Οι μεγάλες κατακτήσεις Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (σσ. 194-196)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Έχουμε το σχέδιο που θα φέρει προοπτική και λύσεις στην Οικονομία.
Advertisements

Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Πρόγραμμα επιμόρφωσης ενηλίκων Sokrates- Grundtvig, Volkshochschule Schrobenhausen e. V. ΑΡΧΑΙΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ.
Γιώργος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ AMERICAN-HELLENIC CHAMBER OF COMMERCE- 22 o Ετήσιο Συνέδριο «Η ώρα της ελληνικής οικονομίας: Ώρα ευθύνης, αποφάσεων.
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Προϋποθέτει: •Ανάπτυξη •Περιφέρεια.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ Γ.Π.Σ. ΚΑΙ ΤΩΝ Ζ.Ο.Ε. ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΟΜΗΣΗ Α. Ντέμου, Υπ. Διδάκτορας Ε.Μ.Π Π.Ζεντέλης, Αν. Καθηγητής Ε.Μ.Π.
ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΑ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΖΗΚΑΣ ΣΤ’2 ΤΑΞΗ. ΔΙΚΑΣΤ ΙΚΗ ΚΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣ ΕΔΑΦΟΣ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΟΜΟΘΕ ΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕ ΣΤΚΗ.
Μυκηναϊκός πολιτισμός Αχαιοί οι πρώτοι Έλληνες
αυτονομία γκρέμισαν τείχη πήραν όπλα κατοίκων Ρωμαίος διοικητής Ρωμαϊκή φρουρά φιλορωμαίος Ελληνας διοικητης μεγάλοι φόροι Διαίρει και Βασίλευε.
Κοινωνικη και πολιτικη αγωγη
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Ιφιγένεια..!!!!!. Tα Γρεβενά είναι ένας από τους 13 νομούς της Μακεδονίας!!!!! Βρίσκετε στο δυτικό μέρος της Μακεδονίας!!!!!!!!!
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Το ρωμαϊκό κράτος Βασικά σημεία του μαθήματος. ΡΩΜΗ Η Ρώμη που βρίσκεται στην κεντρική Ιταλία στις όχθες του ποταμού Τίβερη αναπτύχθηκε γρήγορα λόγω του.
Πριν χρόνια στις ΗΠΑ πραγματοποιήθηκε μια μελέτη για να προσδιορίσει γιατί το πέος του άνδρα είναι φαρδύτερο στην άκρη. Η μελέτη διήρκεσε 2 χρόνια και.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
Την Πέμπτη και Παρασκευή 26 & 27 Φεβρουαρίου η κα Παπαδοπούλου Παναγιώτα, επισκέπτρια Υγείας της Α΄ Υγειονομικής Περιφέρειας Αθήνας, στα πλαίσια προγράμματος.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Επιχειρηματικές Προτάσεις, Προϊόντα & Τεχνολογίες Αιχμής Γεώργιος Πίττας Δ.Σ. Σ.Ε.Β.Τ.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Παρουσίαση της νέας Γραμματικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
Χριστίνα Μπερ. Α3 Δήμητρα Μπεγ. Α3
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
1920s ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
Εισαγωγή στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης Μάθημα 10ο
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Β΄ φαΣη τηΣ εικονομαχιαΣ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες
ΡΩΜΑΪΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ.
Από την κρίση της βυζαντινής Αυτοκρατορίας στην οθωμανική κυριαρχία
Ο Φίλιππος Β΄και η ένωση των Ελλήνων
Παραθέματα για επανάληψη
Το αγροτικό ζήτημα. Συνέπειες βιομηχανικής επανάστασης Αγροτικός τομέας: κυριαρχία μέχρι το 19 ο αιώνα Οικονομικές εξελίξεις (βιομηχανική επανάσταση)
Η διανομή των εθνικών κτημάτων
Μετανάστευση.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Βασίλης Αθανασιάδης Τάξη Ε ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Νεοελληνικός Πολιτισμός
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΥΘΜΗΣΗ ΣΤΟΝ 16 ΑΙΩΝΑ
Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
Ε΄ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Βενιζέλου Κατερίνα –ΠΕ02.  Μάθημα : Οδύσσεια, τάξη : Α΄ Γυμνασίου επανάληψη – γενική θεώρηση  Αξιοποίηση περιβάλλοντος πρακτικής και εκγύμνασης “παίζοντας.
Η ΡωμαϊκΗ ΑυτοκρατορΙα
π.Χ. επιστροφή από τη Βαβυλώνα μέχρι την κατάκτηση της Παλαιστίνης από τους Ρωμαίους
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
3. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μεγάλες κατακτήσεις Μεταρρυθμιστικές προσπάθειες (σσ )

μεταρρυθμιστές Κάτων ο τιμητής Τιβέριος Γράκχος Γάιος Γράκχος καταπολέμηση διαφθοράςκαταπολέμηση διαφθοράς μορφωμένοςμορφωμένος συντηρητικές απόψειςσυντηρητικές απόψεις κάθαρση τάξης Συγκλητικών & ιππέωνκάθαρση τάξης Συγκλητικών & ιππέων Ελληνική παιδείαΕλληνική παιδεία Αιτία αλλοίωσης ρωμαϊκών ηθών = η διείσδυση ελληνικών συνηθειών & ελληνικού πολιτισμούΑιτία αλλοίωσης ρωμαϊκών ηθών = η διείσδυση ελληνικών συνηθειών & ελληνικού πολιτισμού Αποστροφή σε καθετί ελληνικόΑποστροφή σε καθετί ελληνικό ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ καταπολέμηση διαφθοράςκαταπολέμηση διαφθοράς μορφωμένοςμορφωμένος συντηρητικές απόψειςσυντηρητικές απόψεις κάθαρση τάξης Συγκλητικών & ιππέωνκάθαρση τάξης Συγκλητικών & ιππέων Ελληνική παιδείαΕλληνική παιδεία Αιτία αλλοίωσης ρωμαϊκών ηθών = η διείσδυση ελληνικών συνηθειών & ελληνικού πολιτισμούΑιτία αλλοίωσης ρωμαϊκών ηθών = η διείσδυση ελληνικών συνηθειών & ελληνικού πολιτισμού Αποστροφή σε καθετί ελληνικόΑποστροφή σε καθετί ελληνικό ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ δήμαρχοςδήμαρχος αγροτικός νόμοςαγροτικός νόμος κανείς  500 πλέθρα (+250 / αρσ. παιδιά) <1000 πλέθρακανείς  500 πλέθρα (+250 / αρσ. παιδιά) <1000 πλέθρα αναδιανομή δημόσιας γης σε ακτήμονες (30 πλέθρα / ακτήμονα)αναδιανομή δημόσιας γης σε ακτήμονες (30 πλέθρα / ακτήμονα) διάθεση του θησαυρού της Περγάμου  ακτήμονες (αγορά εργαλείων για καλλιέργεια)διάθεση του θησαυρού της Περγάμου  ακτήμονες (αγορά εργαλείων για καλλιέργεια) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: αντίδραση από Σύγκλητοαντίδραση από Σύγκλητο δολοφονίαδολοφονία μη εφαρμογή του αγροτικού νόμουμη εφαρμογή του αγροτικού νόμου δήμαρχοςδήμαρχος αγροτικός νόμοςαγροτικός νόμος κανείς  500 πλέθρα (+250 / αρσ. παιδιά) <1000 πλέθρακανείς  500 πλέθρα (+250 / αρσ. παιδιά) <1000 πλέθρα αναδιανομή δημόσιας γης σε ακτήμονες (30 πλέθρα / ακτήμονα)αναδιανομή δημόσιας γης σε ακτήμονες (30 πλέθρα / ακτήμονα) διάθεση του θησαυρού της Περγάμου  ακτήμονες (αγορά εργαλείων για καλλιέργεια)διάθεση του θησαυρού της Περγάμου  ακτήμονες (αγορά εργαλείων για καλλιέργεια) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: αντίδραση από Σύγκλητοαντίδραση από Σύγκλητο δολοφονίαδολοφονία μη εφαρμογή του αγροτικού νόμουμη εφαρμογή του αγροτικού νόμου δήμαρχοςδήμαρχος περιορισμός δράσης της Συγκλήτουπεριορισμός δράσης της Συγκλήτου εφαρμογή του αγροτικού νόμουεφαρμογή του αγροτικού νόμου ίδρυση αποικιών  ακτήμονεςίδρυση αποικιών  ακτήμονες διανομή σιταριού  φτωχούςδιανομή σιταριού  φτωχούς μείωση στρατιωτικής θητείαςμείωση στρατιωτικής θητείας αύξηση στρατιωτικού μισθούαύξηση στρατιωτικού μισθού δικαστήρια από ιππείς  αυθαιρεσίες συγκλητικώνδικαστήρια από ιππείς  αυθαιρεσίες συγκλητικών νόμος  μη επιλογή από συγκλητικούς των επαρχιώννόμος  μη επιλογή από συγκλητικούς των επαρχιών ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Συγκλητικοί  λαό ≠ Γ. ΓράκχουΣυγκλητικοί  λαό ≠ Γ. Γράκχου Αποτυχία εξέγερσης ΓράκχουΑποτυχία εξέγερσης Γράκχου θάνατος από δούλο τουθάνατος από δούλο του δήμαρχοςδήμαρχος περιορισμός δράσης της Συγκλήτουπεριορισμός δράσης της Συγκλήτου εφαρμογή του αγροτικού νόμουεφαρμογή του αγροτικού νόμου ίδρυση αποικιών  ακτήμονεςίδρυση αποικιών  ακτήμονες διανομή σιταριού  φτωχούςδιανομή σιταριού  φτωχούς μείωση στρατιωτικής θητείαςμείωση στρατιωτικής θητείας αύξηση στρατιωτικού μισθούαύξηση στρατιωτικού μισθού δικαστήρια από ιππείς  αυθαιρεσίες συγκλητικώνδικαστήρια από ιππείς  αυθαιρεσίες συγκλητικών νόμος  μη επιλογή από συγκλητικούς των επαρχιώννόμος  μη επιλογή από συγκλητικούς των επαρχιών ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ:ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Συγκλητικοί  λαό ≠ Γ. ΓράκχουΣυγκλητικοί  λαό ≠ Γ. Γράκχου Αποτυχία εξέγερσης ΓράκχουΑποτυχία εξέγερσης Γράκχου θάνατος από δούλο τουθάνατος από δούλο του

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: η μεταρρυθμιστική προσπάθεια των Γράκχων στόχευε: στον έλεγχο της κοινωνικής ανισότηταςστον έλεγχο της κοινωνικής ανισότητας στην αποκατάσταση των ακτημόνωνστην αποκατάσταση των ακτημόνων στην αποδυνάμωση της Συγκλήτουστην αποδυνάμωση της ΣυγκλήτουΌΜΩΣ: η δημιουργηθείσα κατάσταση δεν ευνοούσε τις αλλαγές  ουσιαστικά το έργο των Γράκχων ΑΠΕΤΥΧΕ, αν και λίγοι ευνοήθηκαν από τις αλλαγές  δημιουργίας μιας νέας δυναμικής κοινωνικής ομάδας ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: η μεταρρυθμιστική προσπάθεια των Γράκχων στόχευε: στον έλεγχο της κοινωνικής ανισότηταςστον έλεγχο της κοινωνικής ανισότητας στην αποκατάσταση των ακτημόνωνστην αποκατάσταση των ακτημόνων στην αποδυνάμωση της Συγκλήτουστην αποδυνάμωση της ΣυγκλήτουΌΜΩΣ: η δημιουργηθείσα κατάσταση δεν ευνοούσε τις αλλαγές  ουσιαστικά το έργο των Γράκχων ΑΠΕΤΥΧΕ, αν και λίγοι ευνοήθηκαν από τις αλλαγές  δημιουργίας μιας νέας δυναμικής κοινωνικής ομάδας