Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Κάποτε ήταν μια κοπέλα τυφλή. Μισούσε τον εαυτό της που ήταν τυφλή
Τζάκλιν Ουίλσον : Γεννήθηκε το 1945 στο Μπαθ. Εργάστηκε σε εκδοτικό οίκο, δούλεψε ως δημ/φος προτού ασχοληθεί επαγγελματικά με τη συγγραφή.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Quiz για το διαδίκτυο !.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Τα παιδιά της τάξης μας Διερεύνηση. Οδηγίες Οι επιλογές είναι ελεύθερες για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Μιλούν τα παιδιά, για.
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι Ιανουάριος 2014.
Περιβαλλοντική Ομάδα 4ου Γυμνασίου Σταυρούπολης
Εκπονώντας εκπαιδευτικά προγράμματα ευαισθητοποιούμε τους μαθητές μας σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα Με τους μαθητές του Γ1 ασχοληθήκαμε με.
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Οι μαθητές του τμήματος Γ2 και η Δασκάλα τους Λαμπρινή Τσώρακα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Προαγωγής Υγείας Σχολική Χρονιά Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στυλιανού Λακατάμειας.
9η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ EUSO 2011
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
« ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821 » ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Β΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 27 ου Πειραματικού Δημ. Σχολείου Αθηνών.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Πάμε για ψώνια; (4) Βιβλίο σελ.46-47
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική
Πώς ξεκινούν οι φήμες στο γραφείο...
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ασφάλεια διαδικτύου Gaming
21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας ΣΤ τάξη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ 3° 𝚫𝚮𝚳𝚶𝚻𝚰𝚱𝚶 𝚺𝚾𝚶𝚲𝚬𝚰𝚶 𝚺𝚰𝚨𝚻𝚰𝚺𝚻𝚨𝚺

3ο δημοτικο σχολειο σιατιστασ <<ΟΛΟΙ έχουμε το δικαίωμα να λύνουμε τα προβλήματα μας ειρηνικά και συζητώντας τα με τους άλλους >>

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης ευαισθητοποιήθηκαν και αποφάσισαν να παροτρύνουν τους μαθητές του Σχολείου μας να ΜΙΛΟΥΝ όταν τους ασκούνται πιέσεις κάθε μορφής και αν δεν μπορούν να μιλήσουν τότε…

…..Να χρησιμοποιουν το <<μυστικουλη>>. Δηλαδη;;;

Όλοι οι μαθητές ήθελαν να διαχειρίζονται το «Μυστικούλη» Όλοι οι μαθητές ήθελαν να διαχειρίζονται το «Μυστικούλη». Η τύχη όμως διάλεξε τους τρεις συμμαθητές που θα είναι η ομάδα διαχείρισής του….

Ο Παναγιώτης, η Στέλλα και ο Κώστας ……

Και ο «Μυστικούλης» άρχισε να γεννιέται Και ο «Μυστικούλης» άρχισε να γεννιέται. Ένα κλειδωμένο κουτί όπου ο καθένας θα μπορεί ανώνυμα να ρίχνει μικρά χαρτάκια στα οποία θα γράφει ό,τι τον απασχολεί και η ομάδα διαχείρισης κάθε μήνα θα ανοίγει το κουτί και θα προωθεί τα χαρτάκια στη δασκάλα. Έτσι θα μπορεί κρυφά, χωρίς να τον δει κανείς να ΜΙΛΗΣΕΙ, ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΒΑΣΑΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝ. Αλλά και αυτοί που σκοπεύουν να καταπιέσουν θα ξέρουν ότι πολύ γρήγορα θα μαθευτεί η δράση τους …..

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Α & Β ΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ομαδα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Α & Β ΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ομαδα ά ΤΑΞΗ Β ΤΑΞΗ Η ομάδα ενημέρωσε όλες τις τάξεις του Σχολείου για την ύπαρξη και τη χρησιμότητα του «Μυστικούλη»…….

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Γ & Δ ΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ομαδα ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Γ & Δ ΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ομαδα Γ ΤΑΞΗ Δ ΤΑΞΗ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ Ε ΤΑΞΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ομαδα

Ο «Μυστικούλης» τοποθετήθηκε σε συγκεκριμένο σημείο μέσα στο χώρο του Σχολείου και τώρα όλοι ξέρουν και αγαπούν το νέο του φιλαράκο, τον «Μυστικούλη»…..

Η επίλυση των διαφορών μπορεί να γίνεται με τη συζήτηση και μόνο αν αναδείξουμε το πρόβλημα μπορούμε να το λύσουμε……

Ο «Μυστικούλης» ακούει τα πάντα και δίνει τη χαρά της συμμετοχής σε όλους. Και που ξέρεις;;;; Ίσως ένα παιχνιδάκι να δώσει τη λύση στο πρόβλημα……