ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
Advertisements

Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Διδακτικοί στόχοι.
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΒΡΕΦΙΚΟ ΤΜΗΜΑ 21/01/ /04/2013 Φοιτήτρια:Σηφάκη Ελένη Επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ψ447 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Σενάριο.
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Ικανότητες και δεξιότητες.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ ΙΙ
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Β΄ Τάξη 1ου Κύκλου Ειδικότητα: Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Χαρακτηριστικά παιδιών αυτιστικού φάσματος
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΘΕΜΑ: ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
«Παιχνίδια» εξουσίας στο νηπιαγωγείο
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ (PROJECT) Γ. Ρεκαλίδου Τ.Ε.Ε.Π.Η., Δ.Π.Θ. Γ. Ρεκαλίδου Τ.Ε.Ε.Π.Η., Δ.Π.Θ.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Θεοδοσίου Φίλιππος Κουζέλη Αικατερίνη Λανάι Όλτα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ
Βασικοί Παιδαγωγικοί όροι
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Θ. Ε
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Η ανάπτυξη του παιδιού Καλαϊτζίδης Αγάπιος.
Απτική Αντίληψη και οι συνιστώσες της
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Ισμήνη Παπαμιχαλοπούλου
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΠΑΙΔΩΝ - ΠΡΟΕΦΗΒΩΝ - ΕΦΗΒΩΝ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Η Θεωρία της Γνωστικής Ανάπτυξης του Piaget
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ ΕΠΑΛ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Ενεργητικότητα Ξεχνιέται Απορροφάται Δίνει όλο του το «είναι»

Παιδαγωγική αξία του παιχνιδιού Εκδήλωση της ενεργητικότητας του παιδιού Άσκηση της σωματικής του δύναμης Καλλιέργεια των αισθήσεων του Ανάπτυξη της φαντασίας του Απόκτηση ευχέρειας και επιδεξιότητας κινήσεων

Άσκηση της σωματικής δύναμης Εκγύμναση των μελών του σώματος Γνώση της λειτουργικότητά τους Ανάπτυξη των λεπτών χειρισμών Ανάπτυξη της αδρής κινητικότητας

Καλλιέργεια των αισθήσεων Αντίληψη και ερμηνεία του περιβάλλοντος Εξάσκηση του οπτικο-κινητικού συντονισμού Βελτίωση της παρατηρητικότητας του

Ανάπτυξη φαντασίας Ελεύθερη έκφραση Αλλοίωση της πραγματικότητας Ικανοποίηση προσωπικών του αναγκών

Αυτονομία και Επιδεξιότητα Απόκτηση αυτογνωσίας από το παιδί Αυτονομία κινήσεων και αυτοεξυπηρέτηση Έλεγχος των συναισθημάτων του Ανακάλυψη τρόπων επίλυσης προβλημάτων Βελτίωση των αδυναμιών του και του χειρισμού διαφόρων καταστάσεων

Εκπλήρωση των επιθυμιών Σύγχρονες Θεωρίες (1) Φρόυντ(Freud) Ικανοποίηση ορμών Εκπλήρωση των επιθυμιών Αντιμετώπιση επώδυνων καταστάσεων Παιχνίδι

Σύγχρονες Θεωρίες (2) Πράξη αφομοίωσης Πιαζέ(Piaget) Βασικό μέσο ανάπτυξης της νοημοσύνης Παιχνίδι

Σύγχρονες Θεωρίες (3) Τούλμαν (Τwellman) παιχνιδιού- μάθησης Προϋπάρχουσα γνώση ενός παιχνιδιού Το παιχνίδι ως μέσο κατανόησης της μάθησης Ολοκλήρωση της διαδικασίας της μάθησης μέσα από την απόκτηση της νέας γνώσης Απόδοση σχέσης παιχνιδιού- μάθησης

Στάδια Εξέλιξης του παιχνιδιού Παιχνίδι Άσκησης (0-2 ετών) Συμβολικό Παιχνίδι (3-6 ετών) Κοινωνικό Παιχνίδι (από 7 ετών και πάνω)

Παιχνίδι Άσκησης Ανάλογο με την αισθησιοκινητική ανάπτυξη, άσκηση και νοημοσύνη Έως το 2ο χρόνο Αισθησιοκινητική περίοδος Νοητικής ανάπτυξης Επανάληψη μιας δραστηριότητας πολλές φορές (Το βρέφος ανοιγοκλείνει την παλάμη του, βλέπει βλέπει τυχαία την κίνηση και την επαναλαμβάνει)

Συμβολικό Παιχνίδι Πλασματικές παραστάσεις και εργασίες πάνω σε αντικείμενα, π.χ. χειρίζεται ένα κουτί σπίρτα όπως ένα αυτοκίνητο 3-6ο χρόνο Προεννοιολογική περίοδος Νοητικής ανάπτυξης Ελεύθερος χειρισμός αντικειμένων και επέκταση Των συναισθημάτων-εμπειριών με συμβολικό τρόπο Αλλοίωση της πραγματικότητας από το παιδί Τροποποίηση δεδομένων Φανταστική ερμηνεία της εμπειρίας Επιφανειακή συνεργασία του παιδιού στην ομάδα Κυριαρχία παράλληλου και συντροφικού παιχνιδιού

Κοινωνικό παιχνίδι Προϋπόθεση η ύπαρξη διαπροσωπικών σχέσεων του παιδιού Από τον 7ο χρόνο Περίοδος των συγκεκριμένων νοητικών πράξεων Αποτέλεσμα οργανωμένης δραστηριότητας με σαφή επιδιωκόμενο στόχο και κανόνες δράσης και συνεργασίας Απαλλαγή του παιδιού από τον εγωκεντρισμό – Πραγματοποίηση συγκεκριμένων λογικών πράξεων

Βασική αρχή της εκπαίδευσης Η άποψη αυτή ενισχύεται από τη σχέση «παιχνιδιού και μάθησης» Η «παιγνιώδης» μάθηση θεωρείται από τους παιδαγωγούς ως το ανώτερο επίπεδο μάθησης με το μεγαλύτερο βαθμό αφομοιωτικής ικανότητας

Θεραπευτική αξία Αυτo-θεραπευτικό μέσο στην εξέλιξη του παιδιού Μέσο αντίληψης φόβων και αρνητικών συναισθημάτων του Εντοπισμός τυχόν διαταραχών-προβληματική συμπεριφορά

Παιχνίδι Άσκησης – Μίμηση (Χορός)

Ασκήσεις προσανατολισμού στο χώρο Ασκήσεις προσανατολισμού στο χώρο

Παιχνίδια της δεκαετίας του’ 80

Προτάσεις για δώρα – παιχνίδια για το 2011 Από τη UNICEF

Οργανωμένες δραστηριότητες παιχνιδιού από τα μέλη της φιλανθρωπικής οργάνωσης : «Το Χαμόγελο του Παιδιού» - 2009