κατανομή
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων Tux Paint από δουλειές των μαθητών της τάξης.
ΤΟΜΕΣ.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Διανυσματική παράσταση εναλλασσόμενων μεγεθών
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
RL, παράλληλα Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Κεφάλαιο Η2 Ο νόμος του Gauss.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Η ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Είναι το σύστημα στο οποίο παρουσιάζονται οι όψεις του αντικειμένου με όλες τις πραγματικές τους διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος).
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Χρήση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Στην ενότητα αυτή εντάσσεται η εκμάθηση της χρήσης αντιπροσωπευτικών δειγμάτων από τις μεγάλες κατηγορίες εκπαιδευτικού.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
Praat Βασικές οδηγίες.
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
Ηλεκτρικές δυναμικές γραμμές
Διαδικασία σχεδίασης τομών
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
Ο μαθητής να μπορεί να αναφέρει ότι η φορά περιστροφής εξαρτάται από :
ΡΕΥΜΑΤΟΦΟΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕ ΟΜΟΓΕΝΕΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Σχεδιάζουμε γεωμετρικά σχήματα...
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
L C, παράλληλα Στόχος Ο μαθητής να μπορεί να
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ηλιακά ρολόγια Πηγή:

ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Δραστηριότητα - απόδειξη
Η ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ψ=αχ+β 2ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Συντελεστής διεύθυνσης
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Γ6.5 Εισαγωγή, Επεξεργασία και Διαγραφή εγγραφών σε πίνακα
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
Τι μπορεί να κάνει ο εγκέφαλός μας …
ΑΣΚΗΣΕΙΣ Σε ένα σώμα ασκούνται δύο οριζόντιες δυνάμεις F 1, και F 2, και δύο κατακόρυφες F 3 και F 4 όπως φαίνεται στο σχήμα. Αν τα μέτρα των δυνάμεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από τη νηπιαγωγό)

Μαθητής 1. α’ φάση, επιλέγεται το εικονίδιο με τον κάθετο άξονα συμμετρίας και με μια χοντρή μπλέ γραμμή τον ζωγραφίζει το παιδί από πάνω για να φαίνεται καλύτερα.

Μαθητής 1. β’ φάση, δημιουργούνται τα συμμετρικά σχήματα. Το παιδί ζωγραφίζει μόνο στη μία πλευρά (αριστερά) και το σχήμα λόγω της επιλογής του άξονα συμμετρίας δημιουργείται και δεξιά.

Μαθητής 1. α’ φάση, επιλέγεται το εικονίδιο με τον οριζόντιο άξονα συμμετρίας και με μια χοντρή κόκκινη γραμμή τον ζωγραφίζει το παιδί από πάνω για να φαίνεται καλύτερα.

Μαθητής 1. β’ φάση, δημιουργούνται τα συμμετρικά σχήματα. Το παιδί ζωγραφίζει μόνο στη μία πλευρά (επάνω) και το σχήμα λόγω της επιλογής του άξονα συμμετρίας δημιουργείται και κάτω.