Jump to first page Μοντέλο της πορείας της Σκέψης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Support.ebsco.com Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Αναστασία Α. Γεωργιάδου
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μερικά ακόμη παραδείγματα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Η βοήθεια της φυσικής και της χημείας κατά τη διδασκαλία βασικών μαθηματικών εννοιών Σάλτας Βασίλειος Διδάκτωρ Μαθηματικών.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΧΗΜΕΙΑ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Εκπαιδευτικό μάθημα Εκπαιδευτικό μάθημα για το Δικό μου EBSCOhost
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Καταλύτες: Ονομάζονται τα σώματα που με την παρουσία τους σε μικρά ποσά, αυξάνουν την ταχύτητα μίας αντίδρασης, ενώ στο τέλος της παραμένουν ουσιαστικά.
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης στη Διδασκαλία με ΤΠΕ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ ΛΙΚΟ Χ ΗΜΕΙΑΣ ΣΤΗ Β /θμια Ε ΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Δρ. Γεωργιάδου Αναστασία Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αναβρύτων Δρ. Γεωργιάδου.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ Οι χημικές ενώσεις προκύπτουν μέσα από μια χημική αντίδραση με την ανάμειξη συνήθως δύο ή περισσοτέρων διαφορετικών ουσιών και αποτέλεσμα.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΜΑΘΗΜΑ:ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
Ερμηνευτική προσέγγιση
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΟΛΥΜΕΣΑ
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΜΠΣ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΜΗΜΑ ΗΜ&ΤΥ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Ηλεκτρικό ρεύμα.
Γεωγραφία Β’ Γυμνασίου
Η θεωρία της επεξεργασίας των πληροφοριών
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διάγραμμα Vergnaud Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Θέμα: Επιλέξτε μια προτεινόμενη δραστηριότητα από τη θεματική περιοχή των Στοχαστικών Μαθηματικών (Πιθανότητες, Στατιστική) από το έγγραφο «Μαθηματικά.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διαδραστικά σχολικά βιβλία
Ορισμός Με τον όρο Χρονοσειρές εννοούμε μια σειρά από παρατηρήσεις που παίρνονται σε ορισμένες χρονικές στιγμές ή περιόδους που ισαπέχουν μεταξύ τους.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Jump to first page Μοντέλο της πορείας της Σκέψης

Jump to first page Μοντέλο της λειτουργίας της σκέψης Μοντέλο της λειτουργίας της σκέψης (Stanford 1985) Αιαισθητηριακές εγγραφές ΔΕΔΟΜΕΝΑ * ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ * ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ * ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ * ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΝΤΑΝΤ Ι ΙΛΗΨΗΛΗΨΗΑΝΤΑΝΤ Ι ΙΛΗΨΗΛΗΨΗ Ι ΑΝΤΑΝΤ Ι ΙΛΗΨΗΛΗΨΗΑΝΤΑΝΤ Ι ΙΛΗΨΗΛΗΨΗ Ι ΕΡΜΗΝΕΙΑ * ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ * ΣΥΓΚΡΙΣΗ * ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ * ΔΙΕΥΘΕΤΗΣΗ * ΣΥΓΚΡΙΣΗ * ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Άλλοτε συνδεδεμένων & άλλοτε ανεξάρτητων ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ Άλλοτε συνδεδεμένων & άλλοτε ανεξάρτητων προς αποθήκευση ανάσυρση Βραχυπρόθεσμη μνήμη /μνήμη εργασίας S-T.M. Μακροπρόθεσμη μνήμη L-T.M.

Jump to first page Στη μνήμη μας διεξάγονται ορισμένες νοητικές διεργασίες n Η αντίληψη καθοδηγείται από τη μακροπρόθεσμη μνήμη μας και μας επιτρέπει να αναγνωρίζουμε το οικείο από το μη οικείο. n Η πληροφορία περνά στη βραχυπρόθεσμη μνήμη (ή μνήμη εργασίας) όπου προετοιμάζεται, αφού υποστεί μια πρώτη κωδικοποίηση, για αποθήκευση στη μακροπρόθεσμη μνήμη ή οδηγείται στη λήθη. n Στην όλη πορεία παίζει ρόλο το ενδιαφέρον, η κουλτούρα και η προηγούμενη εξάσκηση.

Jump to first page Στη μνήμη μας διεξάγονται ορισμένες νοητικές διεργασίες n Συχνά η πληροφορία δεν είναι πλήρης και μπορούμε να την απενσωματώσουμε από αποθηκευμένες στη μακροπρόθεσμη μνήμη ιδέες. n Η μνήμη εργασίας έχει περιορισμένη χωρητικότητα και μπορεί να συγκρατήσει ορισμένες πληροφορίες για ορισμέ νο χρονικό διάστημα. n Η μακροπρόθεσμη μνήμη είναι ευρύτατη & αποθηκεύει το νέο πληροφοριακό υλικό πιο αποτελεσματικά, ειδικότερα αν συνδεθεί με προϋπάρχουσα γώση. n Από αυτήν ανακαλείται για χρήση το καταγραμμένο πληροφοριακό υλικό, όταν και όποτε χρειάζεται.

Jump to first page Οι θέσεις του A.H. JOHNSTONE για το μάθημα της Χημείας Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της διδακτικής

Jump to first page Κατά τον Johnstone η χημεία διακρίνεται σε τρια επίπεδα: n 1ο επίπεδο Το μακροσκοπικό Το μακροσκοπικό στο οποίο μπορούμε να δούμε και να χειριστούμε υλικά, να περιγράψουμε τις ιδιότητές τους με όρους και στο οποίο ενδιαφερόμαστε για τη δυνατότητα συνεύρεσης ενός υλικού μέσα σε ένα άλλο με τις συνέπειες αλλαγής των ιδιοτήτων. Αντιπροσωπεύει: το αισθητό (ορατό, απτό κτλ.) και το χρησιμοποιήσιμο.

Jump to first page Κατά τον Johnstone η χημεία διακρίνεται σε τρια επίπεδα: Κατά τον Johnstone η χημεία διακρίνεται σε τρια επίπεδα: (συνέχεια) 2ο επίπεδο 2ο επίπεδο Το συμβολικό Το συμβολικό - στο οποίο προσπαθούμε να παραστήσουμε χημικές ουσίες με τύπους και τις αλλαγές τους με εξισώσεις είναι μέρος της γλώσσας των μυημένων του αντικειμένου.

Jump to first page Κατά τον Johnstone η χημεία διακρίνεται σε τρία επίπεδα: Κατά τον Johnstone η χημεία διακρίνεται σε τρία επίπεδα: (συνέχεια) 3ο επίπεδο 3ο επίπεδο Το μικροσκοπικό- ατομικό μοριακό Το μικροσκοπικό- που είναι ατομικό και μοριακό. Σε αυτό επιχειρούμε να ερμηνεύσουμε το γιατί οι χημικές ουσίες έχουν τον τρόπο να συμπεριφέρονται έτσι. Επικαλούμαστε άτομα, μόρια, ιόντα, δομές, ισομερή, πολυμερή κτλ. για να μας δώσουν μια διανοητική εικόνα, από την οποία να κατευθύνουμε τη σκέψη μας και να τη φέρουμε σε αναλογία με το περιγραφικό επίπεδο που μνημονεύθηκε παραπάνω.

Jump to first page Η θεωρία του Johnstone για τη Χημεία n Ο Johnstone ισχυρίζεται ότι ο κοινός άνθρωπος όταν σκέφτεται γύρω από τη χημεία, σκέφτεται αποκλειστικά σε μακροσκοπικό επίπεδο, σε αντίθεση με τον επιστήμονα χημικό ή το διδάσκοντα της χημείας, που σκέπτεται ταυτόχρονα και στα τρία επίπεδα. n Η σκέψη του θα μπορούσε να παρασταθεί με μια ακολουθία σημείων στο εσωτερικό του τριγώνου που αναλογούν και στις τρεις συνιστώσες ανά πάσα στιγμή.

Jump to first page Οι τρεις συνιστώσες του Johnstone (γεωμετρική τοποθέτηση)

Jump to first page Τι περιλαμβάνει κάθε επίπεδο Σ μ ΤΟ ΟΡΑΤΟ ΤΟ ΑΠΤΟ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΙΜΟ ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ ΧΗΜΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΧΗΜΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΑΤΟΜΑ & ΜΟΡΙΑ ΛΕΠΤΟΔΟΜΗ ΧΗΜΙΚΟΙ ΔΕΣΜΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΜΟΡΙΩΝ ΧΗΜΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ M

Jump to first page n οι περισσότεροι μαθητές δεν μπορούν να ακολουθήσουν το δάσκαλο της χημείας στο εσωτερικό του τριγώνου. n Η νοητική εκγύμναση της λειτουργίας στο εσωτερικό του τριγώνου απαιτεί από τους μαθητές να χρησιμοποιούν ιδέες οι οποίες δε βρίσκονται φυσιολογικά στη μακροπρόθεσμη μνήμη τους σε τάξη, ώστε να λειτουργεί η αντιληπτική ροή ή να τους βοηθά να οργανώσουν την πληροφορία στην περιορισμένη μνήμη εργασίας τους. Η θεωρία του Johnstone για τη Χημεία Η θεωρία του Johnstone για τη Χημεία (συνέχεια)

Jump to first page