Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ e-mail:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Το ελατόδασος Περτουλίου επιλέχθηκε ως θέμα Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επειδή:  Υπόκειται σε αειφορική διαχείριση από το Τμήμα Δασολογίας.
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ: ΤΣΑΝΤΑΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 4ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ Τηλ.Επικοινωνίας:
Περιβαλλοντική εργασία
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ανακύκλωση Η/Υ και περιφερειακών
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Designed by TheTemplateMart.com Η ζωή γύρω μας Κοινό σκεπτικό των ενοτήτων.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Θεσπρωτίας
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ελιά: από το δέντρο στο…πιάτο μας Υπεύθυνη προγράμματος: Ζερβού Σοφία Τμήμα: Γ2 Δημοτικό Σχολείο Λακκίου Λέρου
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Βιολογία Γυμνασίου.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πεταλούδων Ρόδου σήμερα
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώντας στα σοκάκια της Πάτρας … Τι εκπλήξεις με περιμένουν;» Σχ. Έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Αντιγόνη Κριπαροπούλου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το ποτάμι μας ο Νέστος «Βιότοπος ποταμού Νέστου Η σημασία του υγροτόπου Νέστου στους κατοίκους της περιοχής» 3Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗΣ e-mail: mail@3dim-chrys.kav.sch.gr blog: http://3dimchryskav.blogspot.com Τηλ.: 2591055369 fax:2591025703 Τσολούφης Αθανάσιος tsoloufis21@yahoo.gr Το ποτάμι μας ο Νέστος

Το ποτάμι μας ο Νέστος Γνωστικό Αντικείμενο/α: Περιβαλλοντική Εκπαίδευση (στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης) Τάξη: ΣΤ΄ Διάρκεια: ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ – ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2012 Αριθμός μαθητών/τριών: 19 Σκοπός - Στόχοι: Οι μαθητές να: Γνωρίσουν τον ποταμό Νέστο και τους υγροτόπους της περιοχής, γνωρίσουν τη χλωρίδα και πανίδα του Νέστου, εξοικειωθούν με τη συλλογή των πληροφοριών, αναπτύξουν δεξιότητες και να ασκηθούν στην παρατήρηση, ενισχύσουν τη συλλογικότητα, τον εθελοντισμό και τη συνεργασία, προσαρμοστούν στην λειτουργία και τους κανόνες της ομάδας, διευρύνουν τους ορίζοντές τους μέσα από τη συζήτηση, την επιχειρηματολογία και την επικοινωνία, αναπτύξουν κριτική και δημιουργική σκέψη για την αναβάθμιση του περιβάλλοντος. δημιουργήσουν στάσεις, συμπεριφορές και προωθήσουν ανάλογα μηνύματα προς την οικογένεια, τους φίλους, την κοινωνία και τους φορείς της Το ποτάμι μας ο Νέστος

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ – ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ: Ομαδοσυνεργατική μέθοδος. Βιωματική μέθοδος (project). Συγκέντρωση πληροφοριών από διάφορες πηγές (περιοδικά, συνεντεύξεις, διαδίκτυο, cd-rom, κ.ά.). Κατανομή των επιμέρους εργασιών στις ομάδες. Παρατήρηση. Επισκέψεις στους υγροτόπους της περιοχής και στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Παρανεστίου. Καταγραφή στοιχείων. Φωτογραφίσεις, video, σημειώσεις κ.ά. Συνεργασία με τους τοπικούς φορείς σχετικούς με το θέμα. «Κέντρο Υποδοχής Επισκεπτών Παραποτάμιου Δάσους Νέστου» & «Σύλλογος Πολιτισμού & Περιβάλλοντος Κεραμωτής» Αξιολόγηση του προγράμματος Παρουσίαση των αποτελεσμάτων στις 5 Ιουνίου 2012 Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος. Το ποτάμι μας ο Νέστος

ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤ ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Φυσική: Βιότοποι, Οικοσυστήματα, Ζώα-Φυτά. Γεωγραφία: Το φυσικό Περιβάλλον, Η Γη ως χώρος ζωής του ανθρώπου. Γλώσσα: Ταξίδια, τόποι, μεταφορικά μέσα, Η ζωή έξω από την πόλη, λογοτεχνικά κείμενα – ποίηση. Μαθηματικά: Μετρήσεις, ποσοστά. Ιστορία: Μυθολογία σχετικά με τον ποταμό Νέστο, Νεώτερη τοπική ιστορία αλληλεπίδρασης με τους υγροτόπους της περιοχής. Θρησκευτικά: Το νερό (ποταμός) στη Χριστιανική Θρησκεία Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή: Οργανώσεις – Νομοθεσία για το περιβάλλον. Αισθητική Αγωγή: Ζωγραφική, κολάζ, μακέτα κ.ά. Το ποτάμι μας ο Νέστος

Σχεδιασμός σχεδίου εργασίας 1 Σχεδιασμός σχεδίου εργασίας 1 Δημιουργία κοινών εμπειριών: προβολή video 45 λεπτών του «Δίκτυο Φύση (NATURA) 2000» με θέμα το Νέστο. Συζήτηση: Τι λένε οι μαθητές, τι γνωρίζουν για το Νέστο, για την προστασία του, τις εντυπώσεις τους. Τι θέλουν να μάθουν: Την ιστορία του; Τη διαδρομή του; Τη σημασία του για τους κατοίκους της περιοχής; Χλωρίδα και πανίδα; Τη θετική ή αρνητική ανθρώπινη παρέμβαση;... Το ποτάμι μας ο Νέστος

Σχεδιασμός σχεδίου εργασίας 2 Σχεδιασμός σχεδίου εργασίας 2 Πλάνο εργασίας Επίσκεψη στο πεδίο: Δημιουργία 3 ομάδων (ομάδα φωτογράφων, ομάδα χλωρίδα και ομάδα πανίδα), Καταγραφή παρατηρήσεων: (ανθρώπινη παρέμβαση θετική ή αρνητική, φωτογράφιση της χλωρίδας και της πανίδας που θα συναντήσουμε) Συγκέντρωση του υλικού : δημιουργία φυτολόγιου, έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής Αξιοποίηση του υλικού: Παρουσίαση, κοινοποίηση των αποτελεσμάτων της εργασίας μας, δραστηριοποίηση, τι προτείνουμε. Αξιολόγηση: Ομαδική δημιουργία αφίσας και συνθήματος Το ποτάμι μας ο Νέστος

Επίσκεψη στο πεδίο Το ποτάμι μας ο Νέστος

Επίσκεψη στο πεδίο Το ποτάμι μας ο Νέστος

Καταγραφή παρατηρήσεων Το ποτάμι μας ο Νέστος

χλωρίδα Το ποτάμι μας ο Νέστος

Πανίδα (;) Το ποτάμι μας ο Νέστος

ανθρώπινη παρέμβαση Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αρνητική ανθρώπινη παρέμβαση Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αρνητική ανθρώπινη παρέμβαση Αδέσποτα ζώα Το ποτάμι μας ο Νέστος

Καθαρισμός μονοπατιού Το ποτάμι μας ο Νέστος

Ο βιότοπος γύρω μας Το ποτάμι μας ο Νέστος

Συγκέντρωση του υλικού/επιλογή Το ποτάμι μας ο Νέστος

δημιουργία φυτολόγιου Το ποτάμι μας ο Νέστος

έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής Το ποτάμι μας ο Νέστος

έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής Το ποτάμι μας ο Νέστος

έκθεση φωτογραφίας και ζωγραφικής Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αξιοποίηση του υλικού Παρουσίαση της εργασίας στο σχολείο Παρουσίαση της εργασίας στο σχολείο Το ποτάμι μας ο Νέστος

δραστηριοποίηση, τι προτείνουμε Επιστολή των μαθητών προς το Δήμαρχο Νέστου... Αγαπητέ Κύριε Δήμαρχε, στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επισκεφτήκαμε το Νέστο και θα θέλαμε να σας αναφέρουμε μερικές ιδέες μας: 1. Θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα μονοπάτι περιπάτου περίπου 1 χμ. (όπως αυτό που υπάρχει και οδηγεί νότια) για να μπορούν οι άνθρωποι να επισκέπτονται το ποταμό του Νέστου και το δάσος του. Αυτό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν ποδηλατοδρόμος. 2. Χώροι ξεκούρασης. Επίσης θα μπορούσε να τοποθετηθούν παγκάκια και κιόσκια σαν χώροι ξεκούρασης και παρατήρησης κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας τους ή της εκδρομής τους οι επισκέπτες. 3. Κάδοι σκουπιδιών! Πολλοί άνθρωποι όταν επισκέπτονται τον Νέστο αναγκάζονται –λόγω έλλειψης κάδων- να πετούν στη φύση τα σκουπίδια τους. Έτσι αν τοποθετηθούν περισσότεροι κάδοι απορριμμάτων θα διατηρήσουμε τον Νέστο πιο καθαρό. 4. Στο Νέστο υπάρχουν πολλά ζώα αδέσποτα που χρειάζονται την φροντίδα μας. Έτσι μπορούμε να φτιάξουμε ένα πάρκο που να τους δίνει την φροντίδα που χρειάζονται. 5. Ένα περίπτερο ενημέρωσης επισκεπτών. Φωτογραφίες της χλωρίδας και της πανίδας, ιστορικά στοιχεία, χάρτης μονοπατιού, πληροφορίες για το Δήμο κ.ά. 6. Με σεβασμό φυσικά στο περιβάλλον, θα μπορούσε να εκτεθεί μεγαλύτερο μέρος του ποταμού στους επισκέπτες.   Ένα από τα ομορφότερα ποτάμια της Ελλάδας δίπλα μας. Ας το «εκμεταλλευτούμε» και για την ψυχαγωγία μας χωρίς να αλλοιώσουμε την φυσική ομορφιά του. Σας ευχαριστούμε πολύ που αφιερώσατε λίγο από τον πολύτιμό σας χρόνο για εμάς και θέλουμε να πιστεύουμε πως θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε μερικές από τις ιδέες μας. Σας στέλνουμε φωτογραφίες και μια "μακέτα". Θα μπορούσαμε εθελοντικά να σας βοηθήσουμε όποτε χρειαστεί. Με εκτίμηση η Στ΄ Τάξη του 3ου 6/θ Δημοτικού Σχολείου Χρυσούπολης. Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αξιολόγηση Δημιουργία αφίσας, συνθήματος Αξιολόγηση Δημιουργία αφίσας, συνθήματος ΠροστατΕψτε και αξιοποιήστε το ποτΑμι μαΣ Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αξιολόγηση ΘΕΤΙΚΑ Η συνεργασία μαθητών/ομάδων Η συμμετοχή όλων σε όλα τα στάδια υλοποίησης Η χρησιμοποίηση νέων τεχνολογιών. Οι δημιουργικές ιδέες, η συζήτηση, οι κοινές αποφάσεις, η κατανόηση των δυσκολιών, το κέφι. H στάση τους απέναντι στα θέματα περιβάλλοντος Οι προτάσεις τους Το ποτάμι μας ο Νέστος

Αξιολόγηση ΑΡΝΗΤΙΚΑ Ο χρόνος υλοποίησης. Ο χρόνος υλοποίησης. Η αδυναμία επισκέψεων στο φράγμα Θησαυρού- Μουσείο Φυσ. Ιστορίας στο Παρανέστι, Λιμνοθάλασσα Κεραμωτής- φορέα διαχείρησης Δέλτα Νέστου-Βιστονίδας-Ισμαρίδας. Χρηματοδότηση. Το ποτάμι μας ο Νέστος

Προστατέψτε και αξιοποιήστε το ποτάμι μας !!! Προστατέψτε και αξιοποιήστε το ποτάμι μας !!! Το ποτάμι μας ο Νέστος