Local Traditions and Ceremonies (LTC) “Weddings are made in heaven” 5 th High School of Serres Greece AEC AWARD.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Το ραδιόφωνο ως μέσο δημιουργίας
Advertisements

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ E-CONS
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Παρουσίαση του Γραφείου Υποστήριξης του Συμφώνου των Δημάρχων του Τ.Ε.Ε. Χ. Δούκας, Ν. Ανουσάκης SEAP-PLUS: Adding to SEAP – more participants, more content.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Πως θα αξιοποιήσετε περαιτέρω τις eTwinning συνεργασίες σας.
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους»
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Εκπαιδευτική Ρομποτική Παρελθόν - Παρόν - Μέλλον 2 ο ΕΚ Ρόδου.
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
E-twinning Greece - Poland. E-twinning Δημοτικό Σχολείο Μονεμβάσιας 1 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης 7 ο Δημοτικό Σχολείο Σπάρτης Zespół.
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ «ΕΝΕΡΓΟΚΛΑΔΕΥΤΕΣ» ΤΟΥ ΕΠΑ.Λ. ΓΕΡΑΣ «ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΒΙΟΜΑΖΑ ΕΛΙΑΣ Εκμετάλλευση για την παραγωγή ενέργειας» Παρουσίαση Προγράμματος.
Ντύνοντας … την παράδοση Φωτογραφικό υλικό από τις δραστηριότητες των παιδιών στο πρόγραμμα «Teachers 4 Europe» Έκτη τάξη, Δημοτικού Σχολείου Παπάδου Μάρτιος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
Αξιοποίηση της μεικτής μάθησης με το LAMS στο Λύκειο Τσέχωφ: Αυτός ο πασίγνωστος- άγνωστος Σε συνεργασία με το Εργαστήριο Εκπαιδευτικού Υλικού & Εκπαιδευτικής.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ Δήμου Ηρακλείου
Παρασκευή Βάγια ΠΕ13 Νομικός 20ο Γυμνάσιο Αθηνών
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
« Νοιάζομαι και Δρω » Ιούνιος 2017
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Project 4 Εξερευνώντας γειτονιές της πόλης Η Εβραϊκή συνοικία
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου Γυμνάσιο ΛΤ Σικίνου
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Local Traditions and Ceremonies (LTC) “Weddings are made in heaven” 5 th High School of Serres Greece AEC AWARD

AEC-Asian Europe Classroom Ιδρύθηκε το 1998 Μαθητές-Καθηγητές-Επιτελείς από 45 χώρες της Ασίας και Ευρώπης Υπεύθυνοι για το δίκτυο AEC- NET από τη χώρα μας: Μελίνα Παπαδάκη, Εθνικός Εκπρόσωπος Μιχάλης Φειδάκης, Εθνικός Συντονιστής

Local Traditions and Ceremonies (LTC) Διαδικτυακό (Web-Based) σχέδιο δράσης-Moodle (Forums, Chats, online quiz, WiKis, κ.α.). Δύο διεθνής διακρίσεις (AEC-NET Awards 2006, 2009) Συντονιστές: Μιχάλης Φειδάκης, Ζάφη Καγκαλίδου

5ο Γυμνάσιο Σερρών, 3ο Γυμνάσιο Καματερού, Κύκκος, Β΄ Λύκειο, Szent István Gimnázium, St.Mark's Sr.Sec.Public School, SMA Negeri 1 Subang, SMP Negeri 3 Bogor, Sm Sains Tengku Muhammad Faris Petra, Sekolah Sultan Alam Shah, Dagupan City National High School, Zespół Szkół Ekonomiczno-Informatycznych 11 σχολεία από 8 χώρες (Κύπρος, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ινδία, Ινδονησία, Μαλαισία, Φιλιππίνες, Πολωνία). LTC 2009-Weddings are made in heaven

Our proiect team Κωνσταντίνωφ Κριστιάν Νικολαΐδου Βαρβάρα Πάνου Νικολέτα Πανταζή Σωτηρία Παπαδόπουλος Θ. Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος Μ. Κωνσταντίνος Παπαδοπούλου Μαρίνα Παπαχρήστου Δήμητρα Πασσιά Μαρία Πέτκου Πασχαλία Πιτσχελαούρι Γιώργος Πιτσχελαούρι Νινό Ρζάεβα Ναρμίνα Σαββουλίδου Οδύσσεια Σολωμίδης Αθανάσιος Στεφανίδου Ελένη-Λουκία Ταΐρη Αγγελική Τόμκου Κυριακή Τούνα Μάγδα Τσάκα Νίκος Τσιμερίκα Μαρία Χαϊτόγλου Παντελής Χατζηευστρατίου Ανθούλα Χατζημιχάλη Ευαγγελία Χορταρά Δέσποινα Χρηστίδου Αφροδίτη The coordinating teachers Arvanta Aggeliki Laina Dimitra Kofidou Filitsa

Local Traditions and Ceremonies (LTC)

Local Traditions and Ceremonies (LTC)

Local Traditions and Ceremonies (LTC)

Local Traditions and Ceremonies (LTC)

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ  Κοινωνικοπολιτισμικές  Θεσμική  Επιστημολογική  Δικτύωση σχολείου – κοινωνίας  Ενδοσχολική επικοινωνία – συνεργασία  Ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και προσαρμογή- Προαγωγή Θετικού κλίματος στο σχολικό περιβάλλον.  Ανάπτυξη ικανοτήτων για τη γνώση, την μάθηση και την κοινωνική συμμετοχή  Αναπτυξιακή

ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΕΣ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ » Ενεργός και ουσιαστικός ρόλος των παιδιών στο περιεχόμενο και την υλοποίηση των δράσεων Σύνδεση διαφόρων «σχολικών» ζητημάτων με τις αντιλήψεις και στάσεις που υπάρχουν στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον Η ένταξη στο σχολικό πρόγραμμα ενοτήτων που προάγουν το πρόγραμμα π.χ χρήση νέων τεχνολογιών στο μάθημα των Αγγλικών και γλώσσας, τοπικής ιστορίας. Το μάθημα συνδέθηκε με την καθημερινότητα Ομαδικότητα Ανάληψη πρωτοβουλιών από τους ίδιους τους μαθητές των παιδαγωγικών ομάδων

Maestros GreeceAggeliki Arvanta GreeceAggeliki Papastamati GreeceDimitraLaina GreeceEvmorfiliKofidou GreeceMichalisFeidakis GreeceZafeiroulaKagkalidou HungaryZsuzsaSzalayné Tahy IndiaGeetaRajan IndonesiaRikaRachmita Sujatma IndonesiaSopyanMaolana Kosasih MalaysiaChanSiok Gim MalaysiaChinSiew PolandJoannaDanuta Mika-Hadelka Musicians CyprusElectraChrysanthouIndonesiaKinanKinanti CyprusStylianiHasikouIndonesiaWistaAprillia CyprusPersiaKoumaIndonesiaAbdurahmanAli CyprusMikaellaSergidouIndonesiaTia GreeceSpyridoulaMpourouIndonesiaDwi GreeceGeorgiaAthanasopoulouIndonesiaDebiDevitasari GreeceMarinaKarakatsaniIndonesiaDyndaMaharani GreeceNikiLykouIndonesiaAgungGumilar GreeceNikiPanousiIndonesiaDessyAnggraini GreeceChristineNinouIndonesiaAhmadGurit Hadiyan GreeceAnastasiaTsiknakiIndonesiaAudreyAndini Ratna Putri GreeceChristinaSeremetiIndonesiaBagusSetia Pradana GreeceGeorgiosParaskevisIndonesiaEuisSiti Nurfauziah GreeceIoannaPolychronopoulouIndiaManmeetmissing GreeceVasilikiRoumpouIndiaSanchitJindal GreeceAnastasiaChontouIndiaSameerPopli GreeceManolisToliasIndiaAnanyaBansal GreeceEleutheriosAlexopoulosIndiaAditimissing GreeceValiaMalamatiniIndiaAsmitamissing GreeceAfroditiChristidouIndiaArushimissing GreeceAggelikiTairiIndonesiaKinanKinanti GreeceAnthoulaChatziefstratiouIndonesiaWistaAprillia GreeceBarbaraNikolaidouIndonesiaAbdurahmanAli GreeceM. KonstantinosPapadopoulosIndonesiaTia GreeceChristianKonstantinofIndonesiaDwi GreeceEvaggeliaChatzimihaliIndonesiaDebiDevitasari GreeceTh. KonstantinosPapadopoulosIndonesiaDyndaMaharani GreeceMagdaliniTounaIndonesiaAgungGumilar GreeceMariaPassiaIndonesiaDessyAnggraini

GreecePantelisChaitoglouIndonesiaAhmadGurit Hadiyan GreeceAthanasiosSolomidisIndonesiaAudreyAndini Ratna Putri GreeceKlaountio-NikolaosTsakaIndonesiaBagusSetia Pradana GreecePashaliaPetkouIndonesiaEuisSiti Nurfauziah GreeceOdysseiaSavoulidouIndiaManmeetmissing HungaryLucaBartokIndiaSanchitJindal HungaryDóraKlinkoIndiaSameerPopli HungaryJázminTopuziduIndiaAnanyaBansal HungaryBrigittaMagyarIndiaAditimissing HungaryAdriennPinterIndiaAsmitamissing IndiaSahilSharmaIndiaArushimissing IndiaShibikaSureshIndonesiaKinanKinanti IndiaTavleenKaurIndonesiaWistaAprillia MalaysiaAhmadAfiq Bin AzizIndonesiaAbdurahmanAli MalaysiaMuhamadAmir Faris Bin Che NordinIndonesiaTia MalaysiaAnisBinti Abdul RahimIndonesiaDwi MalaysiaNorainiBinti RedzuanIndonesiaDebiDevitasari MalaysiaRofiahBinti KholisIndonesiaDyndaMaharani MalaysiaMohamadFikri Hisham Bin OsmanIndonesiaAgungGumilar MalaysiaHanani IzzatiKaswadiIndonesiaDessyAnggraini MalaysiaSiti Nur AisyahZulkefliIndonesiaAhmadGurit Hadiyan MalaysiaNurul JannahMd AminIndonesiaAudreyAndini Ratna Putri MalaysiaNoor Adilah NazihahWahabIndonesiaBagusSetia Pradana MalaysiaSiti Nur FarhanahOmar BakiIndonesiaEuisSiti Nurfauziah MalaysiaNur HannanHaron KhanIndonesiaYovaniBogar MalaysiaMohamadArif Afzal bin Mohamad AminIndonesiaHilmawanK MalaysiaMuhammadAfif Ajmal bin SidikIndonesiaHarisSilmi MalaysiaAamirRaffiq bin Mohd NasirIndonesiaRinoNugraha MalaysiaMohamadKamarul Hafizi bin YusofIndonesiaSyivaFitria MalaysiaAhmadAffifuddin bin MohdIndiaManmeetmissing MalaysiaNabilErsyad bin Noor Eddie Putera IndiaSanchitJindal PhilippinesAdrielleDominguezIndiaSameerPopli PhilippinesAugustoLigadIndiaAnanyaBansal PhilippinesHanesArcalasIndiaAditimissing PhilippinesJemuelAcunaPolandDoloresGasior PhilippinesPrecious LynB. NuescaPolandJakubAugustynowicz PolandWiolettaMatlawskaPolandDawidKosciukiewicz PolandAdrianGrutznerPolandLukaszNowakowski PolandAgnieszkaKuznikPolandMiriamSzklarska PolandAgataCzuberPolandMonikaChylinska PolandAniaDobrosielkaPolandWeronikaSadek PolandBartekKrupaPolandKorneliaWroblewska PolandWiktoriaHennigPolandJoannaKałuza PolandRobertGrzelakPolandRafalSwitala