Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
HY- 402 Βλαχάκης Μιχάλης Α.Μ.308 Πέρρος Παναγιώτης Α.Μ.1201 Χατζηαγαπίου Ανδρέας Α.Μ.1196 Μπαριτάκη Μαρία Α.Μ.1164.
Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας
Ημερίδα Η Συμβολή των Ερευνητικών Κέντρων στην Έρευνα, την Τεχνολογική Ανάπτυξη και την Καινοτομία Τετάρτη, 1 Απριλίου 2009 Ελληνική Επιτροπή Ατομικής.
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση [ανακοίνωση] δεσμεύει μόνο τον συντάκτη της και η Επιτροπή.
ΟΙ > ΤΩΝ MULTUMEDIA ΣΤΟ BLOG MAΣ. Περιγραφή των Multimedia  Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον.
Μίγδη Άννα Πληροφορίες για οδοντίατρους και ασθενείς στο διαδίκτυο.
Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?
Παπαδάκη Αθανασία-Σίντι Φυτσιλή Ευγενία Γιαννή Μυρσίνη-Ειρήνη
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
Ηλεκτρονική Υγεία Κοινωνικά μέσα και Ιατρική εκπαίδευση
Το σύνολο των μεθόδων και τεχνικών που χρησιμοποιούνται σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, καθώς και το σύστημα των αρχών και των κανόνων στο οποίο.
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΑΜΠΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΑΝΝΑ ΣΤ’ΕΞΑΜΗΝΟ
Βασιλάκη Δήμητρα Ζιούτη Άννα Κάββουρα Μαρία
Μάθηση εν κινήσει Mobile-Learning Ιωάννου Μάριος, Νικολάου Μαρία, Παπακωνσταντίνου Κούλα, Σακκάς Γιώργος.
Mobile Learning Αλεξία Κολόσοβα Ελένη ΦΙλίππου Μαρία Φιλίππου ΕΠΛ 679 Ηλεκτρονική Υγεία Χειμερινό Εξάμηνο 2012/2013.
Cbct και ενδοδοντολογια
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Τα Clinical Decision Support Systems (CDSSs) είναι προγράμματα σχεδιασμένα να παρέχουν εξειδικευμένη υποστήριξη σε επιστήμονες υγείας που καλούνται να.
Σενάριο.
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕφαρμογΕς οδοντιατρικης πληροφορικης
Από τον μύθο στη πραγματικότητα.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΠΛ Ηλεκτρονική Υγεία Γιώργος Ξενοφώντος
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
PLAY DENTAL ADVENTURE 1η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα: ανάλυση άρθρων/ενημερωτικών video και καταχώρησή τους σε OER» Δημήτρης Στόκκος Παναγιώτης.
YOUTUBE Σερασίδης Γιώργος, συντάκτης κειμένου Θέμης Σαχαρίδης, αφηγητής κειμένου Τζήκας Γιώργος, ευρετής π ληροφοριών Σκού π ρας Βασίλης, βοηθός συντάκτη.
Οδοντιατρική Πληροφορική
15/4/ « Η προγραμματισμένη εμπειρία διδασκαλίας / μάθησης η οποία χρησιμοποιεί πληθώρα νέων τεχνολογιών ( βίντεο, τηλεπικοινωνίες, ηλεκτρονικούς.
«Οι Α.Υ. δεν ασχολούνται με την ιατρική πλευρά της παχυσαρκίας, αλλά με την ψυχαναγκαστική φύση της υπερφαγίας» Φυλλάδιο Α.Υ. Συστήνοντας τους Α.Υ. σε.
Google Drive (διαμοιρασμός αρχείων
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδου Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
Μοντέλο Μακροχρόνια Φροντίδας κατά H.E. Wagner
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία » Παρουσίαση εφαρμογής διαγνώσεων ICD-10 και Κ.Ε.Ν. 1.
Μητρώο Χρονίως Πασχόντων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Δημιουργία σεναρίου.
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
Η δουλειά των ονείρων μου…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΜΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ «ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ»
Προβλήματα που πρέπει να λυθούν
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΣΕ ΜΟΝΑΔΑ ΕΝTΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιχνίδια Σοβαρού Σκοπού (Serious Games) Ηλεκτρονική Υγεία ΕΠΛ679 Μάριος Γεωργιάδης Χρυστάλλα Μιλτιάδους Νικόλας Παπαχρυσάνθου Παναγιώτης Χατζηχριστοδούλου 1 1 Νοεμβρίου 2011

Γενικά στοιχεία για τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού στην ιατρική Τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού βασισμένα σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές, είναι ένα νέο πεδίο στην ιατρική εκπαίδευση, το οποίο έχει τις προοπτικές να γίνει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για τους επαγγελματίες υγείας στον τομέα της μάθησης κλινικών ικανοτήτων Τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού, είναι μια διεγερτική μέθοδος μάθησης με την οποία οι φοιτητές είναι πολύ ενθουσιασμένοι. Διάφορες μελέτες, μάλιστα, έχουν δείξει ότι γενικότερα, η ενασχόληση με ψυχαγωγικά παιχνίδια, σχετίζεται με μεγαλύτερη χειρουργική ικανότητα, κυρίως στη λαπαροσκοπία Τα παιχνίδια σοβαρού σκοπού είναι μια πολύ καλή προοπτική μάθησης κλινικών αποφάσεων και διαδραστικότητας με τους ασθενείς

Εφαρμογή CliniSpace Το σκεπτικό του συγκεκριμένου παιχνιδιού σοβαρού σκοπού, είναι μέσα από ένα εικονικό περιβάλλον ενός τμήματος επειγόντων περιστατικών, να εκπαιδεύσει εξειδικευμένα άτομα που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο πρόγραμμα Στόχοι του παιχνιδιού: Να χρησιμοποιείται από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό ώστε να αναπτυχθεί η ομαδικότητα και η συνεργασία των εμπλεκομένων, κάτι που αποτελεί το κύριο συστατικό για επιτυχή αντιμετώπιση των επειγόντων περιστατικών Να εκπαιδεύσει καινούριους φοιτητές ιατρικής ή άλλους εκπαιδευόμενους στον κλάδο της ιατρικής στο να αποκτήσουν μεγαλύτερη πείρα στην αντιμετώπιση διαφόρων περιστατικών, όπως και στην εφαρμογή των μέχρι τώρα γνώσεών τους

Περιγραφή CliniSpace Το παιχνίδι μέσω εικονικής πραγματικότητας, απεικονίζει ένα τμήμα επειγόντων περιστατικών ενός νοσοκομείου Περιλαμβάνει δυο κατηγορίες φροντίδας ασθενών: Περιπτώσεις τραυματισμών Περιπτώσεις λοιμώξεων Δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να χρησιμοποιήσει διάφορες συσκευές τις οποίες χρησιμοποιεί το ιατρικό προσωπικό για τη διάγνωση μιας ασθένειας αλλά και την παραγωγή διαφόρων αναφορών και γραφημάτων Δίνει την επιλογή στο χρήστη να επιλέξει διάφορες ενέργειες που θα αποτελέσουν τη θεραπεία του ασθενούς ανάλογα με το περιστατικό Το παιχνίδι έχει τη δυνατότητα για υποστήριξη πολλαπλών και παράλληλων χρηστών

Παράδειγμα χρήσης CliniSpace

Στοιχεία σχετικά με την εκπαιδευτική διαδικασία του συγκεκριμένου video Στόχος: Να εκπαιδεύσει τους φοιτητές μέσω ενός εικονικού και ευχάριστου περιβάλλοντος σε διάφορα σενάρια έκτακτων περιστατικών, δίνοντάς τους έτσι τη δυνατότητα να μάθουν στην πράξη πώς να τα αντιμετωπίσουν Μαθησιακά Αποτελέσματα: Τρόπος αντιμετώπισης διαφόρων περιστατικών σε εικονικό περιβάλλον χωρίς να υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος για πειραματισμό σε πραγματικούς ασθενείς Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ των ιατρών για καλύτερη αντιμετώπιση των επειγόντων περιστατικών Έλεγχος των γνώσεων του εκπαιδευομένου

Βιβλιογραφία “Serious gaming in women's health care”, de Wit- Zuurendonk L, Oei S., 2011, Ολλανδία, http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22039888 Το βίντεο για το παιχνίδι που χρησιμοποιήσαμε είναι ανεβασμένο στο youtube από το χρήστη ”NTSAToday” στις 29 Νοεμβρίου 2010 και βρίσκεται στην πιο κάτω διεύθυνση: http://www.youtube.com/watch?v=3RX6znCQ-Q4