ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 2013 Ομάδα: Σαμπίνα Α. Χρύσα Ο. Μελίνα Π. Θέμα: Παγκόσμιες Ημέρες Υπόθεμα: Παγκόσμια ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Δικαιώματα των Εργαζομένων: απασχόληση, διακρίσεις, και Καταφατική δράση.
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
15. Η ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
Εργαστήρι – Στρατηγικές της Αριστεράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Ο θεσμός του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ως εργαλείο προώθησης του σεβασμού.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δημήτρης Καραγιάννης Γιάννης Πρέντζας Γιάννης Ρόδης
Και ανθρώπινα δικαιώματα
* ΑΡΘΡΟ 1 * 'Ολοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα. Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν.
2.2 Άσκηση και κατάχρηση δικαιώματος  Συνισταμένη όλων των δικαιωμάτων είναι το δικαίωμα στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ανθρώπου.  Το.
Ρατσισμός.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
3 Δεκεμβρίου Παγκόσμια Ημέρα Ειδικής Αγωγής
Γ1.6 Τόσο διαφορετικοί και τόσο ίδιοι…
ΛΑΛΙΩΤΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Β2 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
21 Μάρτη : Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Θρησκευτικά
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ. Αγγλικές αποικίες στην Αμερική : 13 αμερικανικές αποικίες υπό αγγλικό έλεγχο.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Ρητορική μίσους στο διαδίκτυο
Ελευθερία Θρησκευτικής Συνείδησης
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
1ο ΕΠΑΛ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ Σχ. Έτος
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
ΧΑΡΤΗΣ ΤΩΝ ΘΕΜΕΛΙΩΔΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ (2010/C 83/02)
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΑΣΙΑ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 2013 Ομάδα: Σαμπίνα Α. Χρύσα Ο. Μελίνα Π. Θέμα: Παγκόσμιες Ημέρες Υπόθεμα: Παγκόσμια ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων

Πρόλογος Ενώ μερικά λεξικά τα ορίζουν ως «προνόμιο», όταν ο όρος χρησιμοποιείται με την έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μιλάμε για κάτι πιο βασικό.* Όλοι οι άνθρωποι έχουν ορισµένα θεμελιώδη δικαιώµατα – απλά και µόνο επειδή είναι ανθρώπινα όντα. Αυτά, τα λεγόμενα «Ανθρώπινα Δικαιώματα» δεν είναι απλά προνόμια, που μπορούν να αφαιρεθούν εξαιτίας της ιδιοτροπίας κάποιου άλλου.

Είναι «δικαιώµατα» γιατί είναι πράγµατα που σου επιτρέπουν να είσαι, να κάνεις και να έχεις. υπάρχουν για να σε προστατέψουν για να µας βοηθήσουν να ζούµε ειρηνικά.

Άνθρωποι γνωρίζουν ότι έχουν δικαίωμα στην τροφή και δικαίωμα σε ένα ασφαλές μέρος να μείνουν. Ξέρουν ότι έχουν το δικαίωμα να πληρώνονται για την εργασία που κάνουν. υπάρχουν και πολλά άλλα δικαιώματα Όταν οι άνθρωποι δεν γνωρίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματά τους, προκύπτουν παραβιάσεις, όπως οι διακρίσεις, η μισαλλοδοξία, η αδικία, η καταπίεση και η δουλεία. Η Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των Ηνωμένων Εθνών, προέκυψε από τις φρικαλεότητες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και υπογράφηκε το 1948 για να διαμορφώσει μια κοινή αντίληψη των ατομικών δικαιωμάτων. Αποτελεί τη βάση για έναν κόσμο που βασίζεται στην ελευθερία, τη δικαιοσύνη και την ειρήνη.

Εμείς θα αναλύσουμε 7 ανθρώπινα δικαιώματα Άρθρο 1 Υποχρέωση σεβασμού των δικαιωμάτων του ανθρώπου Αρθρο 2 Το δικαίωμα στη ζωή Αρθρο 4 Απαγόρευση της δουλείας και των καταναγκαστικών έργων Αρθρο 5 Το δικαίωμα στην προσωπική ελευθερία και ασφάλεια Άρθρο 9 Ελευθερία της σκέψης, συνείδησης και θρησκείας Αρθρο 26 Το δικαίωμα στην εκπαίδευση

Παγκόσμια ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Άρθρο 1, 2,4 Σαμπίνα Ά. Β2 Λυκείου

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΙΣΟΙ ΑΡΘΡΟ 1 'Ολοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι και ίσοι στην αξιοπρέπεια και τα δικαιώματα. Είναι προικισμένοι με λογική και συνείδηση, και οφείλουν να συμπεριφέρονται μεταξύ τους με πνεύμα αδελφοσύνης.

Ελευθερία:Η ελευθερία είναι, για έναν άνθρωπο, η δυνατότητά του να δρα κατά βούληση. Η καθολική ελευθερία, με τα σημερινά δεδομένα, είναι το σωρευτικό αποτέλεσμα της ατομικής, της κοινωνικής και της πολιτικής ελευθερίας, καθώς και των εσωτερικών ελευθεριώνβούλησηκοινωνικήςπολιτικής Ισότητα : Ορίζεται ως η ίση μεταχείριση των ανθρώπων. Η ισότητα των ανθρώπων είναι ανεξάρτητη του φύλου (άντρας ή γυναίκα), του χρώματος (λευκός ή μαύρος), της κοινωνικής θέσης κλπ.

Video για ζωή E

2.ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ Άρθρο 2 Κάθε άνθρωπος δικαιούται να επικαλείται όλα τα δικαιώματα και όλες τιςελευθερίες που προκηρύσσει η παρούσα Διακήρυξη, χωρίς καμία απολύτωςδιάκριση, Δεν θα μπορεί ακόμα να γίνεται καμία διάκριση(*) εξαιτίας του πολιτικού, νομικού ή διεθνούς καθεστώτος της χώρας από την οποία προέρχεται κανείς, είτε πρόκειταιγια χώρα ή εδαφική περιοχή ανεξάρτητη, υπό κηδεμονία ή υπεξουσία, ή πουβρίσκεται υπό οποιονδήποτε άλλον περιορισμό κυριαρχίας.

Η παραβίαση του Άρθρου αποτελεί το γνωστό φαινόμενο του Ρατσισμού το οποίο θα αναλύσουμε: Ορισμός: Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα "traits", όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα (κοινωνική, φυλετική, θρησκευτική), ως υπέρτερη άλλων. Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη (εκ της ιταλικής ("ράτσα") razza = φυλή), είναι ο φυλετικός ρατσισμός.δόγμακοινωνικήφυλετικήθρησκευτική

διάκριση ως προς τη: Φυλή Χρώμα Φύλο Γλώσσα Θρησκεία Πολιτικες πεποιθήσεις Εθνική,κοινωνική καταγωγή,γέννηση περιουσία

Video για Διακρίσεις Video για Ρατσισμό M

Κανείς δεν επιτρέπεται να ζει υπό καθεστώς δουλείας, ολικής ή μερικής. Η δουλεία και το δουλεμπόριο υπό οποιαδήποτε μορφή απαγορεύονται. Ορισμός: Η λέξη δουλεία προέρχεται από το επίθετο δούλος, που προήλθε από την αρχαιότερη λέξη δόελος ή αλλού δόερος[1](οι οποίες προφέρονταν ασυναίρετες) και που πιθανόν με τη σειρά τους προήλθαν από το ρήμα δέω (δένω). Αρχικά, δούλος χαρακτηριζόταν ο εκ γενετής σκλάβος, δηλαδή εκείνος που γεννιόταν από γονιό σκλάβο, σε αντιδιαστολή –τότε- προς το ανδράποδο, δηλαδή εκείνον που υποδουλωνόταν σε πόλεμο. Εκείνος που οι γονείς του ήταν και οι δύο δούλοι, ονομαζόταν αμφίδουλος.δούλος[1]ρήμαανδράποδο

Παραβίαση Άρθρου 4 Facts Στη βόρεια Ουγκάντα, οι αντάρτες του «Lord’s Resistance Army» έχουν απαγάγει παιδιά τα τελευταία χρόνια και τα έχουν υποχρεώσει να υπηρετήσουν ως στρατιώτες ή ως σεξουαλικοί σκλάβοι για το στρατό. Στην Γουινέα-Μπισάου, παιδιά ακόμη και πέντε ετών δουλέουν στις φυτείες βαμβακιού στη βόρεια Σενεγάλη. Στην Γκάνα, παιδιά 5-14 ετών παρασύρονται με ψεύτικες υποσχέσεις για την εκπαίδευση και το μέλλον τους, σε επικίνδυνες και χωρίς αμοιβή εργασίες στον τομέα της αλιείας.

Στην Ασία, η Ιαπωνία είναι η κύρια χώρα προορισμού για γυναίκες που μεταφέρονται παράνομα, ειδικά από τις Φιλιππίνες και την Ταϊλάνδη. Επίσης, η UNICEF εκτιμά ότι στις Φιλιππίνες εκδίδονται παιδιά. Το Υπουργείο Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών εκτιμά ότι με άντρες, γυναίκες και παιδιά διακινούνται παράνομα μέσω διεθνών συνόρων κάθε χρόνο, οι μισοί από τους οποίους είναι ανήλικοι και μεταξύ των οποίων ένας αριθμός ρεκόρ γυναικών και νεαρών κοριτσιών που εγκαταλείπουν το Ιράκ. Σε όλες σχεδόν τις χώρες, περιλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά και του Ηνωμένου Βασιλείου, η απέλαση και η παρενόχληση είναι η συνήθης κυβερνητική τακτική χωρίς να προσφέρεται στα θύματα καμιά βοήθεια.

Στην Δομινικανή Δημοκρατία οι επιχειρήσεις ενός δικτύου παράνομης μετακίνησης (τράφικινγκ) οδήγησαν σε θάνατο από ασφυξία 25 Αϊτινούς εργάτες μετανάστες. Το 2007, δυο πολίτες και δυο αξιωματικοί του στρατού καταδικάστηκαν σε επιεικείς ποινές φυλάκισης για τη συμμετοχή τους σ’ αυτές τις επιχειρήσεις. Στη Σομαλία, το 2007, περισσότεροι από εκτοπισμένοι Σομαλοί και Αιθίοπες υπήκοοι πέθαναν στη θάλασσα κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων παράνομης μετακίνησης (τράφικινγκ).

Ζωντανό παράδειγμα αποτελεί ο Κόνυ 2012 O Joseph Kony είναι πολέμαρχος της Ουγκάντας... Αόρατα παιδιά είναι τα παιδιά που απαγάγει εδώ και 7 χρόνια για το καθεστώς του!! Το video ντοκιμαντέρ έχει κάνει 11εκατομμύρια views σε 7 ημέρες. Το μισάωρο ντοκιμαντέρ της οργάνωσης Invisible Children (Αόρατα Παιδιά) αναδεικνύει την αποτρόπαια δράση του διαβόητου πολέμαρχου Joseph Kony στην Ουγκάντα. Επί χρόνια, απαγάγει, βιάζει και ακρωτηριάζει θύματα, ανάμεσα στα οποία παιδιά τα οποία στη συνέχεια στρατολογεί για την ανατροπή του καθεστώτος. Το video απευθύνει έκκληση στην κοινή γνώμη να πιέσει την κυβέρνηση των ΗΠΑ, ώστε να δράσει με στόχο τη σύλληψη του Kony.

Video για σκλαβιά E

Επίλογος Video για παγκόσμια ΕΙΡΗΝΗ 4