Επιλέγοντας το θέμα «ΝΕΚΡΙΚΑ» θέλησα να διεγείρω και να αποτραβήξω τους μαθητές από την τυποποιημένη γνώση – πληροφορία. Το ενδιαφέρον τους να στραφεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ.
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Δραστηριότητες προσομοίωσης
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σενάριο.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.
Κριτική ανάγνωση κειμένων
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ»
Δημιουργική Απασχόληση
Παράδειγμα δυνατού ξεκινήματος 1. ΔΥΝΑΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ και ΚΛΕΙΣΙΜΟ 1. Ποιο είναι ένα δυνατό ξεκίνημα; 2. Πως μπορώ να το χρησιμοποιήσω; 3. Ποιό είναι.
Δημιουργική Γραφή ως αφορμή για καινοτόμες δράσεις
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ. Οι υπολογιστές και τα εκπαιδευτικά λογισμικά στη διδακτική διαδικασία  Μοντέλο διδασκαλίας της ύλης  Μοντέλο σταδιακής.
Επικοινωνία (communicating) Δεξιότητες Επιστημονικής Μεθόδου.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
Κατασκευάζοντας μια ιστοσελίδα 5 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ Υπεύθυνη Δασκάλα: ΜΠΙΛΙΟΥΡΗ ΑΡΓΥΡΗ ΣΤ΄ΤΑΞΗ.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Ελιά: από το δέντρο στο…πιάτο μας Υπεύθυνη προγράμματος: Ζερβού Σοφία Τμήμα: Γ2 Δημοτικό Σχολείο Λακκίου Λέρου
Digital sightseeing of Municipal Theatre of Piraeus– Dimitrios Rammos - Greece “Digital sightseeing of Municipal Theatre.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΚΕΤΑΣ ΤΟΥ ΚΤHΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Γαλάνη Γεωργία Α΄τμήμα ΠΕΣΥΠ
Βιολογία Γυμνασίου.
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
Πρόσκληση   Το Tμήμα Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης σας προσκαλεί στην ολοήμερη εκδήλωση με θέμα:  «Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας: Παρουσίαση δράσεων από.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Το μοντέλο πελάτη - εξυπηρετητή
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Βασικές θέσεις της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας του Vygotsky ( )
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Θέση Αλέξης Μπρες. o Φέρνουμε την ευθεία πάνω στην οποία είναι το αντικείμενο, τη θέση του οποίου θέλουμε να περιγράψουμε. o Επιλέγουμε ένα σημείο αναφοράς.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Ψηφιακοί, γλωσσικοί περίπατοι στην πόλη μου
ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιλέγοντας το θέμα «ΝΕΚΡΙΚΑ» θέλησα να διεγείρω και να αποτραβήξω τους μαθητές από την τυποποιημένη γνώση – πληροφορία. Το ενδιαφέρον τους να στραφεί εν αγνοία τους, σ’ ένα φυσικό χαρακτηριστικό του ανθρώπου που είναι η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. Οι ιστορικές αναφορές ταυτόχρονα με τη δημιουργική διαδικασία,θα καταγραφούν στη μνήμη συμπλέοντας με την εμπειρική γνώση. Εμπειρική γνώση ταυτισμένη με τα πρώτα βήματα του παιδιού και με τη σοφία των γερόντων. Γνώση που καλλιεργεί και αναπτύσσει την προσωπικότητα του μαθητή μέσα από την κινητική και δυναμική δράση, σύμφωνα με τις φυσιολογικές λειτουργίες του ανθρώπου..