Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Η Υποτακτική στα Αρχαία Ελληνικά
…από μικρούς συγγραφείς
Η κοκέτα ποντικίνα.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
Τα παράδοξα των καιρών μας
Θεά Άρτεμη Όλυμπος.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
ΠΟΙΗΜΑ Ένα όμορφο πρωινό αποφάσισα και εγώ τα παπούτσια μου να βγάλω για να μοιάσω σε κάποιον άλλο, ένα παιδί πολύ μικρό που δεν έχει παπούτσια να βάλει,
O Α ΊΣΩΠΟΣ ΜΑΣ ΕΜΠΝΕΕΙ … Δημιουργώντας το δικό μας μύθο…
ΤΟ ΕΛΑΦΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΛΕ ΜΥΤΗ Ο 'Eντι το ελαφάκι καθόταν όλη μέρα σπίτι του. Δεν μπορούσε ούτε να παίξει ούτε να δουλέψει. Ήταν αποθαρρυμένος και ενοχλημένος.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Estoy agradecido a Wermuth’s Greekbook por esta presentación de los verbos indicativos.
Δυσνόητα Ένα πρωί στη λίμνη, ο σύζυγος επιστρέφει μετά από πολλές ώρες ψαρέματος και παίρνει έναν υπνάκο στο φορτηγάκι. Η σύζυγος, αν και δεν.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΑ 10 ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
PAST CONTINUOUS Αόριστος Διαρκείας
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
δε μας αρέσει η προστακτική
Ενότητα 6η Το ελάφι.
Ένα π αντρεμένο ζ ευγάρι γ ύρω σ τα 60 γ ιορτάζει την 35 η ε π έτειο γ άμου σ ε έ να π ολύ ό μορφο, ήσυχο κ αι ρ ομαντικό ε στιατόριο. Ξαφνικά, μ ία μ.
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
Υποθετικοί λόγοι.
Ενεργητική και Παθητική φωνή
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας άνθρωπος που ήθελε να πάει μια βόλτα στην γκρι του πόλη. Έτσι και έγινε. Έβαλε ένα γκρι πουκάμισο, ένα γκρι παντελόνι,
Ενότητα 14 ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ γ΄ κλίσης ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
Μέση Φωνή βαρύτονων ρημάτων Υποτακτική 
Η ομορφιά δεν είναι το παν
ΣΥΝΟΛΑ.
ΤΟ ΕΛΑΦΙ ΣΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΝΗΓΟΙ
Πέρα από τον μύθο!!!!.
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΟΥΙΜΤΣΙΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Γ2.
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΥΔΙΑ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΜΙΝ ΒΛΑΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΡΗΤΣΩΤΑΚΗΣ
 Ήταν κάποτε, μία παρέα παιδιών που συναντήθηκε σε μια όμορφη παραλία. Ενώ τα παιδιά συζητούσαν, άκουσαν βήματα. Κρύφτηκαν πίσω από τα αρμυρίκια, γιατί.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ονοματικό και Ρηματικό Σύστημα
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Σ’ ένα βουνό της Πελοποννήσου ζούσε το ιερό ελάφι της θεάς Άρτεμης.
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ Εμμανουέλα Καράλη Ε’1
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
Τα ωραία μέρη του Κουρνά
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΔΙΑ
Αγγελική-Νίκη Φλώρου Σεπτέμβρης 2015.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
δε μας αρέσει η προστακτική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ ΚΙΚΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΝΟΠΗ ΠΑΤΣΑΧΤΣΙΔΟΥ

ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ

Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Ήταν ένα ελάφι που πήγαινε να πιει νερό. Καθώς πήγαινε στην λίμνη, σκεφτόταν πως τα πόδια του δεν τον κρατούσαν γιατί ήταν πολύ αδύνατα, και τα κέρατα του ήταν μεγάλα και ωραία. ΄Όπως πήγαινε να πιει νερό ήρθαν οι κυνηγοί και του έβγαλαν τα κέρατα προσπάθησε να τρέξει αλλά τα πόδια του ήταν τόσο αδύνατα που δεν τον κρατούσαν.

Μια παρόμοια ιστορία ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ Μια παρόμοια ιστορία ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ Μία μέρα ήταν ένα παπάκι που το φώναζαν ασχημόπαπο γιατί ήταν το πιο άσχημο παπάκι στο χωριό. Κανένας δεν το ήθελε, ήταν πάντα μόνο του. Μία μέρα πήγε με την οικογένεια του μια βόλτα, επειδή κανένας δεν ασχολιόταν μαζί του πήγε μόνος του στην λίμνη. Σκεφτόταν πως ήταν πολύ άσχημο και στεναχωριότανε.

Ηθικό δίδαγμα Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε ρατσιστικά για τον εαυτό μας ή για κάποιον άλλον.

ΤΟ ΡΗΜΑ ΛΥΩ Ενεστώτας Παρατατικός Αόριστος λύ-ω έ-λυ-ον έ-λυ-σα Ενεστώτας Παρατατικός Αόριστος λύ-ω έ-λυ-ον έ-λυ-σα λύ-εις έ-λυ-ες έ-λυ-σας λύ-ει έ-λυ-ε έ-λυ-σε λύ-ομεν ε-λύ-ομεν ε-λύ-σαμεν λύ-ετε ε-λύ-ετε ε-λύ-σατε λύ-ουσιν έ-λυ-ον έ-λυ-σαν

ΠΗΓΈΣ Βιβλίο Αρχαία Ελληνικά 1η Γυμνασίου