Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ=ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ                                                                                                                                                                           
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Περιφερειακό Γυμνάσιο Αγίας Βαρβάρας ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΥ ΖΗΝ Άννα Κοστούνοβα Β'3 Άντρια ΠαναγιώτουΒ '6 Δήμητρα Σταύρου Β'1 Ελένη Θεοφάνους Β '1 Ευαγγελία Χαραλάμπους Β'3 Κάλλια Γρηγορίου.
Πώς επηρέασε η εξέλιξη του αθλητισμού τη σύγχρονη μορφή του.
Η επιχειρηματοποίηση του αθλητισμού: θετικό ή αρνητικό πρόσημο
ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΚΑΡΑΒΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το αθλητικό ιδεώδες και η εμπορευματοποίησή του
ΘΕΜA:ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ1)ΕΛΕΝΗ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ
Το παιδικό παιχνίδι Εισαγωγικά σχόλια και ερμηνευτικές υποθέσεις
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
ση της αερόβιας ικανότητας Ομάδα:Killers Σχολ Ετος
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΣ Α’
Η Άσκηση ως Θεραπευτική Αγωγή σε Ασθενείς με Καρδιοπάθεια
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
 Για να πετύχουμε τους στόχους μας σε σχέση με την αερόβια άσκηση(π.χ. καύση λίπους, βελτίωση γενικής αντοχής) πρέπει να γνωρίζουμε σε ποιά ένταση.
ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (Β2) Θέμα :Η φυσική κατάσταση και οι τρόποι βελτίωσης POWER RANGERS
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία Μαθήτρια: Ευγενία Νικολέτου.
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Τίτλος Εργασίας: Το θρεπτικό μπρόκολο συμβάλει στην ζωή μας!!
Kids’ Athletics Seminar Athens, March 10 Malek El Hebil (IAAF) am.
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΦΥΣΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Νικόλας - Κωνσταντίνος Μπαρτζώκας 1 ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε 2.
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
Επιθετικότητα – Βία στον Αθλητισμό και τη Φυσική Αγωγή
Ολυμπιακοί Αγώνες.
Αρχαιοελληνικές αντιλήψεις για τη Φυσική Αγωγή και τον Αθλητισμό
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΣΚΟΠΟΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ η φυσική προετοιμασία των παικτών η ψυχοπνευματική τους προετοιμασία η εκμάθηση της βασικής τεχνικής η θεμελίωση.
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
Άθληση – άσκηση - Υγεία Ειμαστε Οι : Dream team Βασιλογλου Δημητρης Μαραζογλου Αλεξανδρος Καφαλιδης Χαραλαμπος Ριζος Αργυρης Χατζηκωνσταντινου πολυδευκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Φυσική Αγωγή Υπ. Καθηγητής: Λάμπρος Αθανασόπουλος Τμήμα: Α1 Σχολικό έτος: Από.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Παπαπαντελής Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Ο αθλητισμός στην Ελληνιστική και Ρωμαϊκή εποχή.
Αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα
Οι ολυμπιακοι αγωνεσ και ο ηροδωροσ
Ο αθλητισμός και ψυχική υγεία.
ΑΝΑΒΟΛΙΚΑ Εργασία της μαθήτριας Δούβαλη Ευδοξίας
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
Άθληση και μαθητής Η ομάδα εργασίας μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τη σημασία της άθλησης στη ζωή των μαθητών και τις θετικές επιπτώσεις της άθλησης στη.
Άσκηση και υγεία Αγγελική καστρή.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΘΛΗΤΩΝ Συνέντευξη από τους γυμναστές: Δ.Τάκο και Δ.Μαρκάκη
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
Γυμνάσιο Αγλαντζιάς Σχολική Χρονιά
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Σχολικό έτος : Τάξη ΑΟΔ Μάθημα: Ερευνητική εργασία Θέμα : « Αθλητισμός » (Νους υγιής εν σώματι υγιεί)
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΣΤ2΄

Ο αθλητισμός είναι η συστηματική σωματική καλλιέργεια και δράση με συγκεκριμένο τρόπο, ειδική μεθοδολογία και παιδαγωγική με σκοπό την ύψιστη σωματική απόδοση. ωγ

Ο αθλητισμός καλλιεργεί και βελτιώνει το σώμα και την ψυχή. Προσφέρει υγεία, ψυχαγωγία και ευτυχία. Ενδυναμώνει την αυτοπεποίθηση, την αυτοεκτίμηση και είναι σημαντικό όπλο κατά της κατάθλιψης. Εάν φροντίζετε να κάνετε μια συνεχή και ήπια σωματική εξάσκηση είναι αρκετό για να κερδίζετε τα πολύτιμα αγαθά που προσφέρει στον άνθρωπο ο αθλητισμός.

Η μεθοδική άσκηση είναι ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που μπορεί να κάνει κανείς, για να βελτιώσει την υγεία του, την ποιότητα ζωής του και να προσθέσει χρόνια στην ζωή του. Όταν κάποιος ασκείται, μειώνει τις πιθανότητες για πολλά άσχημα πράγματα, όπως καρδιακές ασθένειες, οστεοπόρωση, πίεση, παχυ-σαρκία κλπ.

Ο Αθλητισμός στην παιδική ηλικία Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερα παιδιά, σε όλο και μικρότερες ηλικίες, ασχολούνται με τη σωματική άσκηση και τον αθλητισμό (θα πρέπει να τα ξεχωρίζουμε, διότι άλλο η απλή γυμναστική και άλλο ο αθλητισμός ή ο πρωταθλητισμός, όπως και άλλο το παιδί του νηπιαγωγείου και άλλο αυτό του λυκείου). Είναι κοινή πεποίθηση ότι η πρακτική αυτή, που ξεκίνησε από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη πριν από αρκετά χρόνια, έφτασε και στη χώρα μας.

Ο αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα Οι αθλητικοί αγώνες αποτέλεσαν έναν από τους πιο ενδιαφέροντες και πολυσύνθετους θεσμούς στην αρχαία Ελλάδα. Η σύγχρονη έρευνα δεν έχει λύσει ακόμα το πρόβλημα των ιστορικών απαρχών τους. Παραδίδονται πολλοί αρχαίοι μύθοι για τη δημιουργία τους από θεούς και ήρωες, γεγονός που υποδηλώνει ότι και για τους αρχαίους Έλληνες η καταγωγή τους ήταν μάλλον ασαφής.

Θρησκεία, ιερά και αθλητικοί αγώνες Θρησκεία, ιερά και αθλητικοί αγώνες Στους ιστορικούς χρόνους οι αγώνες διεξάγονταν πάντα στα πλαίσια μεγάλων θρησκευτικών εορτών. Τα στάδια ήταν άμεσα συνδεδεμένα με τα ιερά και οι αγώνες αποτελούσαν ένα είδος προσφοράς στους θεούς. Για τους περισσότερους αγώνες υπήρχαν ιδρυτικοί μύθοι που τους συνέδεαν με κάποιον τοπικό ήρωα ή τον οικιστή της πόλης, με τον καιρό όμως όλοι συνδέθηκαν με το όνομα κάποιου ολύμπιου θεού. Μεταξύ των πολυάριθμών αγώνων της αρχαιότητας, τέσσερις ήταν εκείνοι που απέκτησαν πανελλήνιο κύρος: τα Ολύμπια, που διεξάγονταν κάθε τέσσερα χρόνια στην Αρχαία Ολυμπία προς τιμήν του Διός, τα Πύθια, που διεξάγονταν επίσης κάθε τέσσερα χρόνια στους Δελφούς προς τιμήν του Απόλλωνα, τα Ίσθμια, κάθε δύο χρόνια στο Ιερό του Ποσειδώνα στην Ισθμία, και τα Νέμεια.

Οι χώροι άθλησης        Οι αθλητικοί χώροι που λειτουργούσαν ήταν το Στάδιο, το Γυμνάσιο και ο Ιππόδρομος, τους οποίους συναντάμε όχι μόνον στα μεγάλα ιερά αλλά και στις περισσότερες  ελληνικές πόλεις. Από αυτούς ο σημαντικότερος ήταν το Γυμνάσιο. Εκεί ελάμβανε χώρα η εκγύμναση των αθλητών αλλά και η προετοιμασία των εφήβων για τη στρατιωτική τους θητεία. Αποτελούσε αναπόσπαστο τμήμα κάθε ελληνικής πόλης και γρήγορα εξελίχθηκε σε χώρο γενικότερης μόρφωσης και καλλιέργειας πνευματικών και ηθικών αξιών, όπου συγκεντρώνονταν καλλιτέχνες, φιλόσοφοι και ρήτορες. Στα Γυμνάσια, οι νέοι ασκούσαν το σώμα και σφυρηλατούσαν το πνεύμα τους με σκοπό να γίνουν πολίτες ικανοί να συμμετάσχουν στα κοινά και να υπερασπιστούν την πατρίδα τους. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι τα τρία δημόσια γυμνάσια των Αθηνών εξελίχθηκαν σε κέντρα των σημαντικότερων φιλοσοφικών σχολών της Κλασικής περιόδου: η Ακαδημία του Πλάτωνα, το Λύκειο του Αριστοτέλη και το Κυνόσαργες του Αντισθένη.

ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Πώς γίνεται αυτή η μετάβαση από τον αθλητισμό στον πρωταθλητισμό; Όχι πάντως από τη μια στιγμή στην άλλη. Γίνεται σταδιακά και υπό προϋποθέσεις. Για τα παιδιά που ξεχωρίζουν μετά τα πρώτα στάδια, αρχίζει από τους προπονητές μια ολοένα και πιο συστηματική προπόνηση. Στα παιδιά αρέσει αυτό,  γιατί όταν είναι καλοί σε κάτι, αυτό το κάτι αυτόματα τους ελκύει, έχουν κίνητρο να το κάνουν .

Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ Η συμμετοχή σε κάθε είδους φυσική δραστηριότητα παρέχει στα παιδιά ευκαιρίες να αναπτύξουν τις φυσικές τους ικανότητες και να γίνουν πιο δραστήρια και υγιή. Ο αθλητισμός μπορεί επίσης να έχει σημαντικά ψυχολογικά οφέλη που συμπεριλαμβάνουν την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και αυτοεκτίμηση των παιδιών. Σημαντικό στοιχείο είναι να αντιληφθούμε όλοι πως τα άτομα αυτά, ανεξάρτητα από την ιδιαιτερότητα που μπορεί να διαθέτουν, μπορεί να είναι εκπαιδεύσιμα και ασκήσιμα με σημαντικό όφελος για την προσωπική τους υγεία και την ποιότητα ζωής τους.

ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Όμως και ο αθλητισμός έχει αρνητικά στοιχεία π.χ. η κατανάλωση απαγορευμένων ουσιών, η υπερβολική άθληση που ως συνέπεια έχει την υπερκόπωση του οργανισμού μας.

Κάποιοι πιστεύουν ότι άσκηση σημαίνει τρέξιμο με τις ώρες και βάρη μέχρι τελικής πτώσεως! Λάθος! 30 λεπτά, 3 έως 5 φορές την εβδομάδα, λογικής έντασης φυσική δραστηριότητα, αρκετής για να ανεβούν οι σφυγμοί της καρδιάς, κτίζει κανείς σιγά-σιγά μια καλύτερη αερόβια ικανότητα. Εάν συνδυαστεί κιόλας με ασκήσεις μυϊκής τόνωσης, συναρμογής και ευλυγισίας, τότε είναι το ιδανικό για κάποιον ο οποίος θέλει να καλυτερεύσει την γενική φυσική κατάσταση και δύναμη και να δει πλέον με άλλο μάτι την καθημερινή του ζωή.

Τρόποι για άθληση στη καθημερινότητά σας! Ο καθημερινός στόχος άθλησης μας θα πρέπει να είναι περίπου 20 με 30 λεπτά την ημέρα. Άλλοι από εμάς καταφέρνουν να τον πετύχουν, άλλοι δυστυχώς όχι. Επειδή οι μύες μας όμως δεν γνωρίζουν εάν γυμναζόμαστε σε ένα σούπερ γυμναστήριο ή κάνοντας φασίνα, ας αρπάζουμε κάθε ευκαιρία να στριμώχνουμε μικρές ασκησούλες fitness σε κάθε στιγμή της ημέρας μας! Για παράδειγμα, μπορείτε να εξασκηθείτε στην κουζίνα, στο αυτοκίνητό, ενώ βουρτσίζετε τα δόντια σας ή ενώ κάθεστε στον υπολογιστή σας. Πρόκειται για μικρές κινήσεις που δεν διαρκούν πάνω από ένα λεπτό. Καταφέρνουν όμως να μας κάνουν να κάψουμε μέχρι και 500 θερμίδες την ημέρα, διατηρώντας το οξυγόνο σε εγρήγορση στο σώμα και αυξάνοντας το μεταβολισμό μας. Δείτε πως:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ!!!!!!!

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ… http://www.care.gr/post/6328/ygeia-kai-athlitismos http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=291689 http://www.cycladic.gr/frontoffice/pop?cpage=r ource&cresrc=825&cnode=55 http://el.wikipedia.org/wiki/% http://www.haroumenapaidia.gr/index.php?option=com_c http://mousicschoolofkavala.weebly.com/pirhoomegataual http://powerforce.gr/arthra/8-eukolotropoi-