Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τα δικαιώματα των παιδιών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Έρευνα για το διαδίκτυο
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Επιμέλεια: Λιατάκης Βασίλης
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Ταχύτητα Κόστος Παγκόσμια πρόσβαση Ευκολία ή Βολικότητα Ασφάλεια και Αξιοπιστία.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου Σπύρος Παπαλεξάτος Νικόλας Λαϊνιωτης Γεώργιος Αλεξόπουλος Θύμιος Δραγώτης Παναγιώτης Κοντοδήμος.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΡΟΖΜΑΡΙ ΤΣΙΝΑ ΣΤ’2 17/9/2015.
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Ενότητα Α5.2.2 ( Διαχείριση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου )
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Ένα κουίζ για την ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Παρατηρήστε τη διπλανή αφίσα. Ποια τα συμπεράσματά σας; (συζητήστε για 1 λεπτό με το διπλανό σας)

Ανάγνωση Διαβάστε σιωπηρά τα δύο κείμενα της σελ. 68. Αριθμήστε τις παραγράφους στο κάθε κείμενο.

Φύλλο Εργασίας Απαντήστε μόνοι σας τις ερωτήσεις του φύλλου εργασίας και … ΜΕΤΑ δικαιολογήστε στο διπλανό σας τις απαντήσεις σας. Αν διαφωνείτε, βρείτε στοιχεία από το κείμενο που να υποστηρίζουν τη γνώμη σας.

Φύλλο Εργασίας Α. Αντίγραψε από τα κείμενα του βιβλίου σου την απάντηση που ταιριάζει. 1. Το νερό των θαλασσών κυκλοφορεί συνεχώς. Αυτό τι αποτέλεσμα έχει στις ακτές; 2. Τα σκουπίδια στη θάλασσα εκτός από άσχημη εικόνα, τι άλλο είναι; 3. Η χελώνα δεν μπορεί να καταλάβει τη διαφορά μεταξύ της τσούχτρας και της πλαστικής σακούλας. Τι μπορεί να της συμβεί;

Φύλλο Εργασίας Β. Γράψε με δικά σου λόγια τις απαντήσεις. 1. Γιατί τα ζώα της θάλασσας τρώνε σκουπίδια; (πλαστικά, καπάκια από κουτιά αναψυκτικών, φελλούς;) Τι μπορεί να πάθουν όταν τα φάνε; 2. Πώς βρέθηκαν τα διάφορα σκουπίδια μέσα στη θάλασσα;

Φύλλο Εργασίας Γ. Τι εννοεί; Στο κείμενο λέει: «Τα σκουπίδια στη θάλασσα δεν είναι μόνο μια πολύ άσχημη εικόνα, αλλά και απειλή για τη θαλάσσια ζωή». Πώς απειλούν τα σκουπίδια τη θαλάσσια ζωή;

Το βασικό θέμα των κειμένων Συζητήστε στην ομάδα σας ποιο μπορεί να είναι το βασικό θέμα των κειμένων «Σκουπίδια που … ταξιδεύουν!» και «Η θαλάσσια χελώνα και η πλαστική σακούλα». Γράψε στο τετράδιο Πετώντας με τις λέξεις το βασικό θέμα του κάθε κειμένου. Δικαιολόγησε την απάντησή σου χρησιμοποιώντας φράσεις δικές σου ή φράσεις του κειμένου.

Ανακοίνωση της εργασίας Ανακοινώστε στην ομάδα σας τις απαντήσεις σας. Η ομάδα να αποφασίσει το τελικό κείμενο που θα ανακοινωθεί στην τάξη. Ένας μαθητής να ανακοινώσει το τελικό κείμενο.

Μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail)

ΔΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ Προσέχω να γράψω: Ηλεκτρονική διεύθυνση ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ και ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ Προσφώνηση Περιγράφω νέα /γεγονότα /πληροφορίες (ανάλογα τον παραλήπτη) Αλλάζω παράγραφο όταν χρειάζεται Αποφώνηση (με εκτίμηση ,με σεβασμό,πολλά φιλιά κ.ά.) Υπογραφή (τ’όνομά μου) προσέχω το ύφος: αν είναι φιλικό γράφουμε στον ενικό,αν είναι επίσημο στον πληθυντικό αριθμό. didaskalia_epistolis_e-mail-betty

Τετράδιο Εργασιών, σελ. 42, 43 Το δικό μας σχολείο είναι ήδη οικολογικό. Γράψε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στους μαθητές του 2ου δημοτικού σχολείου Βροντάδου ενημερώνοντάς τους για τη δράση του δικού μας σχολείου. ή Δημιούργησε μια αφίσα για την προστασία των θαλασσών. Στην αφίσα να φαίνεται ξεκάθαρα ένα σύνθημα για την προστασία των θαλασσών και να φαίνονται επιγραμματικά κάποια επιχειρήματα.

Υποστηρίζω τη γνώμη μου Βιβλίο Μαθητή σελ. 68 Υποστηρίζω τη γνώμη μου με επιχειρήματα Έχουμε δύο κείμενα που μιλούν για τη δημιουργία θαλάσσιου πάρκου στη Ζάκυνθο. Σιωπηρή ανάγνωση. Συζήτηση στην τάξη: Ποια μπορεί να είναι τα θετικά και τα αρνητικά αποτελέσματα της δημιουργίας ενός θαλάσσιου πάρκου στη ζωή του νησιού της Ζακύνθου; Ομαδική Εργασία (Β.Μ. σελ. 68)