ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ της Ε.Ε.Σ. 2014 Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ-ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ- ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Οικογενειών για τη Ψυχική Υγεία Σ.Ο.Ψ.Υ Παρουσίαση: Ελεονώρα Κανελλοπούλου.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική Εκπαίδευση ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΕΣ/ΠΑΙΔΙ/0308(ΒΙΕ)/07.
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
25 σεπτεμβρίου ΓΥΝΑΙΚΑ- ΕΡΓΑΣΙΑ- ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ελευθερία αραβανή ψυχολόγος.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Burnout Εκπαιδευτικών
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της τεχνολογίας επικοινωνιών
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Ποιο φόβο αγάπησες πάλι;
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
302 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 3)
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ Χ. ΖΗΛΙΔΗΣ.
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ ( ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ) :
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Γερολυμάτου Σταυρούλα ΑΜ: ΣΧΨ
Παρουσιασεις Παρουσιάστε αποτελεσματικά με το Impress.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ της Ε.Ε.Σ Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΕΥΡΩΠΗ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΝΑΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ-ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ-ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ- ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ: Μαρία Σφέτκου

Πώς πληροφορήθηκα για την Διημερίδα;

Χρησιμότητα της Διημερίδας ως προς την Επιστημονική Κατάρτιση

Χρησιμότητα της Διημερίδας ως προς την Προσωπική Ανάπτυξη

Αξιολόγηση της Διημερίδας ως προς την Τοποθεσία

Αξιολόγηση της Διημερίδας ως προς τις Αίθουσες

Αξιολόγηση της Διημερίδας ως προς τη Διάρκεια

Αξιολόγηση της Διημερίδας ως προς την Οργάνωση Γενικότερα

Άλλα Σχόλια Ι  Ήσασταν πολύ εξυπηρετικοί  Πολύ όμορφα και ξεκούραστα εργαστήρια  Η μετάφραση απλοποιούσε τα νοήματα των ξένων  Πέρασα πολύ καλά  Η μετάφραση απαράδεκτη – Έλλειπε ένα σνακ για το μεσημεριανό  Συγχαρητήρια για την οργάνωση, το κλίμα, τον σεβασμό, τον επαγγελματισμό  Προβληματική η μετάφραση – καλύτερη οργάνωση στα βιωματικά εργαστήρια – πρόβλεψη για στρωματάκια – εποπτεία του χώρου  Χρειαζόταν μεγαλύτερες αίθουσες  Έλλειπαν σνακς – ο χώρος των βιωματικών άβολος και στενός  Η μετάφραση προβληματική – πολλά εργαστήρια, δύσκολο να διαλέξεις – να έχει μεσημεριανό σνακ

Άλλα Σχόλια ΙΙ  Υπέροχος ο Σταυρόπουλος, απογοητευτικό το εργαστήριο για τον ‘Ιδανικό Εαυτό’, εξαιρετική η δουλειά του ‘Ψ-Δίκτυο’  Μικρές αίθουσες για εργαστήρια με μεγάλες ομάδες συμμετεχόντων  Η πόρτα στο αμφιθέατρο ανοιγόκλεινε και έκανε πολύ θόρυβο – η μετάφραση κακή –κάντε πιο λειτουργικό το ερωτηματολόγιο - περισσότερες λεπτομέρειες σε ορισμένα εργαστήρια (Ταμπάκη, Ψάρρας, Μακρογιάννη)  Τα σνακς δεν επαρκούσαν  Μικρές οι αίθουσες για τα εργαστήρια  Βοηθητική η γραμματεία  Περισσότερο ολοκληρωμένη και σοβαρή διοργάνωση σε σχέση με τις προηγούμενες, σε περισσότερα επίπεδα – Συγχαρητήρια!

Προτεινόμενα θέματα για επόμενες Διημερίδες Ι  Συντροφικές σχέσεις, πένθος, gender  Τραύμα, πένθος, η συμβουλευτική στην εκπαίδευση, συντροφικές σχέσεις  Το τραύμα και οι επιπτώσεις του, το τραύμα και η θεραπεία του  Σεξουαλικότητα  Αποξένωση, κατάθλιψη  Επίλυση συγκρούσεων (προσωπικές – σχέσεις)  Ανθεκτικότητα (resilience)  Επαγγελματική εξουθένωση  Η ψυχοσωματική διάσταση της ασθένειας  Συμβουλευτική και θεραπεία μέσω τεχνών (creative art)  Τέχνη και ψυχοθεραπεία

Προτεινόμενα θέματα για επόμενες Διημερίδες ΙΙ  Σωματικά εργαστήρια (beyond talk therapy) τα όρια της θεραπείας μέσω του λόγου  Βιωματικά εργαστήρια μεγαλύτερης διάρκειας  Εισαγωγή της Σ.Ψ.Υ. στους χώρους εργασίας παράλληλα με τον γιατρό εργασίας  Ζητήματα που σχετίζονται με την εργασία (stress, κ.ά.)  Σχέσεις ζευγαριών  Ζητήματα βίας (κοινωνικής, σχολικής, κ.ά.)  Ο εθελοντισμός και η εκπαίδευση σε αυτόν, βιωματική συνειδητοποίηση του τι είναι εθελοντισμός, ποιος υπηρετεί ποιον, ποια τα οφέλη, κλπ.  Που έγκειται η θεραπεία/βοήθεια;  Άνοιγμα της συμβουλευτικής στην κοινωνία

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ της Ε.Ε.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ