Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Τεχνολογίες Ευρυζωνικών Δικτύων
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Iανουάριος 2007.
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Γ’ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ GIS
Next Generation Networking
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέος Επενδυτικός Νόμος Ανάπτυξη στην πράξη – Απάντηση στην κρίση
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Εργασία στο μάθημα:Διοίκηση Επιχειρήσεων και Τεχνολογία
IR RELEASE Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την κατάρτιση και ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Δαβάκη 10, Αθήνα 11526, Τηλ. (210) , Φαξ: (210) , Εταιρική Παρουσίαση.
Δίκτυο νέας γενιάς ΕΔΕΤ3: Στην υπηρεσία της ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας Σεβαστή Αφροδίτη, ΕΔΕΤ Α.Ε. Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Διαχειριστική Αρχή για την Κοινωνία της Πληροφορίας Καλάβρυτα,
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα και την Ευρώπη Δρ. Μηνάς Καρατζόγλου, Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας Η συνεισφορά των προηγμένων δικτύων έρευνας & εκπαίδευσης στην προώθηση της ευρυζωνικότητας Στέλιος Σαρτζετάκης ΕΔΕΤ.
Δήμαρχος Τρικκαίων Μιχάλης Ταμήλος Το επόμενο βήμα για την Τοπική & Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση μετά την ανάπτυξη των υποδομών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΟΜΕΑΣ : ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΑΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗΣ.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Γρηγόριος Παπούλιας Αντιδήμαρχος Αμφιλοχίας 10/05/2006 Δίκτυο οπτικών ινών Δήμου Αμφιλοχίας : Η ευρυζωνικότητα καταλύτης για την ανάπτυξη της πόλης.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
1 Παρουσίαση του Ο.Τ.Ε με έμφαση στις αλλαγές την τελευταία δεκαετία.
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
Δίκτυα Υποδομών Ανδρέας Πολυκάρπου. Δίκτυα Ανοικτής Πρόσβασης Το πρώτο επίπεδο ενός δικτύου ανοικτής πρόσβασης είναι το καθεστώς ιδιοκτησίας, που είναι.
Ο Κύκλος της Ηγεσίας Γιώργος Κορωνιάς Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος Vodafone-Panafon 18 Ιουνίου 2003.
H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
1 ΘΕΜΑ: «Comparison of merging of strategies in Telecommunications»
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Βασικές αρχές IP Τηλεφωνίας
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
1 «Ο κλάδος των Κινητών Επικοινωνιών κυρίαρχος πυλώνας στη στρατηγική ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», Νοέμβριος 2015.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση των Cosmote, Q-Telecom, Tellas ως προς τα βασικά τους χαρακτηριστικά. Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος Κωνσταντής Υπεύθυνος Καθηγητής : Δ. Παπούλιας

Δομή Παρουσίασης Χρυσή Τετραετία της κινητής τηλεφωνίας Cosmote Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη Q – Telecom Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη Πρόβλεψη για την αγορά κινητής τηλεφωνίας Tellas Εταιρικό προφίλ – υπηρεσίες και προϊόντα - οικονομικά μεγέθη

 Το 1998 ένας στους πέντε κατοίκους ήταν πελάτης κινητής τηλεφωνίας ( συνδρομητές), με αποτέλεσμα η Ελλάδα να κατέχει τη δέκατη θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς τον βαθμό διείσδυσης.  νέοι συνδρομητές ή το 66,1% του συνολικού πληθυσμού της Ελλάδας Η «χρυσή περίοδος» για την κινητή τηλεφωνία ήταν η τετραετία 1998 – 2001

Κινητή τηλεφωνία - Καρτοκινητή τηλεφωνία.  Το διάστημα οι χρήστες καρτοκινητών παρουσίασαν αύξηση της τάξης του 600% την στιγμή που η αντίστοιχη αύξηση για την συνδρομητική έφτασε το 119%.  Το μερίδιο αγοράς του 1998 ανήκε πλειοψηφικά στους συνδρομητές συμβολαίων 65%, ενώ το 2001 λόγω της αλματώδους αύξησης της καρτοκινητής τηλεφωνίας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς κατείχε η καρτοκινητή τηλεφωνία 63%.

Απρίλιος 1998: Έναρξη εμπορικής λειτουργίας. ΜΕΤΟΧΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

Άξονες Στρατηγικής  Συνέχιση της απλής και ξεκάθαρης τιμολογιακής πολιτικής.  Αύξηση εσόδων από εταιρικούς πελάτες  Μείωση του δείκτη αποσυνδέσεων  Βελτίωση της επικοινωνίας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Cosmote, βελτιστοποίηση και επέκταση του δικτύου πωλήσεων και διανομής  Αύξηση εσόδων από υπηρεσίες περιαγωγής  Ανάπτυξη υπηρεσιών μέσω Διαδικτύου  Συνέχιση της πολιτικής για επιλεκτικές επενδύσεις στο εξωτερικό

Προϊόντα και Υπηρεσίες  Υπηρεσίες βάσει συμβολαίου  COSMOΚΑΡΤΑ  WΗΑΤ’S UP  Η πύλη MyCosmos  MYCOSMOSview  i-mode®  Υπηρεσίες 3ης Γενιάς  Περιαγωγή

Οικονομικά Μεγέθη  Κύκλοι Εργασιών  EBITDA  ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ  Επενδύσεις  Κυριότεροι Δείκτες (ARPU & AMOU)  Πελατειακή Βάση

Κύκλοι Εργασιών

EBITDA – ΚΑΘΑΡΑ ΚΕΡΔΗ

Δραστηριότητα στο Εξωτερικό AMC (Αλβανία). Ιούλιος του 2000 η Cosmote εξαγόρασε το 85% του μετοχικού κεφαλαίου της ALBANIAN MOBILE COMMUNICATIONS S.h.a. Globul (Βουλγαρία): 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Από τον Οκτώβριο του 2002 υπό την διαχείριση της COSMOTE. COSMOFON (πΓΔΜ): 100% θυγατρική του ΟΤΕ. Από τον Οκτώβριο του 2002 υπό την διαχείριση της COSMOTE.

Επενδύσεις

Κυριότεροι Δείκτες

Πελατειακή Βάση

Μερίδια αγοράς

Σύγκριση ως προς τον ανταγωνισμό  Δίκτυα Διανομής  Τιμολογιακή Πολιτική  Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών  Διαφημιστική Καμπάνια  Στοχούμενη αγορά

Q TELECOM  Επιχειρησιακή Μονάδα της Info Quest (μεγαλύτερη εταιρία πληροφορικής στην Ελλάδα)  19 Ιουνίου 2002 εκκίνηση εμπορικής λειτουργίας  Παροχή κινητής (099) και σταθερής (1765) τηλεφωνίας

Άξονας Στρατηγικής  Πραγματοποίηση επιλεκτικών και μόνο επικερδών επενδύσεων (μόνο σε περιοχές με υψηλή πληθυσμιακή συγκέντρωση)  Χρήση δικτύων και υποδομών τρίτων (εθνική περιαγωγή, δίκτυο ΟΤΕ κτλ)  Επίτευξη χαμηλού κόστους λειτουργίας λόγω εμπειρίας από αγορά πληροφορικής, (ΜΚ ~ 10% των πωλήσεων)  Επιτυχία σημαντικής κερδοφορίας ακόμα και με μικρό μερίδιο της αγοράς ~ 5%

Άξονας Στρατηγικής  Σταθερή Τηλεφωνία Αξιοποίηση του δικτύου Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης για πληρέστερη εξυπηρέτηση των εταιρικών πελατών (μετάδοση φωνής, δεδομένων και πρόσβαση στο internet) Συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας με κωδικό επιλογής φορέα (1765), με εστίαση στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις Κάρτες σταθερής τηλεφωνίας προπληρωμένου χρόνου (Yα!)

Άξονας Στρατηγικής  Κινητή Τηλεφωνία Εστίαση στην Καρτοκινητή Τηλεφωνία Παροχή άμεσα νέων υπηρεσιών που υποστηρίζονται από την τεχνολογία GPRS, όπως MMS και WAP Συνέχιση ανάπτυξης του ραδιοδικτύου της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ενώ από το 2005 επέκταση και σε άλλα μεγάλα αστικά κέντρα (Πάτρα, Λάρισα, Βόλος κλπ)

Επενδύσεις – Υποδομές Ανάπτυξη δικτύου κινητής τηλεφωνίας 2ης γενιάς, με την εγκατάσταση σταθμών βάσης και ευρυζωνικό δίκτυο Σταθερής Ασύρματης Πρόσβασης LMDS (point-to-multipoint), στα 3,5 Ghz. Ανάπτυξη εθνικού δικτύου κορμού με χρήση μισθωμένων γραμμών και ιδίων συστημάτων μετάδοσης. Οι επενδύσεις που υλοποιεί η Info-Quest είναι από τις σημαντικότερες που έχουν γίνει στο χώρο από ιδιωτική ελληνική εταιρία.

Επενδύσεις – Υποδομές Επενδύσεις

Αγορά Στόχος

 Κινητή Τηλεφωνία Οι χρεώσεις ανά δευτερόλεπτο, χωρίς πάγια ή χρονική δέσμευση συμβολαίου, χωρίς ελάχιστο χρόνο χρέωσης ή πάγιο τέλος κλήσης είναι οι χαμηλότερες της αγοράς Γραμμή έκτακτης ανάγκης Δυνατότητες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (καιρός, ringtones κ.α.) Αρχές 2005 MMS και WAP Προϊόντα και Υπηρεσίες

 Σταθερή Τηλεφωνία Αστικές, υπεραστικές, διεθνείς και κλήσεις προς κινητά από το σταθερό του τηλέφωνο 1765 Μη χρέωση παγίου Χρήση τεχνολογίας circuit-switched -> Διασφάλιση ποιότητας Κλήσεων Προγράμματα τηλεφωνίας Q-1765, Q-Family και Q-Business Οι βασικές τιμές των κλήσεων μεταβάλλονται ανάλογα με τη χρονική διάρκεια της κάθε κλήσης, ξεκινώντας μετά τα τέσσερα πρώτα λεπτά διάρκειας της κλήσης Κάρτες Τηλεφωνίας Ya!

Προϊόντα και Υπηρεσίες  Internet – Ειδικές εφαρμογές myQnet myQnet ADSL FAST Dynamic, myQnet ADSL FAST Static Απεριόριστη πρόσβαση στο internet με σταθερή μηνιαία χρέωση Χρέωση ανεξάρτητα από τον όγκο των δεδομένων που διακινούνται Επιλογή δυναμικής ή στατικής διεύθυνσης (IP)

Κύκλοι Εργασιών

EBITDA - Καθαρά Κέρδη

Κυριότεροι Δείκτες Κινητή Τηλεφωνία: ARPU, AMOU, ANSMS

Κυριότεροι Δείκτες Σταθερή Τηλεφωνία: ARPU, AMOU

Πελατειακή Βάση

Μερίδιο Αγοράς

Σύγκριση ως προς τον Ανταγωνισμό Στόχευση σε ένα κοινό που ενδιαφέρεται κυρίως για προπληρωμένη κινητή τηλεφωνία χαμηλού κόστους Παρέχει διαφορετικό «προϊόν» που απευθύνεται σε εξειδικευμένες ανάγκες Παροχή απλών, φιλικών υπηρεσιών που χαρακτηρίζονται από ποιότητα και οικονομικότητα Δεν θα μπει στον ανταγωνισμό υπηρεσιών τρίτης γενιάς κινητής τηλεφωνίας (3G)

Σύγκριση ως προς τον Ανταγωνισμό

Wireless Total revenues as % of GDP

Wireless Voice Revenues vs Wireless Data Revenues

Split of Wireless Total Revenues in Corporates & Consumers

Split of Wireless Voice Revenues in Corporates & Consumers

Split of Wireless Data Revenues in Consumers & Corporates (Bn € )

Μετοχική Σύνθεση 50% - 1 μετοχή50% + 1 μετοχή 3 Φεβρουαρίου εκατ. €

Στρατηγική - Διαφημιστική Καμπάνια  Πελατοκεντρική αντίληψη – «Μάθετε να ζητάτε»  Aνώτατο βραβείο αποτελεσματικότητας Grand Effie Hellas 2004  Aναγνωρισιμότητα 94%  Αυτόματη Προεπιλογή Τellas  Εταιρικοι πελάτες (Tellas Free 800)

Στρατηγική – Ανάπτυξη Υποδομής  Iδιόκτητο εθνικό δίκτυο κορμού οπτικών ινών χωρητικότητας 2,5 Gbps,.  Ericsson: προμήθεια, υλοποίηση και συντήρηση δικτύου  1800 – 2200 χλμ. οπτικών ινών.  250 χλμ εντός πόλεων.  Εναέριες γραμμές μεταφοράς ενέργειας της ΔΕΗ  Σύνδεση με διεθνές δίκτυο μεταγωγής Wind μέσω υποθαλάσσιου καλωδίου Ελλάδα - Ιταλία

Επιχειρησιακό Σχέδιο  Στόχος: μετοχικό κεφάλαιο 150 εκατ. € (75 εκ. € έκαστος)  Μέχρι τέλη 2004 συμβολή 50 εκ. € έκαστος  Στόχος: μερίδιο αγοράς 16% συνδέσεις έως 2005

Οικονομικά Στοιχεία 1 Μερίδια Αγοράς

Οικονομικά Στοιχεία Σεπτέμβριος – Οκτώβριος 2004:θετικά οικονομικά αποτελέσματα προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), νωρίτερα από τα προβλεπόμενα στο 10ετές επιχειρησιακό σχέδιο. +150%

Οικονομικά Στοιχεία 3 Περίοδος χρήσης2003 (million €)2004 (million €)Μείωση % 3-μηνο 9,13,264,8 6-μηνο 18,77,041,1 9-μηνο 26,89,963,1 12-μηνο 27,0(μη διαθέσιμα στοιχεία) Ζημίες συνδεδεμένων εταιρειών από τη μετά από φόρους συμμετοχή

Ενδεικτικές υπηρεσίες ανά κατηγορία Tellas Call & Surf Πάγιο Μηδέν Tellas Web ADSL Tellas % Tellas Web Stay On Tellas Call & Surf 50% Free InternetΤellas 1738 Συνδυασμένες Υπηρεσίες InternetΣταθερή Τηλεφωνία

Ενδεικτικές υπηρεσίες ανά κατηγορία Tellas Call & Surf Πάγιο Μηδέν Tellas Web ADSL Tellas % Tellas Web Stay On Tellas Call & Surf 50% Free InternetΤellas 1738 Συνδυασμένες Υπηρεσίες InternetΣταθερή Τηλεφωνία

Πρόσβαση στο Internet

Σας Ευχαριστούμε!!!! Παναγιώτου Ιφιγένεια Πάχτα Σουζάννα Πισιμίσης Κωνσταντίνος Σταυρόπουλος Κωνσταντής