 Το archer fish ανήκει σε μια ομάδα θαλάσσιων οργανισμών γνωστοί και ως Toxotidae. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών είναι ότι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παραγωγή Ενέργειας με τη βοήθεια Προφυλακτικού!
Advertisements

Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Εκπαιδευτική Ρομποτική
Χατζηαντωνίου Γιώργος Τριανταφύλλου Δημήτρης Γ’5
 Οι χημικές ουσίες και τα βαρέα μέταλλα – Με διάφορους κανονισμούς δόθηκε τέλος στις περισσότερες απορρίψεις επικίνδυνων ουσιών στους ποταμούς και στην.
ΖΩΑ.
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Φώκια Monachus Monachus
Ρομποτική και Εκπαίδευση: Μία εισαγωγή στα Lego MindStorms Nxt
O θαυμαστός κόσμος ενός ξεχασμένου βασιλείου Δημήτρης Τοπάλης Δημήτρης Τοπάλης ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΙΑΛΥΣΟΥ ΡΟΔΟΥ ΔΗΜΟΣ ΙΑΛΥΣΟΥ Γιώργος Χρονόπουλος.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
12/12/2014Κοινότητες Μάθησης με τη Χρήση Ρομποτικής Μάριος Κυριακόπουλος Γιώργος Σμαρδάς.
ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Χατζηδάκης Στράτος Γ'5 ΒΙΟΛΟΓΙΑ:Κ' Ψαλλιδάς.
Ενδημικά Ζώα / Πουλιά Του Τόπου Μας
Μόλυνση Νερού Οι δρόμοι της ρύπανσης
+ ΤΟ ΓΚΟΛΦ. + ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ - GOLF Ο.Ρ.Ε.Σ.Τ.Η.Σ. o Ομαδα o Ρομποτικής o Ερευνας o Σχολικου o Τμηματος o Ηλεκτρονικών o Συσκευών.
Απίστευτο και όμως αληθινό
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Σοφία Κατερίνα.
Ποιον χάρτη να διαλέξω;
“ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ” ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Και πώς να τις κατασκευάσετε
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ρομποτική – Ηλεκτρική Κιθάρα
Συντονίστρια-Παρουσιάστρια:
Οι λιβελούλες Φανή Λαζάρου –Τρανού Ε2 2014
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΣΤΗ ΓΗ
Με το LEGO Mindstorms NXT
ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ.
ΡΟΖ ΔΕΛΦΙΝΙ.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
ΛΥΚΟΣ.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΑΝΤΖΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΓΚΑΛΑΜΕΛΟΥ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε-Α.Π.Θ
Επιμέλεια: Μαριτίνα Παπακωνσταντίνου Δ΄2 76ο Δ. Σ. Αθηνών
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΕ ΡΟΜΠΟΤIKΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» 2Ο ΕΠΑΛ-2ο ΣΕΚ Ρόδου Β’ Τάξη ,Τομέας Πληροφορικής Εργασία στο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα»
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Στάθης και Γιώργος.
Το γενετικό υλικό οργανώνεται σε χρωμοσώματα
Δελφίνι Μαριαλένα & Αιμιλία Δ΄1.
Αράχνη Οι αράχνες είναι όντα τα οποία δεν είναι και τόσο φιλικά μεταξύ τους, είναι πως να το κάνουμε ….αντικοινωνικές. Αν προσπαθήσετε να βάλετε δύο αράχνες.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Τα θαλασσινά ζώα Ευτυχία!!!. Τα δελφίνια είναι πολύ καλά. Είναι πολύ επιδέξια κολυμπούν πολύ γρήγορα αλλά οι καρχαρίες θέλουν να τα φάνε για γεύμα αυτά.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Περιβάλλον και οργανισμοί
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Ρύπανση του εδάφους.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Gambusia holbrooki
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Δελφίνια Μια παρουσίαση από τις:
ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΜΑΞΙΜΟΣ ΝΤΟΝΑΛΝΤΟ ΣΤ1.
Η ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
ΣΠΥΡΟΣ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤ’2
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΣΙΠΟΥΡΑ Η τσιπούρα μπορεί να φτάσει τa 70 cm, συνήθως την συναντάμε μέχρι 40cm.  Όταν ξεπεράσει τα 25cm, το φύλλο της από αρσενικό γίνεται θηλυκό. Την.
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
Εκπαιδευτική ρομποτική
Ηλίας Μπουναρτζής/
Οι ποινές επιβάλλονται με αποφάσεις των:
Β΄ Τάξη Βιολογία.
Η φίλη μας η θάλασσα
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Πως λειτουργεί ο αισθητήρας απόστασης;
Ρομποτική Ηλίας και Παναγιώτης.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Το archer fish ανήκει σε μια ομάδα θαλάσσιων οργανισμών γνωστοί και ως Toxotidae. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των οργανισμών αυτών είναι ότι πιάνουν το θήραμα τους πετώντας σταγόνες νερού από τα ειδικά διαμορφωμένα στόματά τους.  Το μέγεθος τους είναι συνήθως 5-10 εκατοστά αλλά υπάρχουν και archer fish με μήκος που φτάνει τα 20 εκατοστά

Το Archer Fish τρέφεται κυρίως με έντομα (όπως αράχνες, πεταλούδες, κτλ.) τα οποία συνήθως συχνάζουν σε κοντινά κλαδιά πάνω από μια λίμνη. Όταν το archer fish εντοπίσει το θήραμά του, τοποθετεί την εικόνα αυτή σε μια συγκεκριμένη μεριά του ματιού του έτσι ώστε να καταφέρει να το στοχεύσει.

 Μόλις στοχέυσουν το θήραμα τους εκτοξεύουν μια δέσμη νερού. Η ακρίβεια στον στόχο τους οφείλεται στην καλή τους όραση αλλά και στην ικανότητά τους να αντικρίζουν το θήραμά τους ενώ βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια του νερού.  Το archer fish μπορεί να πετύχει στοχους με ακρίβεια εώς τα 1,5 μέτρα.

 Τα τελευταία χρόνια ένα σημαντικό πεδίο δράσης της επιστήμης της ρομποτικής είναι η βιολογία και η αναπαράσταση των οργανισμών. Οι επιστήμονες προσπαθούν να κατασκευάσουν ρομπότ που να αντιγράφουν ζωντανούς οργανισμούς καθώς και την οργάνωση τους.  Για παράδειγμα επιστήμονες εχουν εφέυρει ψάρια ρομποτ ικανά στο να εντοπίζουν θαλάσσια απόβλητα.

Με αφορμή αυτό αποφασίσαμε να αναπαραστήσουμε τις λειτουργίες του archer fish με την βοήθεια μιας ρομποτικής κατασκευής η οποία πραγματοποιήθηκε από το πακέτο των mindstorms NXT. Διαλέξαμε το συγκεκριμένο αυτό θαλάσσιο οργανισμό λόγω των ιδιαιτεροτήτων του στο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει το θήραμα του.