1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) Β΄ ΤΑΞΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΡΜΟΝΙΑ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
Γιόγκα είναι η αρχαιότερη επιστήμη και έχει ως αντικείμενο μελέτης τον άνθρωπο.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΑ;.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ψ447 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Σάγγου Ασημίνα Παπαδημητρίου Σοφία Παπαδοπούλου Βασιλική Σίμου Αναστασία Παπαδόπουλος Σάββας.
Κιθάρα Μαριέττα.
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
HY-566 Semantic Web Κατασκευή σχήματος RDFS για την περιγραφή του domain “Songs” Πάτκος Θεόδωρος (ΜΕΤ) Μπικάκης Αντώνης (ΜΕΤ)
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Όλοι οι ειδικοί συμφωνούν ότι η ψυχολογική δύναμη των ήχων είναι τεράστια. Μπορούν να οδηγήσουν στον ενθουσιασμό, στη συγκίνηση.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
OMAΔΑ :ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ Β1 2 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : Ελένη Αθανασίου ΠΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Μουσικοθεραπεία.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
ΕΦΗΒΕΙΑ: Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ! Εμμανουέλα Γαβριηλάτου Ελεoνώρα Χασάνη
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
1η Επιστημονική- Παιδαγωγική Συνάντηση Εκπ/κων Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης Θέμα: “Νέο σχολείο & Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής – Τρόποι υλοποίησής.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΒΛΑΒΗ TRAUMATIC BRAIN INJURY.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ. Συναίσθημα είναι μια κατάσταση εσωτερική, μια μοναχική εμπειρία του ατόμου.Υπάρχει λεκτική έκφραση του συναισθήματος και μη λεκτική.Οι συναισθηματικές.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Παρουσίαση Ερευνητικής εργασίας ομάδας 2
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα GLM (Girls Love Music)
ΥΓΕΙΑ & ΤΡΟΠΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Το μουσικό ερωτηματολόγιο
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Καθηγήτρια : Νάνου Χρύσα
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Απαντάτε μόνο για όσα ακούτε!! #yolo_turboswag_attack_attack
Ελμπαχλαουάν Μαρουσώ,Δαρλής Μιχάλης,Καραγιάννη Λίνα,Καβέτσος Γιάννης
Αποσυνδετικές διαταραχές
To Teach Curricular Subjects
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(PROJECT) Β΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑ: Η σχέση των νέων με τη μουσική ΜΑΪΟΣ 2014

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Να ερευνήσουμε τις επιρροές της μουσικής στη ζωή των ανθρώπων και κυρίως των νέων, την ιστορία της, τα είδη και τις εκφράσεις της.

Ερωτήματα «Τι είναι η μουσική;» «Πώς ο άνθρωπος αντιλαμβάνεται τη μουσική;» «Με ποιους τρόπους εκφράζει τα συναισθήματα που του δημιουργεί;» «Πώς βοηθά την υγεία;» « Πώς επηρεάζει τον εγκέφαλο;» «Συνδέονται οι μουσικές προτιμήσεις με συγκεκριμένες συμπεριφορές;»

1) Ορισμός “Η Μουσική είναι ένα ηθικό δίκαιο. Δίνει ψυχή στο σύμπαν, φτερά στο νου, πτήση στη φαντασία, και γοητεία και ευθυμία στη ζωή και τα πάντα" Σωκράτης Είναι η τέχνη που βασίζεται στη οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, την εκτέλεση και ακρόαση ενός μουσικού έργου, καθώς και η επιστήμη που επικεντρώνεται σε θέματα συνδεόμενα με την παραγωγή, οργάνωση και λήψη ήχων.>> αναφέρει η Βικιπαίδεια

Τα πιο δημοφιλή μεταξύ των νέων είδη μουσικής -Pop ( ποπ ) -Rock ( ροκ) -Rap/Hip-Hop ( ραπ/χιπ-χοπ) -Reggae(ρέγκε) -Disco (ντίσκο) -Heavy Metal (χέβι μέταλ) -House ( χάουζ) -Trance ( τρανς) -Folk(φολκ) -Jazz( τζαζ) -Classic( κλασσική) -Latin(λάτιν)

Ιστορία της Μουσικής Χρονολογείται από την αρχαιότητα. Τα αγόρια ξεκινούσαν μουσικές σπουδές από τα έξι τους χρόνια. Στο θέατρο χρησιμοποιούσαν μουσικά όργανα όπως αυλό, λύρα και κιθάρα Κατά την Αναγεννησιακή περίοδο (1400-1600) ένα μεγάλο μέρος της διασωθείσας μουσικής της Ευρώπης είναι λαϊκά τραγούδια. Από τα μέσα του 15ου αι., η πολυφωνία χρησιμοποιούνταν από συνθέτες και τραγουδιστές σε θρησκευτικές συνθέσεις.

Είδη της μουσικής Α. Κλασική μουσική Β. Βυζαντινή μουσική Γ. Δημοτικό τραγούδι Δ. Ρεμπέτικο τραγούδι Ε. Ροκ - Heavy Metal Στ. Ποπ Ζ. TRANCE Η. Hip-Hop

ΟΙ ΕΠΙΡΡΟΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΨΥΧΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

Σωματικές επιδράσεις της μουσικής Εξωτερικές σωματικές αντιδράσεις που μπορεί να έχουν τη μορφή ρυθμικού χτυπήματος του ποδιού, λικνίσματος, κουνήματος του κεφαλιού ή ρυθμικών κινήσεων των χεριών. Επηρεάζει όχι μόνο τις πνευματικές δραστηριότητες που είναι καθαρά μουσικές αλλά και όλο το φάσμα της γνωστικής αντίληψης όπως η γλώσσα και η μνήμη.

Με τη μουσική ενεργοποιείται το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου και λόγω αυτού διευκολύνεται η απομνημόνευση πληροφοριών στη βραχυχρόνια μνήμη. Θέτει σε λειτουργία όλο τον εγκέφαλο Βοηθά στην απομνημόνευση καινούργιων λέξεων εν αντιθέσει με την απόλυτη ησυχία

Ψυχολογικές επιδράσεις της μουσικής Δημιουργούνται πολλές ψυχολογικές διακυμάνσεις. Οδηγεί σε συναισθήματα όπως συγκίνηση, ανακούφιση, τάση ανεξαρτησίας και επανάστασης. Προκαλεί στον εγκέφαλο αντιδράσεις που συνδέονται με την ευχαρίστηση και την χαλάρωση. Οι νέοι προσπαθούν μέσω της μουσικής να ελέγξουν τα συναισθήματά τους και να βελτιώσουν τη διάθεσή τους.

Μουσικοθεραπεία Η µουσικοθεραπεία λειτουργεί σε τρία συγκεκριµένα επίπεδα: κραδασµικό (δονητικό), συναισθηµατικό και πνευµατικό». Τα δονητικά στοιχεία της µουσικής επηρεάζουν τα νεύρα, τους αδένες, τους µυς και τα οστά. Βελτιώνει τη λεκτική μνήμη. Μικρότερος κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης ή σύγχυσης.

Ξυπνάει» μηχανισμούς που συνδέονται με την ικανότητα του εγκεφάλου να αποκαθιστά και να ανανεώνει τα νευρικά του δίκτυα επιδρώντας σε συγκεκριμένα κέντρα που παράγουν συναισθήματα ευχαρίστησης, ανταμοιβής και μνήμης. Η μουσική λειτουργεί ευεργετικά σε πολλούς τομείς όπως σε μαθησιακές δυσκολίες, γλωσσικές διαταραχές αλλά και σε ψυχολογικές και συναισθηματικές διαταραχές.

Μέθοδος Tomatis Είναι μια τεχνική διέγερσης των αισθητηρίων του ήχου, η οποία, μέσα από ερευνητικά προγράμματα, έχει αποδείξει ότι λειτουργεί ευεργετικά σε πολλούς τομείς όπως σε μαθησιακές δυσκολίες, γλωσσικές διαταραχές αλλά και σε ψυχολογικές και συναισθηματικές διαταραχές. Χρησιμοποιείται η μουσική του Μότσαρτ, που χαρακτηρίζεται από ισορροπία στο ρυθμό, την αρμονία και τη μελωδία.

Έχει εμφανή αποτελέσματα: Στην ποιότητα της φωνής (μιλώντας και τραγουδώντας) Στη συγκέντρωση Στην κατανόηση Στην ικανότητα επικοινωνίας Στην επιδεξιότητα ανάγνωσης Στην προφορική και γραπτή έκφραση Στις κινητικές δεξιότητες Στην ταχύτητα Στην τυπικότητα στο χρόνο Στην καλύτερη αίσθηση του ρυθμού Στην αυτοπεποίθηση Στη γενική συμπεριφορά (ήρεμος ανοιχτός, κλπ).

ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΟΡΦΗ ΗΧΟΥ... ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ! Είναι αρχεία, τα οποία αφού ο χρήστης «κατεβάσει» από το Internet, τα αποσυμπιέζει με ειδικό πρόγραμμα και τα ακούει μέσω ακουστικών. Βασίζονται στη θεωρία των δίωτων ήχων. Επηρεάζουν τη συναισθηματική διάθεση και την πνευματική διαύγεια του ατόμου. 

ΠΗΓΕΣ www.tomatisathens.gr/πώς-λειτουργεί-η-μέθοδοσ-tomatis/ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ www.youtube.com - η μέθοδος Τomatis και η μάθηση. - TOMATIS METHOD GREEK. Entercity.Gr Παγκρήτιος διαδυκτιακός κόμβος (άρθρο) 1lyk-iliou.att.sch.gr/projectmusic 38lyk-athin.att.sch.gr «Μουσική και Ιατρική» Walter Gutdeutsch, Νέα Ακρόπολη , 1991 EL.WIKIPEDIA «Μουσική και Ψυχολογία» Λιάνα Πολυχρονιάδου» περιοδικό frontiers in Human Neuroscience

ΤΕΛΟΣ