TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Προσωπικές δεξιότητες
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
Η ευρεία έννοια της μόδας στην ενδυμασία
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Εισηγήτρια: Τσεμπέρη Καλλιόπη
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Άσκηση ανάπτυξης παραγράφου μέσα σε μια έκθεση
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ορισμός Μορφές Σημασία Αίτια κρίσης Προγονοπληξία Προοδοπληξία Στάση απέναντι στην παράδοση.
Βία είναι κάθε συμπεριφορά ή συστηματική πολιτική συμπεριφοράς που χρησιμοποιείται για να εξαναγκάσει, να κυριαρχήσει ή να απομονώσει το θύμα.
Γιάννης Παπαδόπουλος Φιλόλογος
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.
Δημιουργική Απασχόληση
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 09/02/2015 2
 Τα αγαθά ικανοποιούν ανθρώπινες ανάγκες  Αίσθημα ανασφάλειας στην καθημερινή ζωή  Η κατοχή και η χρήση υλικών αγαθών δε συνδέεται μόνο με την ανακούφιση.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Α΄ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ Α΄, Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΤΑΞΕΙΣ Λούλα Χαραλάμπους ΕΔΕ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Η γραφική ε π ικοινωνία στο Αναλυτικό π ρόγραμμα Μάντολε Ειρήνη Σύμβουλος Σχεδιασμού και Τεχνολογίας Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΝΕΟΙ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
John Dewey
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Παιδαγωγική σχέση Ρόλος εκπαιδευτικού: Να βοηθήσει τους μαθητές να μεταβούν από την ανωριμότητα στην ωριμότητα, από την άγνοια στη γνώση, από την αδυναμία.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Η Κρυμμένη Δύναμη
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Επιμόρφωση Πληροφορικών Βαγγέλης Κανίδης
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
5o Γενικό Λύκειο Κατερίνης
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι

Ορισμός τέχνη είναι η ανάγκη του ανθρώπου να εκφράζει το ωραίο, να εξωτερικεύει τα συναισθήματά του και τις ιδέες του με τη δημιουργία έργων που προκαλούν αισθητική συγκίνηση και απόλαυση Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι

Η θετική επίδραση της τέχνης στον άνθρωπο Καλλιεργεί τον άνθρωπο πνευματικά καθώς διευρύνει τους πνευματικούς του ορίζοντες, αφυπνίζει τον προβληματισμό και εμπλουτίζει τις εμπειρίες του. Διαμορφώνει την αισθητική καθώς αναπτύσσει τη δεκτικότητα στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και καθιστά τον άνθρωπο ικανό να βιώνει την ομορφιά που τον περιβάλλει. Αποτελεί παράγοντα δημιουργίας και αγωγής της ψυχής καθώς ικανοποιεί την ανάγκη του ανθρώπου για έκφραση του εσωτερικού του κόσμου και τον ικανοποιεί ψυχικά. Συμβάλλει στην ηθική συνειδητοποίηση εφόσον αναδεικνύει ηθικές συμπεριφορές και υψηλά ιδανικά ενώ ταυτόχρονα τον βοηθά να φτάσει στην αυτογνωσία. Προάγει την κοινωνική ζωή καθώς ευαισθητοποιεί και αναδεικνύει τις κοινωνικές αρετές της επικοινωνίας, της συντροφικότητας, της συμμετοχής. Προωθεί τον πολιτισμό και την ειρήνη. Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι

Σύγχρονη προβληματική γύρω απ’ την τέχνη μπορεί η σύγχρονη τεχνολογία να έκανε τα καλλιτεχνικά προϊόντα πιο προσιτά στο πλατύ κοινό, περισσότερο από κάθε άλλη εποχή της ανθρώπινης ιστορίας, ωστόσο παρατηρείται μια αδυναμία του σύγχρονου ανθρώπου να προσεγγίσει και να εκτιμήσει την πραγματικά γνήσια τέχνη. Αντ’ αυτής κυριαρχούν μορφές ευτελούς, εμπορευματοποιημένης τέχνης που δίνουν έμφαση στα ποσοτικά και όχι στα ποιοτικά χαρακτηριστικά Αιτίες του φαινόμενου: Η κατίσχυση της εμπορευματοποιημένης τέχνης, η οποία στόχο έχει αποκλειστικά την επιδίωξη κέρδους για τις μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες που λυμαίνονται και τον τομέα της τέχνης. Η μετατροπή των καλλιτεχνικών και πνευματικών έργων σε προϊόντα μαζικής κατανάλωσης με αποτέλεσμα να δίνεται έμφαση στην ευκολία και τα οικονομικά μεγέθη. Η μετατροπή της τέχνης από ψυχαγωγία σε διασκέδαση. Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι

Αιτίες του φαινόμενου: Η ανάδειξη καλλιτεχνικών «ειδώλων» (αστέρες) με χαμηλές δυνατότητες και ικανότητες που όμως περιθωριοποιούν τους γνήσιους καλλιτέχνες κάνοντας την ενασχόλησή τους με την τέχνη πολύ δύσκολη, εφόσον δεν καλύπτονται οι βασικές τους βιοτικές ανάγκες και δεν αναγνωρίζονται από το ευρύ κοινό. Η ανεπαρκής καλλιτεχνική παιδεία και αγωγή, εφόσον λείπει τόσο από την εκπαίδευση όσο και από τα Μ.Μ.Ε. και την καθημερινή ζωή ιδίως των νέων. Η τεχνοκρατική εκπαίδευση, ο ψυχρός ορθολογισμός, ο κυνισμός και η χρησιμοθηρία της σύγχρονης κοινωνίας που εξοβελίζει κάθε ευαισθησία και αισθητική αναζήτηση. Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου, το άγχος και η μοναξιά μειώνουν τη διάθεση για την αναζήτηση απ’ την πλευρά καλλιτεχνών και κοινού. Η αδυναμία των πνευματικών ανθρώπων της εποχής μας να επικοινωνήσουν με το ευρύ κοινό και να το εθίσουν σε μια ανώτερη ποιοτικά και αισθητικά τέχνη. Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι

Προτάσεις για την αναβάθμιση της σχέσης σύγχρονου ανθρώπου και τέχνης Αναβάθμιση της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης και αγωγής με εισαγωγή κατάλληλων μαθημάτων στο ωρολόγιο πρόγραμμα των σχολείων. Ο εφοδιασμός του νέου ανθρώπου απ’ την οικογένεια με τα κατάλληλα αισθητικά πρότυπα και την ενίσχυση της δημιουργικότητας και των αισθητικών αναζητήσεων των παιδιών. Η αναζήτηση ουσιαστικής ψυχαγωγίας και η απόρριψη της εύκολης διασκέδασης από όλους και ιδίως από τα Μ.Μ.Ε. Η γενναία χρηματοδότηση από την πολιτεία του πολιτισμού και η δημιουργία θεσμών που θα συμβάλλουν πραγματικά στην αναβάθμιση της τέχνης. Η αντίδραση και η αντίσταση εκ μέρους των καλλιτεχνών απέναντι στην εμπορευματοποίηση και τον ευτελισμό που επικρατεί σήμερα μέσω της πρόταξης της ποιότητας έναντι της ποσότητας. Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι