Σχολική Μεταφορά: Προσδιορισμός Και Ανάλυση Των Αναγκών Χρηστών Ως Προς Τη Χρήση Τεχνολογικού Εξοπλισμού Που Αυξάνει Τα Επίπεδα Ασφάλειας Ινστιτούτο Βιώσιμης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Α. Τ. Ε. Ι. Θεσσαλονίκης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών Τμήμα Πολ. Έργων Υποδομής ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ &ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( ΕΚΕΤΑ ) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ( ΙΜΕΤ) ) ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ &ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( ΕΚΕΤΑ ) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
από αρχείο Αικατερίνης Χαλβαντζάκου
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Τουριστική ανάπτυξη Κατευθύνσεις και μεθοδολογία του σχεδιασμού Αλέξης Χατζηδάκης
Burnout Εκπαιδευτικών
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Αξιολόγηση Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Έρευνες Ικανοποίησης Χρηστών Σκρέτα Χριστίνα Γεωργακοπούλου Ιφιγένεια.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Top of the Edge Bio-industry Consulting, Technology Transfer & Communication Services.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ (i-student trip)
‘Οι Δράσεις του ΙΜΕΤ για τη βέλτιστη και καινοτόμο σχολική μεταφορά' Γεωργία Αϋφαντοπούλου Ερευνήτρια Α’ -Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΙΜΕΤ Ινστιτούτο Βιώσιμης.
«Γεωγραφικό Πληροφοριακό Σύστημα και Εφαρμογή Ενημέρωσης Κηδεμόνων για τη Μεταφορά Μαθητών του Κολλεγίου Ανατόλια» Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015, ΕΚΕΤΑ – Θέρμη.
Η επόμενη μέρα..... Μιζάρας Βασίλης
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχολική Μεταφορά: Προσδιορισμός Και Ανάλυση Των Αναγκών Χρηστών Ως Προς Τη Χρήση Τεχνολογικού Εξοπλισμού Που Αυξάνει Τα Επίπεδα Ασφάλειας Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ) Μαρία Μορφουλάκη, Κορνηλία Κοτούλα, Γλυκερία Μυρόβαλη, Γεωργία Αϋφαντοπούλου

Σχολική μεταφορά μαθητών Ορίζεται ως η μεταφορά από/προς το σχολείο και τις σχολικές δραστηριότητες και αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ομαλής σχολικής και κοινωνικής λειτουργίας Πραγματοποιείται από τους ίδιους τους μαθητές, με συνοδεία γονέων και φίλων ή με συλλογικό τρόπο Βασικές συνιστώσες ασφαλούς σχολικής μεταφοράς  ΟΔΗΓΟΣ  ΟΧΗΜΑ  ΟΔΗΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ  ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

Στόχος της εργασίας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του έργου “Ολοκληρωμένο σύστημα για την ασφαλή μεταφορά μαθητών- i- student trip” Χρηματοδότηση: ΕΣΠΑ Δράση Εθνικής Εμβέλειας «Συνεργασία 2011» Επικεντρώνεται στις ανάγκες που καταδεικνύουν οι εμπλεκόμενοι στη σχολική μεταφορά χρήστες, για την ανάπτυξη ενός τεχνολογικού συστήματος εξοπλισμού σχολικών λεωφορείων που θα αυξάνει τα επίπεδα της παρεχόμενης ασφάλειας σε μετακινούμενους μαθητές Εστιάζει στους παράγοντες που αφορούν στον οδηγό, τη συμπεριφορά του μαθητή και τη χρήση συστημάτων νέας τεχνολογίας

Οδηγός Ελάχιστη ηλικία τα 18 έτη Μέγιστη ηλικία τα 65 έτη Λευκό ποινικό μητρώο Εξέταση φυσικής και ψυχολογικής κατάστασης Κατοχή διπλώματος ανάλογα με το όχημα που καλείται να οδηγήσει Παρακολούθηση ειδικών σεμιναρίων Ενδεικτικές απαιτήσεις

Οδηγική συμπεριφορά Τηρούν τα όρια ταχύτητας σύμφωνα με τον ΚΟΚ Χρησιμοποιούν τις ζώνες ασφαλείας Χρησιμοποιούν τις ζώνες ασφαλείας Δε χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα Οδηγούν ομαλά χωρίς έντονες επιταχύνσεις και επιβραδύνεις Αποφεύγουν τους επικίνδυνους ελιγμούς

Συμπεριφορά μαθητών 1.Η σωστή οδηγική συμπεριφορά προαπαιτεί ήρεμες συνθήκες εντός του οχήματος. 2.Η διαχείριση της συμπεριφοράς των παιδιών κατά τη σχολική μεταφορά επηρεάζει τα επίπεδα ασφάλειας 3.Σύμφωνα με την Αμερικανική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών, οι οδηγοί πρέπει να είναι υπεύθυνοι ως προς τον σωστό χειρισμό των μαθητών εντός των σχολικών λεωφορείων 4.Για την επίτευξη της ορθής οδηγικής συμπεριφοράς αλλά και της σωστής στάσης των μαθητών μέσα στο όχημα, ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος κερδίζει τα τελευταία χρόνια η χρήση των νέων τεχνολογιών

Υποστηρικτικά τεχνολογικά συστήματα Οθόνη εντός του σχολικού απεικόνισης σχολικής στάσης και ταχύτητας σχολικού λεωφορείου Φωτεινές πινακίδες προειδοποίησης παρουσίας μαθητών στην περιοχή Σύστημα συνδυασμού κάμερας και κατόπτρου οδήγησης

Μεθοδολογικό Πλαίσιο Ο καθορισμός των βασικών αναγκών και απαιτήσεων που θα πρέπει να καλύψει ένα τεχνολογικό σύστημα παρακολούθησης προκύπτει Καταγραφή απόψεων των βασικών εμπλεκόμενων στη σχολική μεταφορά Σύνθεση αποτελεσμάτων από τις έρευνες και ιεράρχηση των απαιτήσεων 1 2

Συνεντεύξεις σε κλειστές ομάδες: Οδηγών/Συνοδών, Γονέων/Εκπροσώπων σχολικών μονάδων 8 Οδηγοί Ιδιωτικού/5 Οδηγοί Δημόσιου Σχολείου 6 Συνοδοί Ιδιωτικού 18καθηγητές/γονείς Ιδιωτικού 1 Εκπρόσωπος ΚΤΕΛ Καταγραφή αναγκών που δεν καλύπτονται από το υφιστάμενο σύστημα Σχέσεις οδηγών – μαθητών εντός σχολικού Αρμοδιότητες Οδηγών/Συνοδών Συστήματα εξοπλισμού σχολικών λεωφορείων για αύξηση των επιπέδων παρεχόμενης ασφάλειας μετακινούμενων μαθητών Στοχευμένα θέματα συζήτησης

Σχεδιασμός ερωτηματολογίων Παραλαβή μαθητών από οικία Ύπαρξη συνοδού Οδηγοί εργαζόμενοι σχολικής μονάδας με ιδιωτικά οχήματα Πελατειακή σχέση γονέων με ιδιωτικό  προσπάθεια βέλτιστης κάλυψης απαιτήσεων Ιδιωτικά σχολεία Δημόσια Σχολεία Παραλαβή μαθητών από προκαθορισμένες στάσεις Μη ύπαρξη συνοδού Οδηγοί εργαζόμενοι σχολικής μονάδας με μισθωμένα οχήματα Δεν υπάρχει πελατειακή σχέση γονέων με το δημόσιο σχολείο Ερωτηματολόγιο για γονείς (κοινό για Ιδιωτικά και Δημόσια) Ερωτηματολόγιο για οδηγούς (κοινό για Ιδιωτικά και Δημόσια) Συνολικά: Συμπληρώθηκαν 65 ερωτηματολόγια από οδηγούς και 147 από γονείς

Ελλείψεις, ανάγκες και απαιτήσεις οδηγών Πιο επικίνδυνες φάσεις μετακίνησης: - μετακίνηση κατοικία -στάση και αντίστροφα  50% - παραμονή σε στάση  16% - μετακίνηση μέσα στο όχημα  14% Περισσότερο επικίνδυνα τα πρωινά δρομολόγια σε σχέση με τα απογευματινά  53% Σημαντικότεροι παράγοντες κατά την εκτέλεση των δρομολογίων: - έλεγχος ταυτοποίησης μαθητών  50% - έλεγχος χρήσης ζωνών ασφαλείας  34% Ανάγκες που δεν καλύπτονται σήμερα: - Συστήματα για ενημέρωση έκτακτων συμβάντων - Έλλειψη ζωνών ασφαλείας τριών σημείων - Συνεχής ενημέρωση μαθητών, γονέων, οδηγών και συνοδών σε θέματα σχετικά με την ασφαλή σχολική μεταφορά

Αξιολόγηση πιθανών παρεχόμενων υπηρεσιών ενός τεχνολογικού συστήματος εξοπλισμού λεωφορείων

Διαφοροποίηση οδηγών ως προς το σύστημα αισθητήρων στις ζώνες και την οθόνη ένδειξης χρήσης ζωνών ασφαλείας

Αξιολόγηση υπηρεσιών γονέων ιδιωτικών /δημόσιων σχολείων 1.Έλεγχος ορίων ταχύτητας 2. Σύστημα παρακολούθησης οδικής συμπεριφοράς οδηγού 3.Ύπαρξη συστήματος αισθητήρων ζώνης 4.Σύστημα δρομολόγησης 5.Σύστημα ενημέρωσης για καθυστερήσεις 6.Σύστημα επιβεβαίωσης επιβίβασης μαθητή στη στάση

Ιεράρχηση υπηρεσιών από γονείς Ιδιωτικών και Δημόσιων Σχολείων Συστήματα ενίσχυσης ασφάλειας μεταφερόμενων μαθητών Ιδιωτικά Σχολεία Δημόσια Σχολεία Σύστημα αισθητήρων ζώνης56 Σύστημα ελέγχου ορίου ταχύτητας και προειδοποίησης οδηγού 13 Σύστημα παρακολούθησης οδικής συμπεριφοράς οδηγού 41 Σύστημα επιβεβαίωσης επιβίβασης/αποβίβασης μαθητή 64 Σύστημα ενημέρωσης μαθητών /γονέων για τυχούσες καθυστερήσεις 25 Σύστημα δρομολόγησης32

Συμπεράσματα Μεταφορά μαθητών σε αστικό και προαστιακό περιβάλλον στην Ελλάδα Μαθητές Α/βάθμιας Ιδιωτικών Σχολείων με εξυπηρέτηση από κατοικία στο σχολείο Μαθητές Β/βάθμιας Ιδιωτικών Σχολείων με εξυπηρέτηση από προκαθορισμένες στάσεις Μαθητές Α και Β/βάθμιας Δημόσιων Σχολείων με εξυπηρέτηση από προκαθορισμένες στάσεις

Το κάθε είδος παρουσιάζει ιδιαιτερότητες με κύρια χαρακτηριστικά Ανάγκη πεζής μετακίνησης προς τη στάση των μαθητών που εξυπηρετούν Ύπαρξη συνοδού εντός λεωφορείου για να εξυπηρετεί τις ανάγκες που προκύπτουν στη διάρκεια της μετακίνησης Δυνατότητα εξυπηρέτησης της επιβίβασης/αποβίβασης των μαθητών από/σε εναλλακτικά σημεία Σταθερότητα στην προσφερόμενη μεταφορική ποιότητα Σχέση μεταξύ της σχολικής μονάδας και των παρόχων μεταφορικού έργου που επιτρέπει τον συχνό έλεγχο οδηγού και οχήματος

Ανάγκες Α/βάθμιας - Παρακολούθηση τοποθέτησης ζώνης ασφαλείας από τους μαθητές, - Ενημέρωση κηδεμόνα για επιβίβαση/αποβίβαση μαθητή - Ενημέρωση για απρόβλεπτη καθυστέρηση άφιξης του οχήματος στον προορισμό του. - Άνετη και ασφαλή διέλευση του οχήματος - Παρακολούθηση της οδηγικής συμπεριφοράς Οι νέες τεχνολογίες - Χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιηθεί από το σύνολο των σχολικών μονάδων ώστε να αυξηθεί η ασφάλεια στην οδική σχολική μεταφορά - Οι αρμόδιες αρχές (Υπουργεία, Δήμοι, Περιφέρειες) και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα χρειάζεται να συνειδητοποιήσουν τα πλεονεκτήματα τα οποία προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στην αύξηση της ασφάλειας και να εντάξουν στα σχέδιά τους τη χρήση συστημάτων παρακολούθησης στόλου, οδηγικής συμπεριφοράς και ανταλλαγής δεδομένων πραγματικού χρόνου στη σχολική μεταφορά.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του έργου: www. i-student.gr