Το Google Earth ως εκπαιδευτικό μέσο στο ψηφιακό σχολείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Νέα Εργαλεία Διαδραστικής Εκπαίδευσης
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Ωφέλειες από τη χρήση των Η / Υ στη μαθησιακή διαδικασία.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Διαδραστικοί πίνακες ΔΠ  Ψηφιακοί λευκοί πίνακες που συνδέονται με υπολογιστή, απεικονίζουν την οθόνη του σε πραγματικό χρόνο και δέχονται απευθείας εντολές.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Μια διαγραμματική παρουσίαση ΤΠΕ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ. Διάρθρωση της παρουσίασης 1 Ορισμοί εννοιών 2 Οφέλη του διαδικτύου & των ΤΠΕ 3 Κίνδυνοι από τη χρήση του.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Το ηλεκτρονικό βιβλίο (e-book) στην εκπαίδευση Επιμέλεια: Δ. Λιόβας.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΣΑΡΩΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΝΤΕΟΚΑΜΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ο άξονας και η περιστροφή της Γης – Ημέρα και Νύχτα
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Google Earth ως εκπαιδευτικό μέσο στο ψηφιακό σχολείο

Χαρακτηριστικά του ψηφιακού σχολείου  Εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες  Διαδραστικοί πίνακες  Ασύρματα δίκτυα  Φορητοί υπολογιστές  e-books

Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή Παραδοσιακό σχολείο Ψηφιακό σχολείο

Πλεονεκτήματα του ψηφιακού σχολείου Για τους εκπαιδευτικούς  Εμπλουτισμός της διδασκαλίας με ψηφιακό υλικό  Εποπτεία  Εγκατάλειψη της δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας  Αποδέσμευση από το διδακτικό εγχειρίδιο  Επικοινωνία με τους μαθητές  Επικοινωνία και ενημέρωση γονέων

Πλεονεκτήματα του ψηφιακού σχολείου Για τους μαθητές  Άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο  Ενεργητική αναζήτηση και επεξεργασία της πληροφορίας  Ψηφιακό βιβλίο  Καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα  Εξοικείωση με τους Η/Υ  Αλληλεπίδραση- κοινωνικοποίηση

Ψηφιακό Σχολείο

Το Google Earth ως εφαρμογή στο ψηφιακό σχολείο

Δυνατότητες του Google Earth Δυνατότητες του Google Earth Απεικόνιση εικόνων από όλο τον πλανήτη και το διάστημαΑπεικόνιση εικόνων από όλο τον πλανήτη και το διάστημα Ενημέρωση για τις καιρικές συνθήκεςΕνημέρωση για τις καιρικές συνθήκες Εντοπισμός γεωγραφικών συντεταγμένωνΕντοπισμός γεωγραφικών συντεταγμένων Στοιχεία για τον οριζόντιο και κατακόρυφο διαμελισμό και σε 3DΣτοιχεία για τον οριζόντιο και κατακόρυφο διαμελισμό και σε 3D Παροχή χαρτώνΠαροχή χαρτών Παρουσίαση ιστορικών εικόνωνΠαρουσίαση ιστορικών εικόνων Τοποθέτηση σήμανσης μέρους, αποθήκευσης, αποστολής μέσω και εκτύπωσηςΤοποθέτηση σήμανσης μέρους, αποθήκευσης, αποστολής μέσω και εκτύπωσης Δυνατότητα ανάρτησης εικόνων, βίντεο και αποσπασμάτων ήχουΔυνατότητα ανάρτησης εικόνων, βίντεο και αποσπασμάτων ήχου Δυνατότητα ζουμ, κλίσης και περιστροφήςΔυνατότητα ζουμ, κλίσης και περιστροφής Περιήγηση στις θάλασσες και τους ωκεανούς μέσω του Google OceanΠεριήγηση στις θάλασσες και τους ωκεανούς μέσω του Google Ocean

To Google Earth στην εκπαίδευση  Γεωγραφία  Γεωλογία  Ιστορία  Θρησκευτικά

Ο Λευκός Πύργος στη Θεσσαλονίκη Το Big Ben στο Λονδίνο

Η διδακτική μας παρέμβαση