10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Advertisements

1.Ποια είναι τα τρία κύρια μέρη ενός υποδείγματος ηλεκτρονικών επικοινωνιών Ενεργεία ( είσοδος) Μετάδοση (διαδικασία) Ήχος ( έξοδος)
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΕΠΑΓΩΓΗ (induction).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
10 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
10 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Δ1
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες 392 – 394 (μέχρι Διατάξεις με σύζευξη φορτίου (CCDs) )
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
ΠΕΤΡΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ ΤΜΗΜΑ Α3 ΚΑΘ. ΗΡΑΚΛΗΣ ΝΤΟΥΣΗΣ
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ.
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Είμαστε οι μαθητές του 10 ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης ( ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ)
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Η ιστορία του ραδιοφώνου Όμιλος Δημοσιογραφία «1 ο – Τυπία» 1 ο Π.Π.Σ. Ιωαννίνων,
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία
Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
ΛΕΟΝ...κύκλωση Ο.Ε. Δραστηριότητες ομίλου επιχειρηματικότητας
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφάλαιο 16: Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ Τετράμηνο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΕ.Λ. ΣΠΑΡΤΗΣ
Πριν 40 περίπου χρόνια ήρθε στην Ευρώπη μια νέα εφεύρεση, η τηλεόραση, που πραγματικά άλλαξε τη ζωή των ανθρώπων. Δεν κατασκευάστηκε τότε, αλλά αρκετά.
ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΜΟΡΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΙΟΥΕΛ ΜΟΡΣ
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Εισαγωγή στη Επικοινωνία 5η Εβδομάδα
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
ΒΟΛΤA στις ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ του ΚΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Τηλέφωνο. Τέλος ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΙΚΟΣ ΛΑΣΚΑΚΗΣ Βιογραφεία Το πρώτο τηλέφωνο εφευρέθηκε από τον Alexander Graham Bell το 1876 (Reuters) Το τηλέφωνο είναι μία.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΠΟ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΚΑΠΝΟΥ ΕΩΣ ΤΟ IPHONE Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Υποενότητα:Μεσαία κύματα – ραδιoφωνία (AM)
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Χάρης Ηλιάδης Γιώργος Μαντουλίδης Κωνσταντίνα Κωστοπούλου ΤΑΞΗ Δ΄2

MME ΤΑ ΜΜΕ ΕΊΝΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΠΛΗΡΩΦΟΡΙΕΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πριν από εκατό περίπου χρόνια, το 1895, ο πατέρας του ραδιοφώνου Γουλιέλμος Μαρκόνι κατόρθωσε να μεταδώσει ηχητικά σήματα Μορς διαμέσου ερτζιανών κυμάτων. Οι επιτυχίες του Μαρκόνι και άλλων ερευνητών όπως του Ρέτζιναλντ Φέσεντεν (Reginald Fessenden) και του Λη ντε Φόρεστ (Lee de Forest) αποτελούν την απαρχή της ανάπτυξης της ραδιοφωνίας. Η ραδιοφωνία, η οποία συνίσταται στη μετάδοση ομιλιών, μουσικής και λόγου σε μεγάλες αποστάσεις χωρίς τη μεσολάβηση αγωγών, αλλά με ηλεκτρομαγνητικά κύματα, και στη λήψη τους από ειδικούς δέκτες, αποτελεί πρακτική εφαρμογή της εφεύρεσης των ηλεκτρονικών λυχνιών. Άρχισε να αναπτύσσεται τη δεκαετία του 1910 στις ΗΠΑ.

ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ Το ραδιόφωνο μας βοηθάει να μαθαίνουμε τα Νέα και τα σοβαρά θέματα. Επίσης μπορούμε Καθώς να πηγαίνουμε κάπου με το αυτοκίνητο Να ακούμε τα σοβαρά θέματα της πόλης μας.

Συνέχεια Επίσης και να ακούμε μουσική ,να ακούμε τον καιρό και να μαθαίνουμε τα νέα από το εξωτερικό.Επίσης και να ενημερωνόμαστε για Μια επίσημη εκδήλωση.

Αρνητικά Το ραδιόφωνο μας κάνει να αισθανόμαστε άσχημα για αυτά που ακούμε στον κόσμο και Για τις αρρώστιες που κυκλοφορούν επίσης όταν πάμε κάπου μας ζαλίζει που μιλάνε πολύ. Το μόνο που είναι καλό είναι η μουσική!!!

τέλος