Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Σύστημα Bonus • Κατηγορία Β: Στόχοι Εταιρείας : Συντελεστής Βαρύτητας:
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
1 +. Εκτελεστικός Οργανισμός Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Μέσων και Πολιτισμού (EACEA) Σκοπός 2 Δομή Υποβολή ανταγωνιστικών προτάσεων Διαχείρηση προγραμμάτων.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Αρχική Κατάρτιση και Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Στελεχών στην Ελλάδα
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Α΄. Παιδαγωγική Φιλοσοφία
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΠΔ152/2013 (ΦΕΚ240 Α ): Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α’/βάθμιας και Β’/βάθμιας Eκπ/σης Διευθυντές σχολικών μονάδων και Ε.Κ.: Κριτήρια διοικητικής.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Ενότητα 1_1 ΤΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (Π.Δ.152/2013) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PORTFOLIO Κομοτηνή Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 Εισηγήτρια: Γεωργία Χαμζαδάκη.
Αξιολόγηση Στελεχών και Εκπαιδευτικών: Σκοπός, Κριτήρια, Μέσα, Πλαίσιο Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας Επιμόρφωση Περιφερειακών Διευθυντών, ΠΕΠKΑ και Διευθυντών.
Αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας: ο ρόλος του διευθυντή Μαργαρίτα Χριστοφορίδου 14 Μαρτίου 2013.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Χ. ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΔΡ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙ ΤΙΜΗ ΠΙ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 Παρουσίαση θεσμικού πλαισίου Ν.4142/2013
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ     ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΝΑΣΙΚΑΣ     ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013) Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013) Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων

Η σοφία του δασκάλου

Κ. Παλαμά, Στο δάσκαλο Κι ό,τι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου, 1859-1943 Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές ! Κι ό,τι σ' απόμεινε ακόμη στη ζωή σου, μην τ' αρνηθείς ! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου ! (Κ. Παλαμά,, Πολιτεία και Μοναξιά, 1912)

Αξιολόγηση διοικητική & εκπαιδευτική (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 1, παρ. 2) Διοικητική αξιολόγηση: Η αξιολόγηση των ενεργειών και των αποτελεσμάτων που συνθέτουν την άσκηση του υπηρεσιακού έργου του Εκπαιδευτικού. Εκπαιδευτική αξιολόγηση: Η αξιολόγηση των ενεργειών και των αποτελεσμάτων που σχετίζονται με την άσκηση του παιδαγωγικού και διδακτικού έργου και με την επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού.

Σκοπός της αξιολόγησης (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 2, παρ. 1) Σκοπός της αξιολόγησης (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 2, παρ. 1) Σκοπός της αξιολόγησης των Εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και του διοικητικού έργου τους μέσω της άμεσης σύνδεσής της με την επιμόρφωση και με τελικούς αποδέκτες τους μαθητές τους και την κοινωνία. Η αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών διενεργείται επί συγκεκριμένων κριτηρίων που σχετίζονται με τη φύση του εκπαιδευτικού έργου και την υπαλληλική ιδιότητα.

Δάσκαλος και μαθητής στην Αθήνα Αγγειογραφία Δούριδος, 485-480 π. Χ.

Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 3, παρ. 10) Οι Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν στις σχολικές μονάδες αξιολογούνται με τα ακόλουθα κριτήρια: α) Κατηγορία I-Εκπαιδευτικό περιβάλλον (συντελεστής βαρύτητας 0,75): αα) Διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες. ββ) Παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική Τάξη. γγ) Οργάνωση της σχολικής Τάξης. β) Κατηγορία II-Σχεδιασμός, προγραμματισμός και προετοιμασία της διδασκαλίας (συντελεστής βαρύτητας 0,50):

Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 3, παρ. 10) αα) Βαθμός αντίληψης των δυνατοτήτων και αναγκών των μαθητών για τη διαμόρφωση του σχεδιασμού της διδασκαλίας. ββ) Στόχοι και περιεχόμενο. γγ) Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα. γ) Κατηγορία III-Διεξαγωγή της διδασκαλίας και αξιολόγηση των μαθητών (συντελεστής βαρύτητας 1,25): αα)Προετοιμασία των μαθητών για τη διδασκαλία. ββ) Διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα.

Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ.3, παρ. 10) γγ) Ενέργειες μαθητών κατά τη διαδικασία της μάθησης. δδ) Εμπέδωση της νέας γνώσης και αξιολόγηση των μαθητών. δ) Κατηγορία IV-Υπηρεσιακή συνέπεια και επάρκεια (συντελεστής βαρύτητας 1,50): αα) Τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις. ββ) Συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της. γγ) Επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς.

Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ Κριτήρια αξιολόγησης Διδασκόντων Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ.3, παρ. 10) ε) Κατηγορία V-Επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού (συντελεστής βαρύτητας 1). αα) Τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη. ββ) Επαγγελματική ανάπτυξη. Αξιολογητής κριτηρίων Κατηγοριών I, II, III, V: Ο Σχολικός Σύμβουλος της ειδικότητας. Αξιολογητής κριτηρίων Κατηγορίας IV: Ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας.

Ποιοτικός χαρακτηρισμός κριτηρίων αξιολόγησης Εκπαιδευτικών (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 14) [Ελλιπής (0-30)] Επαρκής (31-60) Πολύ καλός ( 61-80) Εξαιρετικός (81-100) Όλοι οι Διδάσκοντες Εκπαιδευτικοί αξιολογούνται ως επαρκείς ή πολύ καλοί ή εξαιρετικοί (χωρίς ποσόστωση με βάση το ειδικό Π.Δ. 152/2013). Προηγούνται στη σειρά αξιολόγησης οι έχοντες πλεονάζοντα χρόνο στο βαθμό τους.

Υπολογισμός τελικής βαθμολογίας αξιολόγησης (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 16) Υπολογισμός τελικής βαθμολογίας αξιολόγησης (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 16) Πολλαπλασιάζουμε τη βαθμολογία κάθε κατηγορίας με το συντελεστή βαρύτητας αυτής. Προσθέτουμε τα γινόμενα που προκύπτουν. Διαιρούμε το άθροισμα των γινομένων με τον αριθμό 6, που είναι το άθροισμα των συντελεστών βαρύτητας όλων των κατηγοριών. ΤΒ= Άθροισμα όλων των γινομένων ΒΚτ x ΣΚτ÷ Άθροισμα ΣΚτ (όπου ΒΚτ=η βαθμολογία κάθε κατηγορίας και όπου ΣΚτ=ο συντελεστής βαρύτητας αυτής).

Διδακτικές ενέργειες (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 3, παρ. 10) Διδακτικές ενέργειες (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 3, παρ. 10)

Διαδικασία εκπαιδευτικής αξιολόγησης ανά 3ετία (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 17) Διαδικασία εκπαιδευτικής αξιολόγησης ανά 3ετία (ΠΔ 152/2013, άρθρ. 17) Έγγραφη και έγκαιρη πρόσκληση αξιολογούμενου από τον αξιολογητή. Έκθεση αυτοαξιολόγησης αξιολογούμενου. Προγραμματισμός και προετοιμασία της παρακολούθησης διδασκαλιών. Παρακολούθηση δύο (02), τουλάχιστον, διδασκαλιών. Μετα-αξιολογική αναστοχαστική συζήτηση αξιολογούμενου και αξιολογητή. Σύνταξη Έκθεσης αξιολόγησης.

Καλή Επιτυχία!