1 Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Αγορά ενέργειας στον Ελλαδικό χώρο – Ρύθμιση ΝΟΜΕ
Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
ΑΞΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙAΚΟΥ ΤΟΜΕΑ Αθήνα, 30 Ιανουαρίου 2014.
Αδυναμίες της Ελληνικής Αγοράς Ηλεκτρισμού – Αναγκαίες Επεμβάσεις
Σχόλια για την Αγορά Πετρελαιοειδών Παντελή Κάπρου Πρόεδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
«Μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υψηλό κόστος ενέργειας ;» Investing in Energy 2014 Κοντολέων Αντώνης Μέλος Δ.Σ.
ΕΤΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ (Περίοδος Αναφοράς 01/10/2010 – 30/09/2011) ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΧΟΝΔΡΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.
Αγορά Ενέργειας στην Ελλάδα Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Οι συνθήκες στην ελληνική αγορά ενέργειας Μιχάλης Θωμαδάκης Αντιπρόερδος ΡAE ENERTECH’ 09, ΑΘΗΝΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2009.
ΚΛΕΙΣΤΗ Η ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ;
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Πολιτική Ανταγωνισμού στο τομέα της ενέργειας
30/10/001 Η Απελευθέρωση της Ενεργειακής Αγοράς Παντελή Κάπρου Προέδρου Ρ.Α.Ε. Καθηγητή ΕΜΠ.
Παρουσίαση ΕΣΑΗ Ανταγωνισμός στην ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας: Μύθοι και πραγματικότητ α Συνάντηση με Δημοσιογράφους Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012,
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
11 Διαχείριση έργου Κατερίνα Αδάμ, Μ.Sc., PhD Λέκτορας Τομέας Μεταλλευτικής Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών 18/1/08 9ο Εξάμηνο,
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ερευνητική Εργασία Β’ Λυκείου
Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας και Επιχειρηματικές Προοπτικές Π. Κάπρος Πρόεδρος ΡΑΕ Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
Η Πορεία της Απελευθέρωσης της Αγοράς Ενέργειας Π. Κάπρου Προέδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ 4 Οκτ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Παρουσίαση ΕΣΑΗ Αγορά ηλεκτρισμού: Ευρωπαϊκές υποχρεώσεις-Ευρωπαϊκή πρακτική Συνάντηση με Δημοσιογράφους Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012, Milos, Hilton Athens.
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Αρχιτεκτονικές Προσανατολισμένες σε Υπηρεσίες (SOA) Κωνσταντίνος Κωτσοκάλης Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
SMART GRIDS KAI O ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Τακτικό Μάρκετινγκ Διανομή
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρέφεια
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Ρυθμιστική Πολιτική και Αγορά Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελλάδα
Προβλήματα Μεταφοράς: Παραδείγματα και Εφαρμογές
2nd EcoMobility Conference 22 Ιανουαρίου 2019
Επιχειρηματικό σχέδιο
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας Ο ανταγωνισμός στον τομέα της Ηλεκτρικής Ενέργειας

2 Δομή του τομέα Ηλεκτρικής Ενέργειας : 4 μοντέλα

3 Παραγωγή Μεταφορά Διανομή Καταναλωτές Μ.Τ., Χ.Τ. Καταναλωτές Υ.Τ. Μοντέλο 1 - Μονοπώλιο - καθετοποιημένη (συνήθως κρατική) επιχείρηση

4 Μοντέλο 1 - Μονοπώλιο - καθετοποιημένη (συνήθως κρατική) επιχείρηση Βασικά χαρακτηριστικά 1.Συγκεντρωμένες όλες οι λειτουργίες σε μία επιχείρηση 2.Αποκλειστική ευθύνη παροχής ενέργειας 3.Σαν ‘αντάλλαγμα’ για την αποκλειστικότητα αυτή: ελεγχόμενο τιμολόγιο, βασισμένο στο κόστος 4.Συνήθως: ‘διασταυρούμενες επιδοτήσεις’ (cross- subsidies) 5.Οι ‘κίνδυνοι’ περνάνε απ’ ευθείας στους καταναλωτές, μέσω των τιμολογίων

5 Παραγωγός 1 Εισαγωγές Παραγωγός n... Κεντρική Αγορά Εταιρεία Διανομής 1 Εταιρεία Διανομής n Μοντέλο 4 - Πλήρης Ανταγωνισμός Δομή μοντέλου: Συμβάσεις καταναλωτές ‘Προμηθευτής’ Εξαγωγές

6 Παραγωγός 1 Εισαγωγές Παραγωγός n... Εταιρεία Διανομής 1 Εταιρεία Διανομής n Μοντέλο 4 - Πλήρης Ανταγωνισμός Δομή μοντέλου: Ροές ενέργειας καταναλωτές ‘Προμηθευτής’ Σύστημα Μεταφοράς Εξαγωγές

7 Παραγωγός 1 Εισαγωγές Παραγωγός n... Κεντρική Αγορά Εταιρεία Διανομής 1 Εταιρεία Διανομής n Μοντέλο 4 - Πλήρης Ανταγωνισμός Δομή μοντέλου καταναλωτές Ροές ενέργειας Συμβάσεις Συμβάσεις: ‘Προμηθευτής’ Σύστημα Μεταφοράς Εξαγωγές

8 Μοντέλο 4 - πλήρης ανταγωνισμός Βασικά χαρακτηριστικά 1.Ελεύθερη πρόσβαση στα δίκτυα (Μεταφοράς, Διανομής) 2.Ανταγωνισμός στο επίπεδο της λιανικής αγοράς  παρέχεται στους καταναλωτές δυνατότητα επιλογής προμηθευτού 3. Ανταγωνισμός στην Παραγωγή  καταργείται το μονοπώλιο του ενός Παραγωγού 4.Οι Προμηθευτές (‘λιανέμποροι’) προμηθεύονται ενέργεια από  Απ’ ευθείας από τους παραγωγούς  Από την κεντρική αγορά

9 Wholesale Electricity Markets Time sequence of markets

10 Supply – demand equilibrium (no transmission constraints)