27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ -1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015. ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΞΕΩΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
EIE/06/075/SI From January 2007 to March 2009 Ενεργειακά δεδομένα, Συγκριτική Αξιολόγηση και Μέτρα Εξοικονόμησης Ενέργειας για τις Ελληνικές Επιχειρήσεις.
Advertisements

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ
ΚΥΑ «Μέτρα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα»
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Περιβαλλοντική Συνείδηση.
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Το Πράσινο Σπίτι.
Βιοκλιματικός σχεδιασμός κτιρίων: Δημιουργία σχετικής ιστοσελίδας
10 τρόποι να εξοικονομήσουμε ενέργεια…
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ.
ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΚΑΙ ΚΡΟΥΝΟΙ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΤΣΑΜΑΓΚΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ- ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΝΤΛΙΩΝ ΘΕΡΜΟΤΗΤΟΣ ΣΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΧΑΝΙΑ,
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Κλιματιστικά μηχανήματα Χρησιμοποιούμε τα κλιματιστικά μηχανήματα στις ζεστές,καλοκαιρινές μέρες για να δροσιστούμε.Όμως προκαλούν προβλήματα στην υγεία.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ
Τρόποι Εξοικονόμησης Ενέργειας
Το ηλιακό σύστημα και η Γη
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
Τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Τανούσα Δέσποινα Β4.
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ & ΘΕΡΜΑΝΤΙΚΟΥ - ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ.
ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
HΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΘΕΡΜΑΣΤΡΕΣ
ΤΜΗΜΑ : Β1 ΟΜΑΔΑ : ΑΤΡΟΜΗΤΟΙ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
Θερμική Άνεση Ψύξη - Κλιματισμός.
ΓΕΩΘΕΡΜΙΚΕΣ ΑΝΤΛΙΕΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ
 1. Προφύλαξη μόνωσης  2. Θερμομόνωση  3. Ηχομόνωση  4. Βελτίωση περιβαλλοντικών συνθηκών  5. Μείωση της απορροής των βρόχινων νερών  6. Οικονομία.
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΔΙΚΤΥA ΣΩΛΗΝΩΣΕΩΝ.
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου
Αστική Θερμική Νησίδα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
 Στο σχολείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βιομάζα ως καύσιμο για παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας,καύσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικαταστήσουμε.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗ Επιμέλεια: Φωτεινή Σωτηροπούλου, Βιολόγος, 1ο ΓΕΛ Αμαλιάδας.
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Εξοικονόμηση Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ-ΨΥΞΗΣ ΧΩΡΩΝ
Νέα συστήματα αξιοποίησης της ηλιακής ενέργειας
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
Ηλιακά χρήσης Project B MHX EΠΑΛ ΧΙΟΥ.
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Οι σύγχρονες οικιακές συσκευές έχουν σκοπό να διευκολύνουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η χρήση τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΚΟΝΤΖΟΣ ΓΚΟΝΤΖΟΣ 1/12. ΟΡΙΣΜΟΣ  Θερμική ενέργεια που προέρχεται από το εσωτερικό της γης.  Η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό.
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
Τεχνολογία Ψυχρών Υλικών
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές
Σκίαση θερμοκηπίων Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ Σ.ΤΕ.Γ
Anytime, anywhere Εξοικονομεί έως και 30% στις δαπάνες θέρμανσης.
Δυναμικός Αερισμός Θερμοκηπίων
Θερμότητα.
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα "Εξοικονομώ Ενέργεια στο Σπίτι" ΕΠΑ.Λ Λαγκαδά
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ -1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015

ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΞΕΩΣ

Συντελεστές Συντονίστρια : Χρυσούλα Υπεύθυνοι καθηγητές : Γιώργος Πούλλαδος Γιώργος Μεσαρίτης Ειρήνη Λουκαΐδου Χατζηχρήστου Ομάδα Μαθητών : Αντωνίου Ηλιάνα Χαριλάου Κωνσταντίνος Πέτρου Παναγιώτης Χ ’’ Σάββα Κλεάνθης

Στην Κύπρο αντιμετωπίζουμε μεγαλύτερο οικονομικό πρόβλημα στην ψύξη ενός χώρου παρά ότι για να τον θερμάνουμε. Αυτό συμβαίνει γιατί το καλοκαίρι οι ώρες όπου υπάρχει ανάγκη ψύξης υπερβαίνει κατά πολύ περισσότερο των ωρών όπου υπάρχει ανάγκη θέρμανσης κατά τους χειμερινούς μήνες. Επίσης επειδή η υγρασία προκαλεί από μόνη της δυσφορία χρειάζεται και αυτή να αφαιρεθεί. Λανθάνουσα θερμότητα συμπύκνωσης. Λανθάνουσα θερμότητα συμπύκνωσης Επειδή όμως το σχολείο κατά τους θερμούς θερινούς μήνες Ιουλίου και Αυγούστου είναι κλειστό, το μεγαλύτερο πρόβλημα το παρουσιάζει στη θέρμανση των χώρων.

Ακραίες εξωτερικές θερμοκρασίες στην Λεμεσό

 Σύμφωνα με την ADEME ( Υπηρεσία Περιβάλλοντος και Διαχείρισης Ενέργειας ), κατάλληλες θερμοκρασίες είναι : 19 ο C σε χώρους του σπιτιού όπως : σαλόνι, κουζίνα, τραπεζαρία, παιδικό δωμάτιο και 17 ο C στην κρεβατοκάμαρα

ATL – Σχολική Συντεχνία Ηνωμένου Βασιλείου

 Κατά τους σχολικούς μήνες Χειμώνας : επιθυμητή 19° C - εξωτερική θερμοκρασία 8°C = 11°C διαφορά ( Ακραία περίπτωση ) Καλοκαίρι : εξωτερική θερμοκρασία 32°C - επιθυμητή 25° C = 7°C διαφορά ( Ακραία περίπτωση )

1) Στην περίπτωση μας χρησιμοποιείται καυστήρας όπου η καύσιμη υλη είναι το diesel: 1 α ) Η ρύθμιση της θερμοκρασίας του θερμοστάτη συχνά είναι ψηλή. Είναι δεδομένο ότι μια θερμοκρασία 20 βαθμών Κελσίου, ακόμα και 19 βαθμών Κελσίου επαρκεί για να νοιώθει ο καθένας από μας άνετα. Με κάθε αύξηση της θερμοκρασίας κατά 1 βαθμό Κελσίου, αυξάνεται και η κατανάλωση καυσίμων κατ 6%. For each degree below the recommended setting in the summer – or above the recommended setting in the winter – energy consumption increases by about 6 to 8 percent. For each degree below the recommended setting in the summer – or above the recommended setting in the winter – energy consumption increases by about 6 to 8 percent.

1 β ) Συχνά τα σώματα θέρμανσης είναι ενωμένα σε σειρά εξυπηρετώντας δυο και τρία ακόμα δωμάτια σε σειρά με αποτέλεσμα να μην θερμαίνεται επαρκώς το τελευταίο σε σειρά δωμάτιο και επομένως να μην υπάρχει ικανοποιητική θέρμανση στον χώρο. Θα έπρεπε να ενώνονται παράλληλα τα δωμάτια μέσο manifold ξεχωριστά.

 1 γ ) Η λανθασμένη επιλογή θέσης τοποθέτησης του θερμοστάτη επίσης δημιουργεί προβλήματα γιατί όπως ξέρουμε αυτός θα ελέγξει πότε και αν θα ενεργοποιηθεί ο καυστήρας. Αν βρίσκεται σε χώρο ψυχρό, τότε υπέρ - δουλεύει ο καυστήρας με αποτέλεσμα να ανεβαίνει πολύ πιο ψηλά η θερμοκρασία από την επιθυμητή σε άλλους χώρους. Αν επηρεάζεται γρήγορα, γιατί ο χώρος αυτός είναι ζεστός, τότε διακόπτει προτού ικανοποιηθούν οι ανάγκες των άλλων χώρων και η θερμοκρασία είναι κάτω από την επιθυμητή. Θα πρέπει να τοποθετηθούν θερμοστατικές βαλβίδες για κάθε δωμάτιο ξεχωριστά.

 2) Στην περίπτωση όπου χρησιμοποιείται σύστημα ψύξης με την χρήση διαιρεμένου τύπου κλιματιστικών : 2 α ) Οι πόρτες συχνά παραμένουν ανοικτές με αποτέλεσμα να ρέει ο ψυχρός αέρας στους υπόλοιπους χώρους και έτσι δεν διακόπτουν όσο συχνά θα έπρεπε οι συμπιεστές με αποτέλεσμα να υπάρχει σπατάλη ενέργειας. Θα πρέπει οι πόρτες να παραμένουν κλειστές.

 2 β ) Δεν συντηρούνται τα συστήματα κλιματισμού ορθά και έγκαιρα με αποτέλεσμα να μην ρέει ικανοποιητικός ψυχρός αέρας στον χώρο. Ως επακόλουθο μειώνεται κι άλλο η θερμοκρασία του θερμοστάτη ώστε να δοθεί η αίσθηση δροσισμού, η οποία ενέργεια βέβαια αυξάνει την κατανάλωση. Πρέπει να συντηρούνται τακτικά  τα συστήματα από έμπειρους αδειούχους τεχνικούς.

 3) Παρατηρείται κατά το τέλος Μάιου και κατά την διάρκεια του Ιουνίου μια αισθητή αύξηση της θερμοκρασίας. 3 α ) Θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε τον δροσερό κατά τις νυκτερινές ώρες φυσικό αέρα για να ψήξουμε τα δομικά στοιχειά, τοίχους, δοκούς, κολώνες, πλάκες έτσι ώστε να μην χρειαστεί τεχνητή ψύξη από συστήματα κλιματισμού. Με την βοήθεια ανεμιστήρων οροφής και μόνο να επιτευχθεί η αίσθηση δροσισμού.

 4) Ξέρουμε ότι τα σημεία φωτισμού εκπέμπουν θερμική ακτινοβολία Οι λαμπτήρες πυρακτώσεως αντικαταστάθηκαν με φλορέντζες οι οποίες είναι πιο αποδοτικές και πιο οικονομικές. Υπάρχουν και οι λαμπτήρες διόδων φωτοεκπομπής (LED) οι οποίες μπορεί να έχουν σήμερα ψηλό αρχικό κόστος αλλά είναι πολύ πιο οικονομικές στην λειτουργιά τους, έχουν περισσότερη ζωή και εκπέμπουν πολύ λιγότερη θερμική ενέργεια. Ίσως θα πρέπει να μελετήσουμε την πιθανότητα εγκατάστασης τέτοιων λαμπτήρων

 5) Τα παράθυρα και γενικά τα ανοίγματα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο Δεν αρκεί η εισήγηση περί αντικατάστασης των μονών γυαλιών με διπλά καθώς υπάρχει και το θέμα απώλειας δια μέσου του μεταλλικού πλαισίου. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν παράθυρα τα οποία είναι μονωμένα όπως πχ UPVC ή από αλουμίνιο με θερμομονωτικό ενδιάμεσο υλικό μεταξύ του εσωτερικού και εξωτερικού πλαισίου

 6) Η μείωση της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας σημαίνει και μείωση του οικονομικού κόστους για το σχολείο μας. Ποια ανανεώσιμη μορφή ενέργειας θα μπορούσε να επιστρατευτεί και να προσφέρει μια πιο συμφέρουσα λύση ? Αυτό βέβαια θα έχει ως επακόλουθο την μείωση του κόστους αλλά χωρίς την μείωση της κατανάλωσης. Απλά παράγουμε μέρος της ενέργειας που θα χρειαστούμε με κάποιο αρχικό οικονομικό κόστος. Το ποσό αυτό θα έχει κάποιο χρόνο αποπληρωμής το οποίο θα ταυτισθεί με το ποσό εξοικονόμησης για το ίδιο χρονικό διάστημα. Για το υπόλοιπο χρόνο ζωής της εναλλακτικής λύσης αυτής θα έχουμε ‘’Free Energy = τζάμπα ενέργεια ’’.

 Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας τελευταίων πέντε μηνών Kwh.  Παρατηρούμε αισθητή αύξηση της κατανάλωσης κατά την περίοδο Σεπτεμβρίου όπου φαίνεται ότι ευθύνη φέρουν τα συστήματα κλιματισμού 8020 Kwh.  Αξιοσημείωτη είναι η αισθητή πτώση της κατανάλωσης κατά την περίοδο Αυγούστου, 4122 Kwh  Αν υποθέσουμε ότι η ετήσια κατανάλωση είναι περίπου Kwh, τότε έχουμε μια καλή προσέγγιση για τις ετήσιες ενεργειακές μας ανάγκες.

 Η Γεωθερμία προσφέρεται ως μια λύση αλλά δεν θεωρείται και συμφέρουσα. Έχει ψηλό αρχικό κόστος και ενώ θα λύσει τα προβλήματα θέρμανσης των χώρων κατά τους χειμερινούς μήνες, δεν προσφέρει αποτελεσματική λύση για ψύξη. Ο λόγος είναι γιατί το έδαφος κατά τους θερινούς μήνες χάνει την φυσική του υγρασία και έτσι δεν έχει την δυνατότητα να προσφέρει ψύξη ( αφαίρεση θερμότητας ) στις διασωληνώσεις που θα βρίσκονται σε χαμηλό βάθος κάτω από το έδαφος.

 Αυτό που φαίνεται ως η καλύτερη λύση, είναι η εγκατάσταση φωτοβολταικών πλαισίων στις οροφές του σχολείου μας.  Χρειάζονται περίπου 1.66m 2 πλαισίων για να παραχθεί 1 Kw την ώρα.  Η χρονιαία παραγωγή στην Κύπρο ενός φωτοβολταικού κατά μέσο όρο κυμαίνεται από Kwh ανά 5 πλαισίων 8,3 m 2.  Χρονιαία κατανάλωση σχολείου Kwh.

 Ήδη υπάρχουν εγκατεστημένα 25 Kw.  73000/1400=52 Kw  Άρα οι επιπλέον ανάγκες μας περιορίζονται σε ακόμα 27 Kw.  Με ένα αρχικό κόστος 1250 ε ανά 1 Kw, καλύπτοντας μια επιφάνεια περίπου 224 m 2, θα παράγονται 27 Kw, όπου το συνολικό κόστος θα είναι 27x 1250=33,750 ε.

Η τεχνολογία των φωτοβολταικών τα τελευταία χρόνια αναπτύχθηκε πολύ με αποτέλεσμα :  N α παρέχουν περισσότερα χρόνια χρήσιμου βίου  N α έχουν περισσότερη ανοχή στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας. Με τον τρόπο αυτό επωφελούμαστε στο έπακρο με την παραγωγή της δικής μας ηλεκτρικής ενέργειας. Αλλά και πάλι το κόστος αυτό, με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες είναι απαγορευτικό.

 Υπάρχουν νομικοί περιορισμοί στην τοποθέτηση τόσων πλαισίων σε ένα σχολικό χώρο από την ΡΑΕΚ ( Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας Κύπρου ) καθώς δεν υπάρχει πρόνοια, αλλά πιστεύουμε ότι το εμπόδιο αυτό μπορεί να υπερπηδηθεί για το κοινώς καλό του σχολείου μας.  Ελπίζουμε μια μέρα όλες αυτές οι εισηγήσεις που κάνουμε να εισακουστούν από τους αρμόδιους φορείς και να πραγματοποιηθούν, ώστε να ζήσουμε σε ένα υγιέστερο περιβάλλον με ένα καλύτερο αύριο.

ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΦΥΛΑΞΕΩΣ

 ures_Greek.pdf ures_Greek.pdf  Destinations/Cyprus/Limassol/climate-profile.aspx Destinations/Cyprus/Limassol/climate-profile.aspx   environment/temperature.asp environment/temperature.asp    choices-save-you-money choices-save-you-money 