Αθήνα, 27-28 Ιανουαρίου 2005 1 ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΕΣΦΥΕ Θεσσαλονίκη, 21-24/4/2005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΚΛΑΪΚΕΥΣΗΣ European Particle Physics Outreach Group EPOG Δραστηριότητες Ομιλίες και.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Δρ. Λένα Μπενίση Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης στο Ε. Α. Π
Πρόγραμμα Υποτροφιών για Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Εθνικό Κέντρο Ερευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» Δρ. Παρασκευή Δημητρίου Ινστιτούτο Πυρηνικής.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Ενημερωτική παρουσίαση για μαθητές
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
Πληροφόρηση και Συμβουλευτική» Δημήτριος Τσιπάς, Καθηγητής
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ & ΦΟΙΤΗΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΤΕΤΥ, Π.Ι. Αγγ. Λεκάτου.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
Ο ρόλος τους μέσα σ’ ενα νέο θεσμικό πλαίσιο έρευνας.
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρικής Σχολής ΑΠΘ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
HELDiNET1 Ανθρώπινο Δίκτυο Διάδοσης της Γνώσης για τις Νέες Τεχνολογίες Βάσεων Δεδομένων Ανδρέας Μανιάτης ΕΜΠ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Μεταπτυχιακές Σπουδές
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ «Προηγμένα Συστήματα Παραγωγής, Αυτοματισμού και Ρομποτικής» ( Φασουλάς Γιάννης Επίκουρος.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 116/9/2013ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ στα
Μια σύντομη παρουσιάση του Τμήματος Φυσικής του Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
Μεταπτυχιακά προγράμματα και εκπόνηση διδακτορικής διατριβής στο ΕΜΠ
ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΧΗΜΕΙΑΣ ΤΟΥ Α.Π.Θ.
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα από το ΕΚΕΦΕ ‘Δημόκριτος’ και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Δρ Γιώργος Φανουράκης ΕΚΕΦΕ ‘Δημόκριτος’ Καθ. Εμμανουήλ Δρης Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Η νέα Επιστημονική Γνώση Με την ερευνητική διαδικασία συνεχώς: * Παράγεται Νέα Γνώση  Κατανόηση της Φύσης * Αναπτύσσεται και Προωθείται η Τεχνολογία Η νέα επιστημονική γνώση, αφού εδραιωθεί: * Διαχέεται αυτούσια στην ανώτατη και μεταπτυχιακή εκπαίδευση * Πρέπει να μεταβιβάζεται σε κατάλληλη μορφή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση * Πρέπει να μεταβιβάζεται σε εκλαϊκευμένη μορφή στον απλό πολίτη.

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. 1.Καθοδήγηση και επίβλεψη Μεταπτυχιακών Φοιτητών στη Διδακτορική τους Έρευνα. Ερευνητές του Δημόκριτου διδάσκουν > 40 μεταπτυχιακά μαθήματα προαπαιτούμενα για το διδακτορικό. (μέχρι 120 από τους σπουδαστές που επιλέγονται με εξετάσεις λαμβάνουν υποτροφία )  ~25 διδακτορικά / έτος Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Δημόκριτου περιλαμβάνει: 4. Ενημέρωση του κοινού σε επιστημονικά θέματα 3. Ανάπτυξη καινοτομικής εκπαιδευτικής μεθοδολογίας. 2. Κατάρτιση Επιστημόνων / Τεχνικών σε τεχνολογίες αιχμής Θερινά σχολεία. Σεμινάρια. Πρακτική Εξάσκηση τελειόφοιτων Πανεπιστημιακών και Τεχνικών σχολών  >50 φοιτητές, ~30 διπλωματικές εργασίες ετησίως

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Συνεργασία με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα Ινστιτούτο Πυρηνικής Φυσικής Ινστιτούτο Επιστήμης Υλικών ΣΕΜΦΕ + Μηχανολόγων του Ε.Μ.Π. Master στην ‘ Φυσική και Τεχνολογικές Εφαρμογές ’ Ινστιτούτο Μικροηλεκτρονικής Master στην ‘ Μικροηλεκτρονική ’ με τμήμα Πληροφορικής Π.Α. Master στα ‘ Μικροσυστήματα και Νανοηλεκτρονικές Διατάξεις ’ με το τμήμα ΣΕΜΦΕ Ε.Μ.Π. Master στην ‘ Νανοεπιστήμη και Νανοτεχνολογία ’ με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Μεταπτυχιακό Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπ. του Π.Α. Διατμηματικό στις ‘ Σύγχρονες Ηλεκτρονικές Τεχνολογίες ’ του Π.Ι. Διατμηματικό ‘ Τεχνογλωσσία ΙΙ ’ του Π.Α. Μεταπτυχιακό τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων του Π. Αιγαίου. Ινστιτούτο Βιολογίας Ινστιτούτο Φυσικοχημείας Ινστιτούτο Ραδιοϊσοτόπων και Ραδιοδιαγνωστικών Προϊόντων Ινστιτούτο Πυρηνικής Τεχνολογίας και Ακτινοπροστασίας

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Παράδειγμα από το διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα ‘ Φυσική και Τεχνολογικές Εφαρμογές ’ ΕΜΠ-Δημόκριτου Κατευθύνσεις Θεωρητική και Υπολογιστική Φυσική Πυρηνική Φυσική και Φυσική Υψηλών Ενεργειών Φυσική των Υλικών και Οπτοηλεκτρονική Μαθήματα που διδάσκονται (2 τετράμηνα + μεταπτυχιακή εργασία) 11 μαθήματα από Ερευνητές του ΙΠΦ και ΙΕΥ 19 μαθήματα από καθηγητές του ΣΕΜΦΕ και Μηχανολόγων Δυνατότητα των αποφοίτων να συνεχίσουν για Διδακτορική Έρευνα Οι ερευνητές του Δημόκριτου μπορούν να είναι στην τριμελή και επταμελή επιτροπή των διδακτορικών που επιβλέπουν (όμως, επίσημα δεν θεωρούνται επιβλέποντες).

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες Δημόκριτου το 2003 Υπότροφοι Διδακτορικής Έρευνας110 Άμισθοι φοιτητές για Master ή Διδακτορικό72 Φοιτητές ΤΕΙ που έκαναν πρακτική εξάσκηση19 Φοιτητές ΑΕΙ που έκαναν πρακτική εξάσκηση60 Αριθμός Διδακτορικών που υποστηρίχθηκαν επιτυχώς22 Αριθμός ατόμων που παρακολούθησαν 3 θερινά σχολεία145

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. 1. Ανάπτυξη οργανολογίας και σχεδιασμός πειραμάτων για μαθητές έτσι ώστε να χρησιμοποιείται η ερευνητική μεθοδολογία (μέτρηση-ανάλυση-συμπέρασμα) για την επίτευξη γνώσης. 2. Χρήση ενός πραγματικού τηλεσκοπίου μέσω του διαδικτύου και ανάπτυξη και εκτέλεση πειραμάτων αστρονομικής φύσης που χρησιμοποιούν την ερευνητική μεθοδολογία στην μάθηση. Δύο παραδείγματα (ΣΕΠΠΕ – e-Learning) Ένας νέος ρόλος για τα ερευνητικά ινστιτούτα Ανάπτυξη καινοτομικής Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας για την ενίσχυση της μάθησης

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Τράπεζα σκέδασης Η Ερευνητική Μεθοδολογία ενισχύει την μάθηση Α

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Μετρώντας το βάθος των κρατήρων της Σελήνης Β Μετατρέποντας την σχολική αίθουσα σε επιστημονικό εργαστήριο

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Μεγάλα Επιστημονικά Όργανα στα Σχολεία !!!

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Αεροφωτογραφία του Αστεροσκοπείου ‘Εύδοξος’ (η κόκκινη τελεία δείχνει την θέση του ΤΑΜ)

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από επίσκεψη σχολείου στο TAM

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Το τηλεσκόπιο Άπόλλων’ για τον Ήλιο και τους πλανήτες.

Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Το χρέος της Πολιτείας Η Πολιτεία ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ την εκπαιδευτική προσφορά των Ερευνητών των Ερευνητικών Ινστιτούτων Όμως η συνεισφορά των Ερευνητικών Ινστιτούτων στην Ανώτατη και Μεταπτυχιακή Παιδεία είναι σημαντική (αν ενθαρρυνθεί θα είναι έτσι και στην προ-πανεπιστημιακή παιδεία). Γιατί θα πρέπει να αλλάξει θεώρηση η Πολιτεία; Γιατί οι ερευνητές (είτε στα Ερευνητικά Κέντρα είτε στα Πανεπιστήμια) είναι εξ ορισμού οι καλύτεροι δάσκαλοι (εφ όσον παράγουν την γνώση είναι οι κατ’ αρχήν ιθύνοντες να την μεταδώσουν)