This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Κλάσματα.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Διδακτική της Πληροφορικής
Δρ Μύρια Σιακαλλή Σύμβουλος για τα Μαθηματικά
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΓΛΩΣΣΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Επίλυση Προβλημάτων με Η/Υ
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Πρακτική Άσκηση 2013 – 2014 Ιωσηφίδης Σταύρος Καραγγέλης Κωνσταντίνος
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
SFYouth Schools for Future Youth - methods and support for improved youth participation in European school education This project.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
CRE8IVE First Focus Group Meeting with Local Sub-Group
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Δημοτικής, Προδημοτικής και Ειδικής Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών (21 Δεκεμβρίου 2010) Δ’ Φάση Επιμόρφωσης.
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία Πληροφορίες

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Σκοπός ενότητας Ο στόχος της μάθησης αυτής είναι η ενίσχυση της μαθηματικής ικανότητας στη νοητική και γραπτή επικοινωνία για την επίλυση των διαφόρων προβλημάτων που εμπίπτουν στην καθημερινή ζωή. Γίνεται επίσης μια εισαγωγή στις βασικές ικανότητες στην επιστήμη οι οποίες θα βοηθήσουν στην επεξήγηση του φυσικού κόσμου. Από την άλλη, οι βασικές ικανότητες στην τεχνολογία η οποία χρησιμοποιείται για να τροποποιήσει/ αλλάξει το φυσικό περιβάλλον με βάση τις ανθρώπινες ανάγκες και τα θέλω, είναι απαραίτητες και επεξηγούνται.

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Στόχοι ενότητας Γενικός σκοπός είναι να βελτιωθεί η Μαθηματική ικανότητα και οι βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την τεχνολογία.

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Στόχοι ενότητας Πιο συγκεκριμένα: –Ανάπτυξη της κατανόησης των αριθμών –Βελτίωση των μεθόδων υπολογισμού (πρόσθεση, αφαίρεση, πολλαπλασιασμό, διαίρεση) –Κατανόηση των ποσοστών και των λόγων –Κατανόηση των γραφικών καταστάσεων, φόρμουλων και στατιστικής –Εξοικείωση με την γεωμετρία και την άλγεβρα –Κατανόηση της σημασίας της επιστήμης και της τεχνολογίας και των διαφορών μεταξύ τους –Κατανόηση της σχέσης μεταξύ τεχνολογίας και κοινωνίας καθώς επίσης και μεταξύ τεχνολογίας και κουλτούρας –Κατανόηση της σχέσης μεταξύ τεχνολογίας και περιβάλλοντος.

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Δομή του τμήματος Μάθημα 1: Μαθηματική Ικανότητα Εισαγωγή –Ορισμός Μέθοδοι υπολογισμών methods –Πρόσθεση και αφαίρεση παραδείγματα λεξιλόγιο –Πολλαπλασιασμός και διαίρεση Πολλαπλασιασμός –Πίνακες πολλαπλασιασμού –Μέθοδοι πολλαπλασιασμού και τιπς Διαίρεση Λεξιλόγιο πολλαπλασιασμού και διαίρεσης Άλγεβρα –Σύμβολα

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Δομή του τμήματος Ποσοστά –Μέθοδοι και παραδείγματα Αναλογίες –Μέθοδοι και παραδείγματα Ποσοστιαίες αναλογίες Μαθηματικές παρουσιάσεις –Γραφικές παραστάσεις –Φόρμουλες –Στατιστική Γεωμετρία –Σημείο –Γραμμή –Γωνιά –Πυθαγόρειο Θεώρημα

This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Δομή του τμήματος Μάθημα 2: Επιστήμη και Τεχνολογία Βασικές γνώσεις στην επιστήμη –Ορισμός Τεχνολογία –Ορισμός –Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα –H ιστορία της τεχνολογίας –Είδη τεχνολογίας Επιστήμη vs Τεχνολογία Σχέσεις –Τεχνολογία και κοινωνία –Τεχνολογία και Κουλτούρα –Τεχνολογία και περιβάλλον