STANFORD DIGITAL LIBRARY TECHNOLOGIES Ανταβάλογλου Δέσποινα Βλισίδου Εύα Γόντικα Ειρήνη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Advertisements

Ινστιτούτο Επεξεργασίας του Λόγου Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Βέλτιστες Πρακτικές στη Γλωσσική Τεχνολογία Εβδομάδα Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ιστορία του Ιντερνετ.
ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ  Το πρόγραμμα τεχνολογιών της ψηφιακής βιβλιοθήκης του Stanford άρχισε ως τμήμα του προγράμματος Digital Library Initiative 2 (DLI2),
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Τα Ακαδημαϊκά Αποθετήρια στην Ελλάδα Σήμερα Κλωντίνη Ξενίδου-Δέρβου Συντονίστρια Μόνιμη Επιτροπή Περιοδικών HEAL-Link Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Ανάκτηση Πληροφορίας (Information Retrieval – IR) Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Μηχ. Η/Υ, Τηλ/νιών & Δικτύων Ακαδημαϊκό Έτος
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Ο Κόμβος Δευτερογενούς Επεξεργασίας: Μια ερευνητική υποδομή για τη συγκριτική κοινωνική έρευνα.
DIGITAL LIBRARIES TECHNOLOGIES Του Πανεπιστημίου του Stanford Μπαρμπαδάκη Αικατερίνη Καραδέμητρου Βιολέττα.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ “H ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ”
Ακαδημαϊκή Ηλεκτρονική Δημοσίευση: η σημερινή κατάσταση και μια αναφορά των project που ασχολούνται με αυτή Κάτση Εγλεντίνα (Β )
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
EContent Στέλιος Πιπερίδης Εθνικός Εκπρόσωπος eContent
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Ομαδική εργασία/ ΑΛΕΞΑΚΗ, ΛΑΠΠΑ, ΛΟΥΚΑ/ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΚΕΣ/ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΠΙΔΑΚΗ Εργασία στο μάθημα: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Καθηγητής: Σ. Καπιδάκης Τίτλος:
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
Αθήνα Ιανουάριος 2005 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « Ηλεκτρονική Δημοσίευση.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ COLLATE PROJECT COLLATE:Collaboratory for Annotaton,Indexing and Retrieval of Digitized Historical Archive Material(συνεργασία για σχολιασμό,
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
Powerpoint Templates Heal-Legal: Ανάπτυξη Υπηρεσιών Νομικής Συμβουλευτικής για Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ “ USING MILOS TO BUILD A MULTIMEDIA.
13 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών «Μεσολαβητές διασύνδεσης ηλεκτρονικών πηγών πληροφόρησης» Ε. Ι. Γιαννακουδάκης, Χ. Α. Καπέτης, Π. Κ. Ανδρικόπουλος,
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ INFORMEDIA INFORMEDIA Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη Η πρώτη τηλεοπτική ψηφιακή βιβλιοθήκη.
ΕΙΣΑΓΩΓΉ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ ΝΊΚΟΣ ΠΑΠΑΔΆΚΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΥΝΟΨΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΤΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΑΜΕ? Πως χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο γενικά Η ιστορία του διαδικτύου Οι υπηρεσίες του Ασύρματα δίκτυα.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
‘’Online Εργαλεία Επικοινωνίας εκπ/σης και μάθησης’’
Κεφάλαιο 7 Διαδικτύωση-Internet
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Εισαγωγή Για σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, οι προσωπικοί υπολογιστές αποτελούνταν από ένα desktop system και ένα folder system metaphors για τη διαχείριση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

STANFORD DIGITAL LIBRARY TECHNOLOGIES Ανταβάλογλου Δέσποινα Βλισίδου Εύα Γόντικα Ειρήνη

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το project Stanford Digital Library Technologies ξεκίνησε τον Ιούλιο του 1999 ως μέρος της ομοσπονδιακώς χρηματοδοτούμενης πρωτοβουλίας για τις ψηφιακές βιβλιοθήκες. Χρηματοδοτήθηκε από τρεις συνδυασμένες προτάσεις, από αυτήν του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Berkley, από του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στη Santa Barbara και από αυτήν του Πανεπιστημίου του Stanford.

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ PROJECT: o Να σχεδιάσει και να παρέχει την κατασκευή και τις υπηρεσίες που χρειάζονται για δημιουργία, διασπορά, μοίρασμα και διαχείριση πληροφοριών. o Να αναπτύξει τις βασικές τεχνολογίες που απαιτούνται για να ξεπεραστούν τα εμπόδια, ώστε η βιβλιοθήκη να είναι αποτελεσματική. Αλλά ποια είναι αυτά τα εμπόδια;

ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ: o Η ετερογενεία των πληροφοριών και των υπηρεσιών. o Η έλλειψη ισχυρών μηχανισμών φιλτραρίσματος. o Η έλλειψη της βιβλιοθήκης σε κατάλληλα εργαλεία και συστήματα αλληλεπίδρασης με τον χρήστη περιορίζει την συνεχόμενη πρόσβαση στην πληροφορία. o Η έλλειψη μιας οικονομικής κατασκευής που ενθαρρύνει τους διαθέτες να κάνουν την πληροφορία πιο χρήσιμη και να παρέχει στους χρήστες εγγυήσεις προσωπικών δεδομένων.

PROJECTS: Στα πλαίσια του Stanford Digital Library Project δημιουργήθηκαν κάποια εργαλεία για να διευκολύνουν τις εξής διαδικασίες: o Εύρεση πληροφοριών o Ανάκτηση πληροφοριών o Επεξήγηση πληροφοριών o Διαχείριση πληροφοριών o Μοίρασμα πληροφοριών

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ….

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: (1) 1. Εύρεση πληροφοριών: εργαλεία που βοηθούν σε πιο συστηματική εύρεση διαφορετικών τύπων πληροφοριών μέσα από έναν μεγάλο αριθμό πληροφοριακών πηγών. 2. Ανάκτηση πληροφοριών: εργαλεία για την έρευνα ιδιαίτερων πληροφοριακών πηγών, επιστρέφοντας τα αποτελέσματα στους χρήστες, π.χ. τα projects Power Browsing, Query Translator, Value Filtering, Web Base. 3. Επεξήγηση πληροφοριών: εργαλεία που βοηθούν στην επεξήγηση και στην οργάνωση των αποτελεσμάτων της αναζήτησης

ΠΙΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ: (2) 4. Διαχείριση πληροφοριών: αυτά τα εργαλεία ασχολούνται με πολλά από τα ζητήματα που προκύπτουν από την διαχείριση των πληροφοριών στον πραγματικό κόσμο(π.χ. interbib). 5. Μοίρασμα πληροφοριών: εργαλεία που βοηθούν τον χρήστη να μοιραστεί πληροφορίες, όπως και κείμενα, συστήματα αλληλεπίδρασης με τον χρήστη και ηχητική πρόσβαση για άτομα με ανεπάρκεια όρασης.

STANFORD DIGITAL LIBRARY TESTBED (1) To testbed είναι μια πλατφόρμα για πειραματισμό και δια-λειτουργία online υπηρεσιών. Η βασική προσέγγιση είναι η χρήση διασπαρμένων αντικειμένων για να επιτρέπουν πρόσβαση σε ετερογενείς υπηρεσίες ανάμεσα σε δίκτυα. Το σύστημα αυτό πραγματοποιείται με βάση το InfoBus Protocol. Η διασπαρμένη προσέγγιση επιτρέπει την αλληλεπίδραση των διαδικασιών σε διαφορετικά μηχανήματα, με διαφορετικές αρχιτεκτονικές, οι οποίες λειτουργούν με διαφορετικές γλώσσες.

STANFORD DIGITAL LIBRARY TESTBED (2) Ένα μέρος του testbed είναι αφιερωμένο για να κάνει τις πηγές των ψηφιακών βιβλιοθηκών διαθέσιμες, όπου και να ταξιδεύει ο χρήστης. Αναπτύσσονται proxies τα οποία προετοιμάζουν πληροφορίες για να αποσταλούν σε πολύ μικρή οθόνη, όπως Palm Pilots.

ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ INFOBUS:  Το testbed «τρέχει» στο Infobus Protocol, το οποίο προσφέρει έναν άνετο τρόπο πρόσβασης σε μια ποικιλία υπηρεσιών και πληροφοριών μέσω «proxies», που λειτουργούν ως μεσολαβητές μεταξύ του Infobus Protocol και του τοπικού Protocol.  Με το Infobus Protocol μια ποικιλία εφαρμογών προσφέρει δυνατούς τρόπους για να βρεθεί πληροφορία, χρησιμοποιώντας σύγχρονα user interfaces για άμεσο χειρισμό.

ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ SDLI: Για την πρόσβαση και την ανάκτηση των πληροφοριών αναπτύχθηκε το Simple Digital Library Interoperation Protocol. o Υποστηρίζει συγχρονισμένες και ασυγχρόνιστες λειτουργίες, παρέχοντας σταθερότητα στο δίκτυο. o Δίνει στον προγραμματιστή ένα μεγαλύτερο επίπεδο ελέγχου για το που και πότε υλοποιούνται τα πληροφοριακά αντικείμενα. o Σχεδιάστηκε προσεχτικά έτσι που να μπορεί να είναι αποτελεσματικό ακόμη και σε πολύ μικρές οθόνες.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: www-diglib.stanford.edu/