Εισαγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
Advertisements

ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Η Μετρηση της Παραγωγικοτητασ των Εργαζομενων στα Logistics
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Management - Στρατηγική
Management Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
Λειτουργίες (Logistics & Operations Management
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Η επιχείρηση διαφέρει από τις άλλες παραγωγικές μονάδες γιατί: β) παράγει προϊόντα που τα διαθέτει έναντι μιας αξίας ανταλλαγής α) παράγει προϊόντα που.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Ηγεσία και καθοδήγηση στις επιχειρήσεις και τα έργα
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Οικονομικοί οργανισμοί και Περιβάλλον
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή

Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management είναι η εργασία μαζί με άλλους και μέσω άλλων για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης αλλά και των μελών της» Κ. Γαλανάκης 2006

Θεωρίες του Management Κλασική Ολική σχολή: Μελέτη ολικά των δραστηριοτήτων της επιχείρησης με εκτέλεση από την πλευρά των managers των ακόλουθων λειτουργιών: Προγραμματισμός, Οργάνωση, Διοίκηση, Συντονισμός, Έλεγχος Σχολή συμπεριφοράς: κατανόηση των εργαζομένων, ανθρώπινες σχέσεις, περιβάλλον εργασίας, αποδοχή της εξουσίας Κ. Γαλανάκης 2006

Κλασική (Χ) – Συμπεριφοράς (Υ) Στους ανθρώπους δεν αρέσει να εργάζονται και, αν μπορούσαν, θα το απέφευγαν Επειδή στους ανθρώπους δεν αρέσει να εργάζονται, πρέπει να εξαναγκάζονται, να απειλούνται, να επηρεάζονται, να καθοδηγούνται και να ελέγχονται Ο μέσος άνθρωπος αναζητά ασφάλεια, έχει μικρές φιλοδοξίες και αποφεύγει τις ευθύνες. Οι εργαζόμενοι πρέπει να καθοδηγούνται και στην ουσία, προτιμούν να τους λένε τι να κάνουν Ελάχιστοι άνθρωποι είναι πραγματικά δημιουργικοί Οι περιορισμένες πνευματικές ικανότητες των κοινών εργαζομένων αξιοποιούνται κατάλληλα με το σύγχρονο σχεδιασμό εργασίας. Οι εργαζόμενοι δεν αποφεύγουν τη δουλειά από την φύση τους, και ανταποκρίνονται στις καλές συνθήκες και πολιτικές εργασίας Οι άνθρωποι αυτό-παρακινούνται και οδηγούνται οι ίδιοι στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, για τους οποίους δεσμεύονται προσωπικά Ο μέσος άνθρωπος μπορεί να μάθει να αναλαμβάνει ευθύνες Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να γίνουν δημιουργικοί, να ενεργούν έξυπνα και να έχουν φαντασία Οι ατομικές ικανότητες του μέσου εργαζομένου δεν αξιοποιούνται εντελώς στο σύγχρονο βιομηχανικό περιβάλλον. Κ. Γαλανάκης 2006

Σύγχρονες σχολές Θεωρία Ζ: Ιαπωνικές πρακτικές π.χ.: Ομάδες εργασίας Αποκεντρωμένη λήψη αποφάσεων – προς τα κάτω εξουσία Συμμετοχική διαχείριση Διαδραστική επικοινωνία Αυτοέλεγχος π.χ.: Total Quality Management Lean Manufacturing Concurrent Engineering Κ. Γαλανάκης 2006

Ο Manager

Διοικητικές & Τεχνικές δραστηριότητες Διοικητικές Δραστηριότητες Τεχνικές Δραστηριότητες Ιεραρχικό επίπεδο στελεχών Ποσοστό Χρόνου Απασχόλησης 0% 100% Πρόεδρος Προϊστάμενος Τμήματος Επίπεδο Διοίκησης Λειτουργικό Επίπεδο Κ. Γαλανάκης 2006

Επίπεδα ευθύνης - δεξιότητες Εννοιολογικές Ανθρώπινες Τεχνικές Ικανότητα εννοιολογικής σκέψης και επίλυσης πολύπλοκων προβλημάτων με μακροπρόθεσμα αποτελέσματα Ικανότητα εφαρμογής αποφάσεων και εκτέλεση εξειδικευμένων καθηκόντων με βραχυπρόθεσμες συνέπειες Ικανότητα καλής συνεργασίας με άλλους με μεσοπρόθεσμες συνέπειες Ανώτερα στελέχη Πρώτο επίπεδο εποπτείας Διοίκηση άλλων Διευθυντών Κ. Γαλανάκης 2006

Προσωπικές Ικανότητες Ηγετική ικανότητα Αντικειμενικότητα – Αυτογνωσία Αναλυτική σκέψη Ευέλικτη συμπεριφορά Επικοινωνία, προφορική & γραπτή Προσωπική απήχηση Αντοχή στο άγχος Αντοχή στην αβεβαιότητα Κ. Γαλανάκης 2006

Περιβάλλον της Επιχείρησης

Μοντέλο Παραγωγής Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Πρώτες Ύλες Προϊόντα Χρήματα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Υπηρεσίες Κ. Γαλανάκης 2006

Μοντέλο Παραγωγής Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Ανθρώπινο Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Χρήματα Κ. Γαλανάκης 2006

Παραγωγή πολλών Σταδίων Παραγωγική Διαδικασία (Αύξηση Αξίας) Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Προϊόντα Χρήματα Κ. Γαλανάκης 2006

Μοντέλο Παραγωγικής Μονάδας Προϊόντα Μηχανές Ανθρώπινο Δυναμικό Πρώτες Ύλες Χρήματα Κ. Γαλανάκης 2006

Ο κύκλος του κεφαλαίου Προμηθευτής Μηχανές Πρώτες Ύλες Παραγωγή Πελάτες Μηχανές Εργατικό Δυναμικό Χρήματα Πρώτες Ύλες Εργασίες σε εξέλιξη Τελικά προϊόντα Κ. Γαλανάκης 2006

Μοντέλο Porter ΚΕΡΔΟΣ Υποδομές της Εταιρείας Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων Τεχνολογικές Εξελίξεις Προμήθειες Εισερχόμενα Logistics Εξερχόμενα Διαδικασίες Service Πωλήσεις & Marketing ΚΕΡΔΟΣ Κύριες Δραστηριότητες Υποστηρικτικές Δραστηριότητες Κ. Γαλανάκης 2006

Εσωτερικό περιβάλλον Επιχειρησιακό Κλίμα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ Επιχειρησιακό Κλίμα Κ. Γαλανάκης 2006

Οικονομικοί πόροι Αποθεματικό κεφάλαιο Δανειακό κεφάλαιο Μετοχικό κεφάλαιο Κ. Γαλανάκης 2006

Φυσικοί πόροι Ακίνητα Μηχανολογικός εξοπλισμός Εγκαταστάσεις διανομής Αποθέματα πρώτων υλών Κ. Γαλανάκης 2006

Ανθρώπινοι πόροι Εργαζόμενοι Πρόσληψη Τοποθέτηση στο κατάλληλο πόστο Εκπαίδευση Υποκίνηση – επιβράβευση Αξιολόγηση Κ. Γαλανάκης 2006

Τεχνολογικοί πόροι Επίπεδο χρήσης τεχνολογίας Επίπεδο πελατών ως προς την τεχνολογική χρήση Εκπαίδευση προσωπικού για τη χρήση της τεχνολογίας Δείκτες απόδοσης της τεχνολογίας ως προς το κόστος απόκτησης και χρήσης Κ. Γαλανάκης 2006

Επιχειρησιακό Κλίμα (culture) Κοινές αξίες Εταιρική παιδεία – ηθική Κώδικες συμπεριφοράς Κ. Γαλανάκης 2006

Αλυσίδα Παραγωγικών Μονάδων Πρώτες Ύλες Χρήματα Προϊόντα Εταιρεία Α Εταιρεία Γ Εταιρεία Β Κ. Γαλανάκης 2006

Το εξωτερικό περιβάλλον ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ προμηθευτές Μέτοχοι Τράπεζες Σωματεία Πελάτες ΕΠΙΧΕΙ- ΡΗΣΗ Κ. Γαλανάκης 2006

Κοινωνιολογικοί παράγοντες Δημογραφική κατάσταση και τάσεις Κοινωνική ηθική και αξίες Πολιτιστικές αξίες - ευαισθησίες Κ. Γαλανάκης 2006

Πολιτικοί παράγοντες Νόμοι – κανονισμοί Αρχές ελέγχου Εργατικοί σύλλογοι Αμφίδρομος επηρεασμός της πολιτικής Κ. Γαλανάκης 2006

Οικονομικοί παράγοντες Η οικονομία Ανταγωνισμός Προμηθευτές Πελάτες Κ. Γαλανάκης 2006

Τεχνολογικοί παράγοντες Έρευνα - Καινοτομία Μεταφορά τεχνολογίας Τεχνολογίες αιχμής Κ. Γαλανάκης 2006

Μια ανάσα

Ανάλυση εξωτερικών παραγόντων Είσαστε μια τουριστική επιχείρηση εγκατεστημένη στην Κρήτη. Διαθέτεται μια μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα 5 αστέρων, τύπου μπλοκ, σε μια μεγάλη έκταση δίπλα στη θάλασσα με πισίνες, γήπεδα και άλλες δραστηριότητες. Ο ανταγωνισμός τα τελευταία χρόνια, κυρίως από τη γειτονική Τουρκία, είναι ιδιαίτερα έντονος καθώς μπορεί να προσφέρει το πακέτο ‘παραλία-θάλασσα-νυχτερινή ζωή’ σε πάρα πολύ χαμηλότερες τιμές. Θέλετε λοιπόν, να δημιουργήσετε νέες υπηρεσίες ώστε να έχετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Αναλύστε τους εξωτερικούς παράγοντες του περιβάλλοντος της επιχείρησης ώστε να αναδείξετε τους περιορισμούς και τις ευκαιρίες που αυτό παρουσιάζει. Κ. Γαλανάκης 2006