Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Πρότυπο Κέντρο Πρώιμης (0-5 ετών) Παρέμβασης & Αξιολόγησης Παιδιών με Σύνδρομο Down.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ:
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Ψυχοπαιδαγωγικές παρεμβάσεις αυτισμό
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
εκπαιδευτικη μεταβαση
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
«Μόνο ότι δέχεσαι με την ψυχή σου, αυτό μόνο μαθαίνεις και αυτό ενσωματώνεις στη ζωή σου και το χαρακτήρα σου» Dewey.
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
20ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΟΛΟΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ Παπαδοπούλου Αθηνά ΠΕ71 ~ Ειδική Παιδαγωγός Κουτρουμπέλη Μαρία – Ιζαμπέλα.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Θεωρίες γύρω από το Αναλυτικό Πρόγραμμα
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρακτικές Οδηγίες εκπαίδευσης στο σχολείο Αθηνά Αρμένου Ειδική Παιδαγωγός

ΑΡΧΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Ανάγνωση των διαγνώσεων από όλους τους φορείς. -Συγκέντρωση πληροφοριών από τους γονείς. -Εσωτερική αξιολόγηση. -Ορισμός στόχων – Ε.Ε.Π.

ΤΟΜΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ 4. ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ 5. ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ

ΑΥΤΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ «Σπάω» τους στόχους σε βήματα Χρησιμοποιώ απλές εντολές Χρησιμοποιώ εικόνες Ρουτίνα

Χρησιμοποιώ εικόνες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Το «δείξιμο» Εικόνες Σταθερές εντολές Στοχευμένη επικοινωνία/ διάλογος Επανάληψη όλων των παραπάνω

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Εντός σχολείου Σχολείο Ειδικής Αγωγής Ομάδες εργασίας Κουζίνα Διαλείμματα με το συστεγαζόμενο δημοτικό Επισκέψεις από άλλα σχολεία Καθημερινή συνδιαλλαγή με το προσωπικό

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΣΗ Εντός Σχολείου Τμήμα Ένταξης Στα διαλείμματα Ομάδες εργασίας στην τάξη Εκτός Σχολείου - Επισκέψεις/ εκδρομές που πραγματοποιούν τα σχολεία (πολύ καλή προετοιμασία)

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ονοματίζουμε τα συναισθήματα Εικόνες. α) επίδοση β) μίμηση Μίμηση στον καθρέφτη Παιχνίδι

Εικόνες

ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Ε.Ε.Π. 1:1 Διδασκαλία Οργάνωση της διδασκαλίας Οργάνωση της αίθουσας Λίγα Ερεθίσματα (απτικά- οπτικά) Βαρύτητα στα ενδιαφέροντα του παιδιού Πολυαισθητηριακή αίθουσα

1:1 ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

ΛΙΓΑ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΑ

Πολυαισθητηριακή αίθουσα

Πως επιτυγχάνονται τα παραπάνω ιδιαίτερη βαρύτητα στις δυνατότητες του κάθε παιδιού τοποθέτηση του παιδιού στην κατάλληλη για αυτό δομή (σχολείο Ε.Α., Τ.Ε. , παράλληλη στήριξη) εκπόνηση εξατομικευμένου προγράμματος οργάνωση του χώρου (λίγα ερεθίσματα, ατομικός χώρος εργασίας, χώρος χαλάρωσης, καθρέφτης) οργάνωση της διδασκαλίας (μικρά σταθερά βήματα- σπάσιμο των στόχων, ανοχή στα πισωγυρίσματα και στην αποτυχία του εκπαιδευτικού) ρουτίνα (διαδικασία εισόδου, καλημέρα) ημερήσιο πρόγραμμα με ή χωρίς εικόνες

Ρουτίνα

Ημερήσιο Πρόγραμμα

Χώρος χαλάρωσης

οπτικές και απτικές πληροφορίες που αντικαθιστούν τις λεκτικές σταθερά πρόσωπα σταθερές σύντομες «εντολές» σταθεροί κανόνες ( και οπτικά) ανάλυση των μακροπρόθεσμων στόχων σε μικρότερους επιβράβευση και τιμωρία (μη σας ξενίζει η λέξη) παιχνίδι (και ως στόχο και ως μέσο επίτευξης στόχου) πρωτόκολλα καταγραφής προγράμματος, συμπεριφοράς, εξέλιξης σε μια δραστηριότητα συνεργασία προσωπικού του σχολείου συνεργασία σχολείου- γονέων Η/Υ

Κανόνες

Η/Υ

Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας Σας Ευχαριστώ για την προσοχή σας