ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Διδασκαλία Ελληνικής Γλώσσας ΤΕΓ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΓΚΡΕΝΟΜΠΛ ΓΑΛΛΙΑΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
1.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Η παράσταση έχει εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας. Τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης.
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 1 – Προ Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Επιμέλεια: Σπύρος Αντωνέλλος ΕΜΕ
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Ομάδα Ε΄ Δημητρίου Μαρία Κάβουρα Αλεξάνδρα Μουλά Ναυσικά
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Η σκηνή στον κινηματογράφο
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
 ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ  2011 – ο Γυμνάσιο Αθηνών  ΜΑΪΟΣ 2012  ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ  ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΙΟΥΖΙΚΑΛ  Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με την χρήση κυρίως του λόγου, αλλά.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ ΛΙΑΚΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
«Η Τέχνη του Αρχαίου Θεάτρου μας ενώνει – Die Kunst des altgriechischen Theaters vereint uns» 2 ο Βραβείο Εθνικού Διαγωνισμού eTwinning 2009 Ιωάννα Χαρδαλούπα.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
4 η διάλεξη: 16/3/2015 Ο χορός ως θεατρική πράξη Συντελεστές Χορευτικών Παραστάσεων.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ. Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ είναι Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ.
Θέατρο ! Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
Όμιλοι παραδοσιακών τραγουδιών. Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού Το "Εργαστήρι Τέχνης και Πολιτισμού" είναι ένας σύλλογος μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Το Θέατρο της Επινόησης Devised Theatre Άννα Τσίχλη Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών -Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Σχολή Καλών Τεχνών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δημήτριος Βλάχος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Ροδόπης
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Ναύπλιο
Τμημα θεατρικων σπουδων σχολη καλων τεχνων Πανεπιστημιο Πελοποννησου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Ερευνητική εργασία (Project)
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ Project Ά Λυκείου Β Τετράμηνο Τμήμα Α4

Το θέμα μας το μάθημα της ερευνητικής εργασίας για το Β τετράμηνο ήταν η προετοιμασία μιας θεατρικής παράστασης. Αφού μελετήσαμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας παράστασης, παρακολουθήσαμε θεατρικές παραστάσεις θέλοντας να βιώσουμε την προετοιμασία μιας θεατρικής παράστασης ανεβάσαμε αποσπάσματα από το βιβλίο ‘Άπαντα Σέξπιρ’ Τα ερευνητικά ερωτήματα με τα οποία ασχοληθήκαμε ήταν τα εξής:

Ερευνητικά ερωτήματα Τι είναι το σύγχρονο θέατρο (τεχνικά) Το θέατρο είναι κυρίως λόγος ή εικόνα Τι παίζεται στις αθηναϊκές και στις ευρωπαϊκές σκηνές. Ποιος είναι ο ρόλος του σκηνοθέτη; Ποιος είναι ο ρόλος του ηθοποιού; Τι είναι σενάριο, σκηνικά, ενδυματολογία, σκηνογραφία.

ΘΕΑΤΡΟ Το θέατρο είναι πανάρχαια τέχνη, που γεννήθηκε στην Ελλάδα γύρω στον 6ο αι. π.Χ. Προέρχεται από την αρχαία ελληνική ρίζα της λέξης ‘’θέομαι’’ και στα νέα ελληνικά εξηγείται ως παρακολουθώ κάτι με προσοχή. Δημιουργήθηκε από την ανάγκη του ανθρώπου να μιμηθεί σκηνές από την καθημερινή ζωή και να εκφράσει τον εσωτερικό κόσμο και τις ιδέες με τον λόγο την κίνηση και τον χορό.

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΗΜΕΡΑ Το θέατρο είναι το κτήριο ή ο χώρος που παρουσιάζονται θεατρικές παραστάσεις. Η λέξη δηλώνει επίσης την δραματική τέχνη το λογοτεχνικό είδος, αλλά και την ίδια την παράσταση.

ΘΕΑΤΡΟ ΛΟΓΟΣ Ή ΕΙΚΟΝΑ; Το θέατρο πιο συγκεκριμένα αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά στο κοινό με την χρήση κυρίως του λόγου αλλά και της μουσικής και του χορού. Ο λόγος υπερτερεί στο θέατρο γιατί είναι ένα ζωντανό θέαμα και μπορεί να συγκινήσει πιο εύκολα τους θεατές μέσα από την αφήγηση των ηθοποιών.

Τι παίζεται στις Αθηναϊκές σκηνές Αli / Νous sommes pareils... Φεστιβάλ Αθηνών Αλλαγές των εποχών (οι) Performance Άμλετ ο Β'  Κωμωδία Γραμμή (η) Κωμωδία Ένας άνθρωπος υπό χρεοκοπία Κοινωνικό Έργο Έρως παιδαγωγός Κωμωδία

Τι παίζεται στις ευρωπαϊκές σκηνές Sweet Bird of Youth The Amen Corner Strange Interlude A Midsummer Night's Dream Relatively Speaking Passion Play

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Συντελεστές μιας θεατρικής παράστασης Συντελεστές μιας θεατρικής παράστασης. Η θεατρική παράσταση αποτελεί ένα σύνθετο καλλιτεχνικό γεγονός. Όλες σχεδόν οι τέχνες με τους εκπροσώπους τους συμπράττουν για την δημιουργία της. Για να δούμε, λοιπόν, ποιοι είναι οι κυριότεροι συντελεστές μιας θεατρικής παράστασης

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ Βασικός δημιουργός ο σκηνοθέτης, ο οποίος έχει την ευθύνη για τη συνολική εικόνα της παράστασης. Αυτός διαμορφώνει την άποψη για την ερμηνεία του έργου ενός συγγραφέα. Είναι αυτός που διδάσκει στους ηθοποιούς την ομοφωνική εκφορά του λόγου, την κίνηση, την έκφραση. Συντονίζει και ελέγχει όλα τα καλλιτεχνικά στοιχεία μιας παράστασης.

ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ Μια θεατρική παράσταση για να δημιουργηθεί αρχικά θα πρέπει να υπάρχει κάποιος η κάποια εταιρία για να διαθέσει τα απαραίτητα χρήματα την αγορά ή ενοικίαση του απαραίτητου εξοπλισμού, του θεάτρου και την πληρωμή των συντελεστών. Ουσιαστικά χωρίς τον παραγωγό και τους χορηγούς δεν υπάρχει θεατρική παράσταση. Οι χορηγοί κερδίζουν χρήματα μέσω των διαφημίσεων.

ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ Πίσω από την υπόθεση της παράστασης βρίσκεται ο σεναριογράφος ο οποίος είτε γράφει ο ίδιος ένα έργο είτε τροποποιεί ένα ήδη υπάρχον.

ΗΘΟΠΟΙΟΣ  Είναι ο καλλιτέχνης ο οποίος θα αφομοιώσει δημιουργικά τις επιμέρους δραστηριότητες του έργου των προηγούμενων καλλιτεχνών. Αυτός θα αναδείξει το κείμενο του συγγραφέα, μέσα από την άποψη του σκηνοθέτη. Αυτός, με τη φωνή, το πάθος, την κομψότητα του ύφους, τις πλαστικές κινήσεις, θα «αφηγηθεί» το δράμα που βιώνει στο έργο. 

ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ  Θα μελετήσει την αρχιτεκτονική της σκηνής, θα δημιουργήσει την αισθητική του χώρου, θα τονίσει τα σημεία που μαρτυρούν μια εποχή ή, αν το ζητήσει ο σκηνοθέτης, μπορεί να μεταθέσει τη δράση σ' ένα χώρο με διαχρονική αξία. 

ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΟΣ Συνήθως είναι και σκηνογράφος θα επινοήσει με τη φαντασία του και σύμφωνα με τη σκηνοθετική άποψη το σχέδιο και τα χρώματα των κοστουμιών, συμβάλλοντας έτσι στην εξωτερίκευση του χαρακτήρα των προσώπων που ερμηνεύουν οι ηθοποιοί

ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ  Συντονίζει την κίνηση των ηθοποιών και όπου απαιτείται δημιουργεί χορευτικές συνθέσεις.

ΜΟΥΣΙΚΟΣ Θα προσθέσει την παράσταση το ακουστικό «χρώμα», τους ήχους, την αρμονία, θα τονίσει το πάθος μιας σκηνής ή την αφέλεια μιας άλλης.

ΤΕΧΝΙΚΟΙ Αν και, στο τέλος οι θεατές δεν βλέπουν την παρά πολύ σημαντική εργασία που συντελούν οι τεχνικοί. Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να γίνει ή παράσταση.

ΜΑΘΗΤΕΣ Θανάσης Στύλος Τζαλακώστας Δημήτρης Κοσμάς Τζανής Τσατσαρώνης Παρασκευάς