Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η διανυσματική αναπαράσταση.
Advertisements

Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ερευνητική Εργασία Πως εργαζόμαστε κατά τις ομαδικές εργασίες;  Πρώτα από όλα, το κάθε μέλος της ομάδας αναλαμβάνει έναν ρόλο. Μα ποιοι είναι αυτοί οι.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Ζητήματα Σελιδοποίησης
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Εργασία Η υλοποίηση του αλγορίθμου συγχώνευσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδέα των ροών (streams). Θα πρέπει να υπάρχουν δύο διαφορετικά είδη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού Κωνσταντίνος Ανδρέου
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣ ΜΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΡΟΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥ Το μανθάνον υποκείμενο δεν κατασκευάζει την προσωπική του γνώση μέσα σε ένα πολιτισμικό και επικοινωνιακό.
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ – ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Καλαμάρα Αγγελική
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: Μάρκου Άννα ΘΕΜΑ : Αντιπαραδείγματα στη τάξη.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
Η λογική της συγκριτικής ανάλυσης
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου
Ενδοσχολική ΕΕΓΛ Σέρρες 16/6/2017.
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Αργότερα χρειάστηκε να μετρήσουν την επιφάνεια των χωραφιών τους:
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Γενική και Μαθηματική Χαρτογραφία (Ε)
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Ενότητα Γ6.11 (Ταξινόμηση Δεδομένων )
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Ταξινομώντας Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός

Έργα Ταξινομώντας 3 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Πρέπει να: Σκεφτείτε πώς να ταξινομήσετε έργα διαφορετικού πλαισίου Διαμορφώσετε μια γενική ιδέα για όλο το εύρος των έργων, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τους μαθητές Στόχοι

Έργα Ταξινομώντας 4 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Θα ταξινομήσετε με διάφορους τρόπους έργα με συγκεκριμένο πλαίσιο Αποτελέσματα

Έργα Ταξινομώντας 5 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Κοιτάξτε προσεκτικά τα έργα μοντελοποίησης που σας δόθηκαν. Ποιες θεωρείτε ότι αποτελούν σημαντικές ομοιότητες και ποιες σημαντικές διαφορές μεταξύ τους; Μπορείτε να κρατήσετε κάποιες σύντομες σημειώσεις. Εισηγηθείτε έναν πιθανόν τρόπο ταξινόμησης αυτών των έργων μοντελοποίησης. Αν βρείτε περισσότερους τρόπους ταξινόμησής τους, σημειώστε τους. Θα χρειαστείτε αυτές τις σημειώσεις, αργότερα, στην ομαδική εργασία σας. Δραστηριότητα 1

Έργα Ταξινομώντας 6 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Σε ομάδες: Συγκρίνετε τα συστήματα ταξινόμησής σας Προσπαθήστε να ορίσετε έναν κοινό τρόπο ταξινόμησης των έργων. Ετοιμαστείτε να παρουσιάσετε τους διαφορετικούς τρόπους ταξινόμησης, χρησιμοποιώντας διαφορετικό φύλλο χαρτιού για κάθε σύστημα. Δραστηριότητα 2

Έργα Ταξινομώντας 7 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Συγκρίνετε και συζητείστε τις διαφορετικές ταξινομήσεις. Προσπαθήστε να πάρετε μια γενική ιδέα, τοποθετώντας μαζί τις παρόμοιες ταξινομήσεις. Ποια χαρακτηριστικά χρησιμοποιήθηκαν για την ταξινόμηση των έργων; Υπάρχουν επιπλέον δυνατότητες; Προσπαθήστε ν ’ αναπτύξετε ένα κοινό σχήμα για την ταξινόμηση έργων διαφορετικών πλαισίων. Πότε μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι διαφορετικοί τύποι έργων; Βρείτε παραδείγματα. Παρουσίαση και συζήτηση

Έργα Ταξινομώντας 8 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Πρέπει να: Σκεφτείτε πώς να ταξινομήσετε έργα διαφορετικού πλαισίου Διαμορφώσετε μια γενική ιδέα για το όλο το εύρος των έργων, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με τους μαθητές Στόχοι

Έργα Ταξινομώντας 9 ΔιερευνώνταςΚατασκευάζοντας Διαφοροποιώντας Θα ταξινομήσετε με διάφορους τρόπους έργα με συγκεκριμένο πλαίσιο Αποτελέσματα