Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Υποστήριξη του Υπολογιστή σας μ’ ένα “κλικ” !. H PROFITEL σε συνεργασία με την I.T.OpenSolutionS σχεδίασε και παρέχει στους συνδρομητές της, τη νέα πρωτοποριακή.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Κέντρο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου 12 Φεβρουαρίου 2003 Παρουσίαση Προηγμένων Υπηρεσιών Διαδικτύου.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για την πρόσβαση στη γνώση: βιβλιοθήκες, αρχεία Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση, δρ Ειδική Γραμματέας ΥΠΕΠΘ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
Ηλεκτρονική Μάθηση.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Κρήτης Ημέρες Γνωριμίας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης Ηράκλειο, 3 Απριλίου 2014.
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ Δικτυακή Πύλη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου Ηλεκτρονική Διεύθυνση Υποστήριξης.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Google docs Google docs forms
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Λογισμικό Ηλεκτρονικής Γραμματείας ανοικτού κώδικα για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Αναστάσιος Ορφανίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Ιωάννης Σαλματζίδης,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning) στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Εισηγητές: Νίκη Καλιακούδα, Άννα Μπίσμπα, Στράτος Νικολακάκης

Παραδοσιακή διδασκαλία Ηλεκτρονική εκπαίδευση (on site learning) Ηλεκτρονική εκπαίδευση (on line learning) Υβριδική εκπαίδευση (blended learning)

Επιλύει προβλήματα: Υβριδική εκπαίδευση (blended learning) Προβλήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή: Πλεονεκτήματα υβριδικής εκπαίδευσης: Επιλύει προβλήματα: Έλλειψη εξοικείωσης με τις νέες τεχνολογίες Ευελιξία προσαρμογής στις εκάστοτε μαθησιακές ανάγκες Περιορισμένης συμμετοχής φοιτητών Πολλαπλές δυνατότητες επικοινωνίας συμμετεχόντων Έλλειψη κατάλληλων υλικοτεχνικών υποδομών Περιορισμένης διάδρασης διδασκόντων-διδασκομένων Υποστήριξη μαθήματος με πλούτο ηλεκτρονικών πηγών Αναπροσαρμογή του μαθήματος στα νέα δεδομένα Μετακίνησης (απομακρυσμένοι φοιτητές, Α.Μ.Ε.Α.) Καλύτερη διαχείριση χρόνου Διαθέσιμου χρόνου Απεριόριστος αριθμός διαθέσιμων συγγραμμάτων Ανεπάρκειας αιθουσών διδασκαλίας Ανεπάρκειας εποπτικών μέσων

Στο Α.Π.Θ 86% των φοιτητών θα επέλεγαν μαθήματα υβριδικής εκπαίδευσης έναντι παραδοσιακής μορφής διδασκαλίας. www.blackboard.com

http://blackboard.lib.auth.gr

1. Μαθήματα ελεύθερης πρόσβασης Τα μαθήματα στο περιβάλλον του Blackboard χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 1. Μαθήματα ελεύθερης πρόσβασης Για αυτά δεν απαιτείται κωδικός πρόσβασης. Ο διδάσκων αποφασίζει ποιες περιοχές του μαθήματος (συνήθως το βασικό υλικό του) εμφανίζονται στους φοιτητές-επισκέπτες. Το αν ένα μάθημα εμφανίζεται ως ελεύθερης πρόσβασης ορίζεται από τον καθηγητή και συνήθως είναι συνάρτηση του μεγέθους του ακροατηρίου του. 2.Μαθήματα κλειστής πρόσβασης Για τα μαθήματα αυτά απαιτείται κωδικός πρόσβασης, ο οποίος εκδίδεται από τη Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων σε συνεννόηση με τους διδάσκοντες. Τα μαθήματα κλειστής πρόσβασης δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκμεταλλευτούν πλήρως το σύνολο των εργαλείων που προσφέρει το Blackboard, να επικοινωνούν μεταξύ τους καθώς και με τον διδάσκοντα.

Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Στήριξη και ανάπτυξη του περιβάλλοντος Blackboard Συνεργασία με άλλες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης: Μονάδα Διαδανεισμού, Μονάδα Ψηφιοποίησης, Μονάδα Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Χρηστών. Ενημέρωση και επιμόρφωση της ακαδημαϊκής κοινότητας στη χρήση του Blackboard Σήμερα υποστηρίζει 560 μαθήματα και εξυπηρετεί 9.000 εγγεγραμμένους χρήστες.

Σεμινάρια εκμάθησης του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος μάθησης Ομαδικό επίπεδο (αίθουσες σεμιναρίων) Προσωπικό επίπεδο (γραφεία μελών Δ.Ε.Π.) Χρήστες που επιμορφώνονται μέσω σεμιναρίων: Μέλη Δ.Ε.Π. (545 ως σήμερα) Μεταπτυχιακοί φοιτητές και υποψήφιοι διδάκτορες Φοιτητές κατόπιν σχετικής πρόσκλησης από μέλος Δ.Ε.Π. (171 το τελευταίο εξάμηνο)

Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Έκδοση κωδικού πρόσβασης στο ηλεκτρονικό περιβάλλον Μέλος Δ.Ε.Π. Αίτηση δημιουργίας μαθήματος Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Συμπληρωματική λίστα με ονοματεπώνυμα φοιτητών και λογαριασμούς e-mail που έχουν εκδοθεί από πανεπιστημιακό πάροχο Πιλοτική συνεργασία με το ΚΥΤΠ για αυτοματοποίηση της διαδικασίας

με τη συνδρομή συναδέλφων φιλολόγων και τεχνικών υπολογιστών Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Ελληνοποίηση του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος Μετάφραση 12.000 όρων με τη συνδρομή συναδέλφων φιλολόγων και τεχνικών υπολογιστών Πρόσληψη και εκπαίδευση μεταπτυχιακών φοιτητών για την επικουρία των μελών Δ.Ε.Π. Φεβρουάριος 2007-Ιούνιος 2008:ολοκληρώθηκαν 219 μαθήματα

Μεθοδολογία της έρευνας Πλειοψηφία δείγματος από σχολές θετικής κατεύθυνσης Στόχοι: Αξιολόγηση της Μονάδας Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Αξιολόγηση της χρήσης του Blackboard Αξιολόγηση της υβριδικής εκπαίδευσης στην πράξη

Αξιολόγηση της Μονάδας Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων

Αξιολόγηση του Blackboard

Αξιολόγηση υβριδικής εκπαίδευσης στην πράξη

Αξιολόγηση υβριδικής εκπαίδευσης στην πράξη

Αποτελέσματα έρευνας Στόχοι για το μέλλον Θετική αξιολόγηση των υπηρεσιών που παρέχει η Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Θετική αξιολόγηση της επιλογής του Blackboard ως ηλεκτρονικό περιβάλλον εκπαίδευσης Θετική ανταπόκριση της ακαδημαϊκής κοινότητας Α.Π.Θ. στις προκλήσεις της υβριδικής εκπαίδευσης Στόχοι για το μέλλον Καθολική συμμετοχή διδασκόντων και διδασκομένων στο Α.Π.Θ. Ανάπτυξη σύνδεσης του Blackboard με όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης

Μονάδα Υποστήριξης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων Α.Π.Θ. educoursepacks@lib.auth.gr