Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Προγραμματισμός Η / Υ 6 η Διάλεξη
Quit 2.2 Γενειές Γλωσσών Προγραμματισμού 14 of 22
Quit 2.3 Οι 3 γενειές γλωσσών προγραμματισμού Γλώσσα μηχανής (0 & 1) υπερβολικά δύσκολος προγραμματισμός Συμβολική γλώσσα – χρήση απλών εντολών ADD, SUB. O Προγραμματισμός παραμένει δύσκολος COBOL, μία γλώσσα 3ης γενειάς Χρησιμοποιεί αγγλικές λέξεις ως εντολές
Quit 2.4 Η έννοια του Μεταφραστή Λογισμικό το οποίο μεταγλωτίζει ένα πρόγραμμα γραμμένο σε γλώσσα Υψηλού επιπέδου (πηγαίος κώδικας) σε γλώσσα μηχανής (εκτελέσιμος κώδικας)
Quit 2.5 Η Ιστορική Εξέλιξη των Γλωσσών Προγραμματισμού
Quit 2.6 Η Ιστορική Εξέλιξη των Γλωσσών Προγραμματισμού 18 of 22
Quit 2.7 Παραδείγματα Γλωσσών Προγραμματισμού Όταν το ποσό είναι μεγαλύτερο των 500 Ευρώ υπάρχει έκπτωση 7%. Αλλοιώς δεν υπάρχει έκπτωση
Quit of 22
Quit 2.9 Ανάπτυξη Λογισμικού
Quit 2.10 Τα 5 βήματα ανάπτυξης προγραμμάτων
Quit 2.11 Βήμα 1ο : Κατανόηση προβλήματος 1.Τι ζητάει το πρόβλημα 2.Τι εισόδους δέχεται 3.Τι έξοδο απαιτείται να παράγει 4.Μπορεί να υλοποιηθεί;
Quit 2.12 Βήμα 2ο : Σχεδίαση/γραφική αναπαράσταση προγράμματος 1. 1.Εύρεση λογικής προγράμματος 2.Εύρεση Αλγορίθμου 3.Γραφική αναπαράσταση ή κωδικοποίηση με χρήση ψευδογλώσσας
Quit 2.13Ψευδοκώδικας
Quit 2.14 Διαγράμματα Ροής Παραδείγματα:
Quit 2.15 Περιγραφή των Συμβόλων σε ένα διάγραμμα ροής
Quit 2.16 Οι τρείς δομές ελέγχου Οι τρείς δομές ελέγχου: Ακολουθία, επιλογή και επανάληψη
Quit 2.17 Το 3ο Βήμα: Κωδικοποίηση
Quit 2.18 Το 4ο Βήμα: Έλεγχος του Προγράμματος 11 of 22
Quit 2.19 Το 5ο Βήμα: Τεκμηρίωση/Συντήρηση του Προγράμματος