Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Μουσείο - Σχολείο Τι ακριβώς είναι μάθηση; Μάθηση είναι:
Φυσικά - Ερευνώ και Ανακαλύπτω Φως
Φυσικά Δημοτικού Ερευνώ και Ανακαλύπτω Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Ο Εκπαιδευτικός και Παιδευτικός Χαρακτήρας και Ρόλος της ΕκΠαίδευσης στη-με τη Φυσική Επιστήμη / Φυσική - – Τα Πρότυπα, οι Τεχνολογίες, η Μεθοδολογία Γεωργ.
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
2.5. Ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων με τη συμβολή των Τ.Π.Ε.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός,
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
Φως και χρώματα (α).
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Πειραματικός Υπολογισμός της Πυκνότητας Υγρού Σώματος
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου,
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
Πώς βλέπουμε.
Φύλλο Εργασίας 10 Το Ηλεκτρικό βραχυ-Κύκλωμα – Κίνδυνοι και "Ασφάλεια"
Βιολογία Γυμνασίου.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Δέσποινα Ιμβριώτη, Υπ. Δρ Κοσμάς Δενδρινός, Υπ. Δρ Ουρανία Γκικοπούλου, Δρ Σοφία Στράγκα, Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος, Δρ Εμμανουήλ Αποστολάκης, Υπ. Δρ Σαράντος Οικονομίδης, Δρ Βασίλειος Δημόπουλος

ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΦΕ1: Πώς Παράγεται ο Ήχος …… ΦΕ2: Διάδοση του Ήχου ………………………………… 147 ΦΕ3: Ανάκλαση του Ήχου ………………….……………….150 ΦΕ4: Απορρόφηση του Ήχου ……………………..……… 153 ΦΕ5: Άνθρωπος και Ήχος – το Αφτί μας …………… ΦΕ6: Ηχορρύπανση - Ηχοπροστασία …..……….… ΤΑΞΗ Ε΄

ΒΙΒΛΙΟ ΔΑΣΚΑΛΟΥ (σελ ) ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (σελ ) ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ (σελ ) Διάδοση του Ήχου

Προγραμματισμός Διδασκαλίας Από το Βιβλίο Δασκάλου μελέτη θεωρίας (σελ ) μελέτη θεωρίας (σελ ) επισήμανση διδακτικών στόχων επισήμανση διδακτικών στόχων μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας μελέτη επισημάνσεων φύλλου εργασίας (σελ ) (σελ ) Προετοιμασία οργάνωση μαθητών σε ομάδες καταγραφή των απαραίτητων πειραματικών υλικών σχηματοποίηση της διαθεματικής συστημικής ανάλυσης / συσχέτισης του θέματος (από τον/την εκπαιδευτικό) Χρονικός Καταμερισμός Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Έναυσμα Ενδιαφέροντος (~ 15% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Διατύπωση υποθέσεων (~ 10% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Πειραματισμός (~ 45% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Καταγραφή Συμπερασμάτων (~ 20% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου) Γενίκευση, Εμπέδωση (~ 10% του χρόνου)

Οργάνωση

Έναυσμα Ενδιαφέροντος Παρατηρώ, Ενδιαφέρομαι Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ.147)

Διατύπωση Υποθέσεων Συζητώ, Προβληματίζομαι, Υποθέτω Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ147)

ΠειραματισμόςΠειραματισμός Πειραματίζομαι Τετράδιο Εργασιών Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ )

Διατύπωση Συμπερασμάτων Συμπεραίνω, Καταγράφω, Εφαρμόζω Τετράδιο Εργασιών (σελ. 148) Μετά από συζήτηση

ΠειραματισμόςΠειραματισμός Πειραματίζομαι Τετράδιο Εργασιών Από το τετράδιο Εργασιών (σελ )

Διατύπωση Συμπερασμάτων Τετράδιο Εργασιών (σελ. 149) Μετά από συζήτηση Συμπεραίνω, Καταγράφω, Εφαρμόζω

Διατύπωση Συμπερασμάτων, Εφαρμογές Εφαρμογές Τετράδιο Εργασιών Συμπεραίνω, Καταγράφω, Εφαρμόζω Από το Τετράδιο Εργασιών (σελ.149)

Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω Βιβλίο Μαθητή (σελ.91-92) Γενίκευση Από το Βιβλίο Μαθητή (σελ.91-92)

Βιβλίο Μαθητή μικροΕρμηνείες Από το Βιβλίο Μαθητή (σελ. 90,91) Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 84,91,93) Συσχετίσεις Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω

Βιβλίο Μαθητή (σελ. 103) Εμπέδωση Γενίκευση, Εμπέδωση Γενικεύω, μικροΕρμηνεύω, Συσχετίζω, Εμπεδώνω