1 ΑΕΦΦ 155 ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΒΑΚΧΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΕΦΦ 142 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τα μέρη του Θεάτρου. Θέατρο Επιδαύρου Επίδαυρος ΚΟΙΛΟΝ - ΘΕΑΤΕΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑ - ΧΟΡΟΣ Θέατρο Επιδαύρου (ονομαστό για την ακουστική του.) Όλες οι θέσεις του.
Advertisements

Φιλία εστί μία ψυχή εν δύσι σώματιν ενοικουμένη .
ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ είδος της αρχαίας ελληνικής ποίησης
2.
Η Κέρκυρα.
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΚΕΦ. 39
1.
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
  γαθ  ς  νθρωπος  κ το   γαθο  θεσαυρο   κβάλλει  γαθά. κα   παγγ  λλομεν  μ  ν τ  ν ζω  ν τ  ν α  ώνιον. "Y nosotros os anunciamos.
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Μια πρώτη γνωριμία με τον Πλάτωνα
Βακχυλίδης ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ (20/5/2014)
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
Εκκλησία Η λέξη Εκκλησία έχει συνεχή χρήση στην ελληνική γλώσσα από τηνελληνική γλώσσα αρχαιότητα. Ετυμολογείται απο το ρήμα εκ-καλώ, με χρήση του θέματος.
Δευτερεύουσες προτάσεις
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Αρχαία θέατρα Νικόλας-Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
Υποθετικοί λόγοι.
Εργασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
Μαρία Μπαλωμένου Γ’3.  Πότε: 525 π.Χ  Πού: Ελευσίνα  Έζησε: Αθήνα  Πέθανε: 456 π.Χ  Πού: Γέλα της Σικελίας.
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Τσολάκη Σταυρούλα, φιλόλογος
Θεοδώρα Μπαφα Ε2 gr/Page_04-01.asp Αρχαία Θέατρα.
Το ξύλο βγήκε απ’ τον παράδεισο
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
1Ο Πρότυπο Πειραματκό Δημοτικό
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ: ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΣΜΟΣ
Μέρος της παρουσίασης από το αφιέρωμα για το Πάσχα Από κείμενο του
Το θέατρο στην αρχαία Ελλάδα
Αρχαία θέατρα Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
Αρχαίο Δράμα Εισαγωγή.
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
Α Ρ Χ ΑΙ Ο Κ ΕΙ Μ Ε Ν Ο Τ Ο Υ Σ Ο Λ Ω Ν Α Ε ἰ μέλλουσιν ἡ μ ῖ ν ἐ νθένδε ε ἴ τε ἀ ποδιδράσκειν, ε ἴ θ’ ὅ πως δε ῖ ὀ νομάσαι το ῦ το, ἐ λθόντες ο ἱ νόμοι.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΑΣΟΥΛΑΣ ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΑΧΕΙΜΑΣΤΟΣ
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 17. GENDERNUMBERCASE masculine feminine neuter singular plural Nominative Genitive Dative Accusative Vocative Greek Nouns.
Το θέατρο στην αρχαία Αθήνα
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Αρχαία θέατρα Γιώργος Καρανάσιος Ε ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης.
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΑΡΙΟΣ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις (διασκευή)
Capítulo 10: Ejercicios de Lectura ἡ Παν ή γυρις Ariadna: Recursos para Athenaze, de John Gruber Miller Traducción de Ángel Luis Gallego Real.
Πίνακες σχηματισμού Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος.
Καραγιάννη Μαρία Κόλλια Ελεάνα 1. Γενικά Βίος Δραματικοί Αγώνες Καινοτομίες Έργα 2.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
ΤΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ.
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Η ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Ἡ ρόδοτος Ἡ ρόδοτος, Ἱ στορίη (διασκευή) Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη.
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ και η Ελένη του Ευριπίδη. Διόνυσος Χαρακτηριστικά λατρείας του Έκσταση, θεοληψία, ενθουσιασμός, μίμηση, μεταμφίεση Διθύραμβος Πρόδρομοι.
Σιμωνίδης ὁ Κεῖος 556/2-468/4. Ιουλίδα, Κέα Ο κούρος (περ. 530) και το λιοντάρι της Κέας (περ. 540)
Vocabulario griego ilustrado. Indicaciones Relaciona la imagen con el significado de la palabra griega. Se muestra una imagen, al teclear “intro” observarás.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 Η εκπαίδευση των παιδιών στην αρχαία Αθήνα Το Φύλλο Εργασίας προέρχεται από το εκπαιδευτικό υλικό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου Πειραματικό.
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Η δημιουργία του αρχαίου δράματος
για να σχηματίσω τη λέξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΑΕΦΦ 155 ΕΥΡΙΠΙΔΟΥ ΒΑΚΧΑΙ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ: ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΕΦΦ 142 ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΤΥΡΑΝΝΟΣ

2 ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ – ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ - ΤΡΑΓΩΔΙΑ  536/5-532/1 π.Χ.: ΘΕΣΠΙΣ (α΄ παράσταση τραγ. δράματος) – Πηγές: Πάριον Μάρμαρον Α43 Jacoby, Σούδα θ 286  510/509 π.Χ.: Χοροί ανδρών στα Μ. Διονύσια της Αθήνας (διθυραμβικοί) – Πηγή: Πάριον Μάρμαρον  510/509 ή 501/500: αρχή καταγραφής νικητών στους αγώνες των Μεγάλων Διονυσίων – IG II (‘Fasti’)  [Bλ. ‪B. Millis & D. Olson, Inscriptional Records for the Dramatic Festivals in Athens: IG II2 2318– 2325 and Related Texts‬, Leiden 2012]  ΠΡΩΙΜΟΙ ΠΟΙΗΤΕΣ: Θέσπις, Χοιρίλος, Φρύνιχος, Πρατίνας  ΑΙΣΧΥΛΟΣ Γέννηση: 525/4 π.Χ. 484 π.Χ.: 1 η νίκη στα Μ. Διονύσια (Πάριον Μάρμαρον 48)  ΣΟΦΟΚΛΗΣ Γέννηση: 496/5 π.Χ. 468 π.Χ.: 1 η νίκη στα Μ. Διονύσια ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ Γέννηση: 485 π.Χ. 455 π.Χ.: 1 η συμμετοχή στα Μ. Διονύσια, 441 π.Χ.: 1 η νίκη

3 ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ Ποιητ. Μέρη δ ὲ τραγ ῳ δίας ο ἷ ς μ ὲ ν ὡ ς ε ἴ δεσι δε ῖ χρ ῆ σθαι  πρότερον ε ἴ πομεν, κατ ὰ δ ὲ τ ὸ ποσ ὸ ν κα ὶ ε ἰ ς ἃ διαιρε ῖ ται  κεχωρισμένα τάδε ἐ στίν:  πρόλογος ἐ πεισόδιον ἔ ξοδος χορικόν,  κα ὶ τούτου τ ὸ μ ὲ ν πάροδος τ ὸ δ ὲ στάσιμον, κοιν ὰ μ ὲ ν  ἁ πάντων τα ῦ τα, ἴ δια δ ὲ τ ὰ ἀ π ὸ τ ῆ ς σκην ῆ ς κα ὶ κομμοί.  ἔ στιν δ ὲ πρόλογος μ ὲ ν μέρος ὅ λον τραγ ῳ δίας τ ὸ πρ ὸ χορο ῦ  παρόδου,  ἐ πεισόδιον δ ὲ μέρος ὅ λον τραγ ῳ δίας τ ὸ μεταξ ὺ ὅ λων χορικ ῶ ν μελ ῶ ν,  ἔ ξοδος δ ὲ μέρος ὅ λον τραγ ῳ δίας μεθ’ ὃ ο ὐ κ ἔ στι χορο ῦ μέλος·  χορικο ῦ δ ὲ πάροδος μ ὲ ν ἡ πρώτη λέξις ὅ λη χορο ῦ,  στάσιμον δ ὲ μέλος χορο ῦ τ ὸ ἄ νευ ἀ ναπαίστου κα ὶ τροχαίου,  κομμ ὸ ς δ ὲ θρ ῆ νος κοιν ὸ ς χορο ῦ κα ὶ ἀ π ὸ σκην ῆ ς

4 ΘΕΜΙΣΤΙΟΣ 316d  ἀ λλ ὰ κα ὶ ἡ σεμν ὴ τραγ ῳ δία μετ ὰ πάσης ὁ μο ῦ τ ῆ ς  σκευ ῆ ς κα ὶ το ῦ χορο ῦ κα ὶ τ ῶ ν ὑ ποκριτ ῶ ν παρελήλυθεν ε ἰ ς τ ὸ θέατρον;  κα ὶ ο ὐ προσέχομεν Ἀ ριστοτέλει ὅ τι τ ὸ μ ὲ ν πρ ῶ τον ὁ χορ ὸ ς ε ἰ σι ὼ ν ᾖ δεν ε ἰ ς το ὺ ς θεούς, Θέσπις δ ὲ πρόλογόν τε κα ὶ ῥῆ σιν ἐ ξε ῦ ρεν,  Α ἰ σχύλος δ ὲ τρίτον (5) ὑ ποκριτ ὴ ν κα ὶ ὀ κρίβαντας, τ ὰ δ ὲ πλείω τούτων Σοφοκλέους ἀ πηλαύσαμεν κα ὶ Ε ὐ ριπίδου;

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗ  κα ὶ πολλ ὰ ς μεταβολ ὰ ς μεταβαλο ῦ σα ἡ  τραγ ῳ δία ἐ παύσατο, ἐ πε ὶ ἔ σχε τ ὴ ν α ὑ τ ῆ ς φύσιν. κα ὶ τό τε τ ῶ ν ὑ ποκριτ ῶ ν πλ ῆ θος ἐ ξ ἑ ν ὸ ς ε ἰ ς δύο πρ ῶ τος Α ἰ σχύλος ἤ γαγε κα ὶ τ ὰ το ῦ χορο ῦ ἠ λάττωσε κα ὶ τ ὸ ν λόγον  πρωταγωνιστε ῖ ν παρεσκεύασεν· τρε ῖ ς δ ὲ κα ὶ σκηνογραφίανΣοφοκλ ῆ ς.  ἔ τι δ ὲ τ ὸ μέγεθος· ἐ κ μικρ ῶ ν μύθων κα ὶ λέξεως γελοίας δι ὰ τ ὸ ἐ κ σατυρικο ῦ μεταβαλε ῖ ν ὀ ψ ὲ ἀ πεσεμνύνθη, τό τε μέτρον ἐ κ τετραμέτρου ἰ αμβε ῖ ον ἐ γένετο. τ ὸ μ ὲ ν γ ὰ ρ πρ ῶ τον τετραμέτρ ῳ ἐ χρ ῶ ντο δι ὰ τ ὸ σατυρικ ὴ νκα ὶ ὀ ρχηστικωτέραν ε ἶ ναι τ ὴ ν ποίησιν, λέξεως δ ὲ γενομένης α ὐ τ ὴ ἡ φύσις τ ὸ ο ἰ κε ῖ ον μέτρον ε ὗ ρε· μάλιστα γ ὰ ρ λεκτικ ὸ ν τ ῶ ν μέτρων τ ὸ ἰ αμβε ῖ όν

6

8

9

10

11

ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΑΕΡΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

13

 Θουκυδίδου ΙΙ 49 Θουκυδίδου ΙΙ 49 (ΛΟΙΜΟΣ)  το ὺ ς δ ὲ ἄ λλους ἀ π ᾽ ο ὐ δεμι ᾶ ς προφάσεως, ἀ λλ ᾽ ἐ ξαίφνης ὑ γιε ῖ ς ὄ ντας πρ ῶ τον μ ὲ ν τ ῆ ς κεφαλ ῆ ς θέρμαι ἰ σχυρα ὶ κα ὶ τ ῶ ν ὀ φθαλμ ῶ ν ἐ ρυθήματα κα ὶ φλόγωσις ἐ λάμβανε, κα ὶ τ ὰ ἐ ντός, ἥ τε φάρυγξ κα ὶ ἡ γλ ῶ σσα, ε ὐ θ ὺ ς α ἱ ματώδη ἦ ν κα ὶ πνε ῦ μα ἄ τοπον κα ὶ δυσ ῶ δες ἠ φίει... το ὺ ς δ ὲ ἄ λλους ἀ π ᾽ ο ὐ δεμι ᾶ ς προφάσεως, ἀ λλ ᾽ ἐ ξαίφνης ὑ γιε ῖ ς ὄ ντας πρ ῶ τον μ ὲ ν τ ῆ ς κεφαλ ῆ ς θέρμαι ἰ σχυρα ὶ κα ὶ τ ῶ ν ὀ φθαλμ ῶ ν ἐ ρυθήματα κα ὶ φλόγωσις ἐ λάμβανε, κα ὶ τ ὰ ἐ ντός, ἥ τε φάρυγξ κα ὶ ἡ γλ ῶ σσα, ε ὐ θ ὺ ς α ἱ ματώδη ἦ ν κα ὶ πνε ῦ μα ἄ τοπον κα ὶ δυσ ῶ δες ἠ φίει  τά δ ὲ ἐ ντ ὸ ς ο ὕ τως ἐ κάετο ὥ στε μήτε τ ῶ ν πάνυ λεπτ ῶ ν ἱ ματίων κα ὶ σινδόνων τ ὰ ς ἐ πιβολ ὰ ς μηδ ᾽ ἄ λλο τι ἢ γυμνο ὶ ἀ νέχεσθαι, ἥ διστά τε ἂ ν ἐ ς ὕ δωρ ψυχρ ὸ ν σφ ᾶ ς α ὐ το ὺ ς ῥ ίπτειν. κα ὶ πολλο ὶ το ῦ το τ ῶ ν ἠ μελημένων ἀ νθρώπων κα ὶ ἔ δρασαν ἐ ς φρέατα, τ ῇ δίψ ῃ ἀ παύστ ῳ ξυνεχόμενοι: τά δ ὲ ἐ ντ ὸ ς ο ὕ τως ἐ κάετο ὥ στε μήτε τ ῶ ν πάνυ λεπτ ῶ ν ἱ ματίων κα ὶ σινδόνων τ ὰ ς ἐ πιβολ ὰ ς μηδ ᾽ ἄ λλο τι ἢ γυμνο ὶ ἀ νέχεσθαι, ἥ διστά τε ἂ ν ἐ ς ὕ δωρ ψυχρ ὸ ν σφ ᾶ ς α ὐ το ὺ ς ῥ ίπτειν.κα ὶ πολλο ὶ το ῦ το τ ῶ ν ἠ μελημένων ἀ νθρώπων κα ὶ ἔ δρασαν ἐ ς φρέατα, τ ῇ δίψ ῃ ἀ παύστ ῳ ξυνεχόμενοι: 14

Αισχίνου Κατά Κτησιφ (ΑΡΑΙ)  κα ὶ συναθροίσαντες δύναμιν πολλ ὴ ν τ ῶ ν Ἀ μφικτυόνων, ἐ ξηνδραποδίσαντο το ὺ ς ἀ νθρώπους κα ὶ τ ὸ ν λιμένα κα ὶ τ ὴ ν πόλιν α ὐ τ ῶ ν κατέσκαψαν κα ὶ τ ὴ ν χώραν 1 καθιέρωσαν κατ ὰ τ ὴ ν μαντείαν. κα ὶ ἐ π ὶ τούτοις ὅ ρκον ὤ μοσαν ἰ σχυρόν, μήτ ᾽ α ὐ το ὶ τ ὴ ν ἱ ερ ὰ ν γ ῆ ν ἐ ργάσεσθαι μήτ ᾽ ἄ λλ ῳ ἐ πιτρέψειν, ἀ λλ ὰ βοηθήσειν τ ῷ θε ῷ κα ὶ τ ῇ γ ῇ τ ῇ ἱ ερ ᾷ κα ὶ χειρ ὶ κα ὶ ποδ ὶ κα ὶ φων ῇ 2 κα ὶ πάσ ῃ δυνάμει. κα ὶ συναθροίσαντες δύναμιν πολλ ὴ ν τ ῶ ν Ἀ μφικτυόνων, ἐ ξηνδραποδίσαντο το ὺ ς ἀ νθρώπους κα ὶ τ ὸ ν λιμένα κα ὶ τ ὴ ν πόλιν α ὐ τ ῶ ν κατέσκαψαν κα ὶ τ ὴ ν χώραν 1 καθιέρωσαν κατ ὰ τ ὴ ν μαντείαν. κα ὶ ἐ π ὶ τούτοις ὅ ρκον ὤ μοσαν ἰ σχυρόν, μήτ ᾽ α ὐ το ὶ τ ὴ ν ἱ ερ ὰ ν γ ῆ ν ἐ ργάσεσθαι μήτ ᾽ ἄ λλ ῳ ἐ πιτρέψειν, ἀ λλ ὰ βοηθήσειν τ ῷ θε ῷ κα ὶ τ ῇ γ ῇ τ ῇ ἱ ερ ᾷ κα ὶ χειρ ὶ κα ὶ ποδ ὶ κα ὶ φων ῇ 2 κα ὶ πάσ ῃ δυνάμει.  κα ὶ ο ὐ κ ἀ πέχρησεν α ὐ το ῖ ς το ῦ τον τ ὸ ν ὅ ρκον ὀ μόσαι, ἀ λλ ὰ κα ὶ προστροπ ὴ ν κα ὶ ἀ ρ ὰ ν ἰ σχυρ ὰ ν ὑ π ὲ ρ τούτων ἐ ποιήσαντο. γέγραπται γ ὰ ρ ο ὕ τως ἐ ν τ ῇ ἀ ρ ᾷ, ‘ε ἴ τις τάδε,’ φησί, ‘παραβαίνοι ἢ πόλις ἤ ἰ διώτης ἢ ἔ θνος, ἐ ναγής,’ φησίν, ‘ ἔ στω το ῦ Ἀ πόλλωνος κα ὶ τ ῆ ς Ἀ ρτέμιδος κα ὶ τ ῆ ς 1 Λητο ῦ ς κα ὶ Ἀ θην ᾶ ς Προναίας.’ κα ὶ ο ὐ κ ἀ πέχρησεν α ὐ το ῖ ς το ῦ τον τ ὸ ν ὅ ρκον ὀ μόσαι, ἀ λλ ὰ κα ὶ προστροπ ὴ ν κα ὶ ἀ ρ ὰ ν ἰ σχυρ ὰ ν ὑ π ὲ ρ τούτων ἐ ποιήσαντο. γέγραπται γ ὰ ρ ο ὕ τως ἐ ν τ ῇ ἀ ρ ᾷ, ‘ε ἴ τις τάδε,’ φησί, ‘παραβαίνοι ἢ πόλις ἤ ἰ διώτης ἢ ἔ θνος, ἐ ναγής,’ φησίν, ‘ ἔ στω το ῦ Ἀ πόλλωνος κα ὶ τ ῆ ς Ἀ ρτέμιδος κα ὶ τ ῆ ς 1 Λητο ῦ ς κα ὶ Ἀ θην ᾶ ς 15

Αισχίνου Κατά Κτησιφ. 111  κα ὶ ἐ πεύχεται α ὐ το ῖ ς μήτε γ ῆ ν καρπο ὺ ς φέρειν, μήτε γυνα ῖ κας τέκνα τίκτειν γονε ῦ σιν ἐ οικότα, ἀ λλ ὰ τέρατα, μήτε βοσκήματα κατ ὰ φύσιν γον ὰ ς ποιε ῖ σθαι, ἧ τταν δ ὲ α ὐ το ῖ ς ε ἶ ναι πολέμου κα ὶ δικ ῶ ν κα ὶ ἀ γορ ᾶ ς, κα ὶ ἐ ξώλεις ε ἶ ναι κα ὶ α ὐ το ὺ ς κα ὶ ο ἰ κίας κα ὶ γένος ἐ κείνων. ‘κα ὶ μήποτε,’ φησίν, ‘ ὁ σίως θύσειαν τ ῷ Ἀ πόλλωνι μηδ ὲ τ ῇ Ἀ ρτέμιδι μηδ ὲ τ ῇ Λητο ῖ μηδ ᾽ Ἀ θην ᾷ Προναί ᾳ, μηδ ὲ δέξαιντο α ὐ το ῖ ς τ ὰ ἱ ερά.’ κα ὶ ἐ πεύχεται α ὐ το ῖ ς μήτε γ ῆ ν καρπο ὺ ς φέρειν, μήτε γυνα ῖ κας τέκνα τίκτειν γονε ῦ σιν ἐ οικότα, ἀ λλ ὰ τέρατα, μήτε βοσκήματα κατ ὰ φύσιν γον ὰ ς ποιε ῖ σθαι, ἧ τταν δ ὲ α ὐ το ῖ ς ε ἶ ναι πολέμου κα ὶ δικ ῶ ν κα ὶ ἀ γορ ᾶ ς, κα ὶ ἐ ξώλεις ε ἶ ναι κα ὶ α ὐ το ὺ ς κα ὶ ο ἰ κίας κα ὶ γένος ἐ κείνων. ‘κα ὶ μήποτε,’ φησίν, ‘ ὁ σίως θύσειαν τ ῷ Ἀ πόλλωνι μηδ ὲ τ ῇ Ἀ ρτέμιδι μηδ ὲ τ ῇ Λητο ῖ μηδ ᾽ Ἀ θην ᾷ Προναί ᾳ, μηδ ὲ δέξαιντο α ὐ το ῖ ς τ ὰ ἱ ερά.’ 16