Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 (2/1 – 28/12/2012) - Πραγματοποίησε 38 συνεδριάσεις εκ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Solvency II To μέλλον στην ασφαλιστική πραγματικότητα
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
1. 2 ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΚΟΠΟΣ ΣΥΛΛΟΓΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΛΟΓΟΣ.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
1 ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Ενημερωτικό Σεμινάριο για την λειτουργία των Επιτροπών GMT και GLT Λαϊονική Χρονιά Επιμέλεια-Μετάφραση:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΙΙ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΑΡΘΡΟ 12 – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΣΦΑΓΙΑΣ Ενόψει του Σεμιναρίου Δυσφαγίας με την Dr. Joan Arvedson που θα γίνει στις 21-23/10/2016 με τίτλο: «Διαταραχές Σίτισης και Κατάποσης.
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Conducting Effective Meetings ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ Μετάφραση-Επιμέλεια: Ελπίδα Βάπτισμα

Conducting Effective Meetings 1 Στόχος του σεμιναρίου Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είσθε σε θέση να: Αναγνωρίζετε τις φάσεις Προσδιορίζετε τα βασικά σημεία Διαχειρίζεστε την συμπεριφορά των συμμετεχόντων Αποτιμάτε και να παρακολουθείτε την πρόοδο ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 2 Λόγοι για τους οποίους φεύγουν τα νέα μέλη Χρονοβόρες και βαρετές συνεδριάσεις Η πολιτική της λέσχης Έλλειψη ουσιαστικής συμμετοχής ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 3 Φάσεις διαχείρισης μίας συνεδρίασης Προετοιμασία Μέσα διευκόλυνσης /Διεκπεραίωση Αποτίμηση/παρακολούθηση της προόδου ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 4 Προετοιμασία μίας συνεδρίασης 1.Καθορίστε τους στόχους 2.Προσδιορίστε τα αποτελέσματα 3.Καθορίστε τις ενέργειες δράσης 4.Καταρτίστε κατάλογο συμμετεχόντων, επισκεπτών, αρμοδιοτήτων 5.Θέσατε χρονοδιάγραμμα ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 5 6.Οριστικοποιήστε την υλικοτεχνική υποδομή 7.Καταρτίστε ημερησία διάταξη 8.Επικοινωνήστε 9.Ρυθμίστε 10.Προετοιμαστείτε Προετοιμασία μίας συνεδρίασης ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 6 Τα βασικά σημεία μίας καλής συνεδρίασης Ενημέρωση-Πληροφόρηση Συζήτηση / Λήψη Αποφάσεων Αναγνώριση ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 7 Ενημέρωση-Πληροφόρηση Πρόοδος Σημαντικές ημερομηνίες Γεγονότα/πραγματικά περιστατικά ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 8 Συζήτηση και Λήψη Αποφάσεων Στρατηγική Ιδέες Πρόγραμμα σχεδιασμού ( Προγραμματισμός έργου-Ανταλλαγή ιδεών, λύσεις, κατανομή ευθυνών και αρμοδιοτήτων, κανόνες, ομαδική δουλειά ) ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 9 Αναγνώριση Επίσημη - Τυπική Ανεπίσημη - Άτυπη ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 10 Είδη συμμετοχής Χλιαρή-Υποτονική-Αδιάφορη Υπερβολική -Υπερδραστήρια Παρενοχλητική Αποτελεσματική ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 11 Ενθουσιώδης / Πρόθυμος Ζητήστε του να συνοψίσει Ζητήστε του να απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις του ακροατηρίου Κατηγορίες συμμετεχόντων ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 12 Πεισματάρης / Ισχυρογνώμων Ζητήστε από τους άλλους να σχολιάσουν τις απόψεις του. Μπορεί να βοηθήσουν στο να ξεπερασθούν τα εμπόδια. Προτείνετε την συζήτηση των των θεμάτων του για αργότερα ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 13 Παραπονιάρης Ζητείστε να δώσει λύσεις ή εναλλακτικές προτάσεις για κάθε αρνητική του άποψη ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 14 Πνεύμα αντιλογίας/ καυγατζής Παίρνει τα θέματα προσωπικά Βρείτε σημεία συμφωνίας και ζητείστε τις γνώμες των άλλων ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 15 Μη επιδεκτικός Παραφράστε για διευκρίνιση Αποφύγετε να τον διορθώνετε ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 16 Ήσυχος – μένει στην άκρη Να του ζητάτε συχνά απαντήσεις και την γνώμη του για τις πρόσφατες αποφάσεις ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 17 Μη συγκεντρωμένος Προτείνετέ του να συνοψίσει τα κύρια σημεία Να υπενθυμίζετε συνεχώς στο ακροατήριο να μένει στο θέμα ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 18 Σιωπηλός Θέστε του ευθείες ερωτήσεις Επαινέστε τον όταν έχει έστω και μικρή συμμετοχή ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 19 Απρόσεκτος / Αφηρημένος Μη τον προσβάλλετε, αλλά να ζητάτε την γνώμη του ή τις σκέψεις του σε τακτά χρονικά διαστήματα ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 20 Αποτίμηση της συνεδρίασης Τακτοποίηση του χώρου Αξιολόγηση της συνεδρίασης Ετοιμασία των πρακτικών Επικοινωνία για τα σημεία δράσης ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 21 Στόχος του σεμιναρίου Τώρα πια, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, είσθε σε θέση να: Αναγνωρίζετε τις φάσεις Προσδιορίζετε τα βασικά σημεία Διαχειρίζεστε την συμπεριφορά των συμμετεχόντων Αποτιμάτε και να παρακολουθείτε την πρόοδο ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά

Conducting Effective Meetings 22 “Όταν πεθάνω, ελπίζω να είναι σε μία συνεδρίαση. Η μετάβαση από την ζωή στον θάνατο μόλις που θα γίνει αντιληπτή. ” Άγνωστος ΛΑΪΟΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Θέμα 117 Α Σεμινάριο Ηγεσίας: Αποτελεσματικές Συνεδριάσεις Λαϊονική Χρονιά