Ανεμογεννήτριες e-clic project

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή ‘’Άγιος Παύλος’’
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Σχολικό έτος: 2 ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ο ΕΠΑ.Λ. ΣΕΡΡΩΝ ΥΠΈΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Ζλατίνη Δήμητρα Βασιλειάδου Ιωάννα.
TEST ΑΈΡΙΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ.
Συστήματα Α.Π.Ε..
Παπαδόπουλος, ποτηρίδης, βέις. Η αιολική ενέργεια χρησιμοποιεί την ενέργεια του ανέμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα αιολικής ενέργειας.
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ
ΖΕΤΑ ΠΛΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΙΩΤΑ Β’4
Ηλιακή και Αιολική ενέργεια
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Κυκλώματα ΙΙ Διαφορά δυναμικού.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
CRIMINAL MINDS. 4 Ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ PROJECT (α’ τετράμηνο) ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’3.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Αιολικη ενεργεια Στέφανος Κουφάκης Αντωνία Θεοδώρου.
ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Μία από τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας είναι η αιολική με την οποία θα ασχοληθούμε ββνφχνγφ.
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
Η λειτουργία της ανεμογεννήτριας
ΟΜΑΔΑ: ΑΛΧΗΜΙΣΤΕΣ Α) Υδροηλεκτρική Ενέργεια Β) Πυρηνική Ενέργεια
2.1 ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ.
Παραγωγή, Μεταφορά και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
Vodafone Ελλάδας Περιβάλλον: Αγγελική Παπαντωνίου, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων 19 Οκτωβρίου 2010 Μειώνουμε την αρνητική μας επίδραση Ενισχύουμε τη θετική.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
ΘΑΝΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΡΝΤΙΤ ΝΤΟΥΛΑΪ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ
Καββαδίας Κωνσταντίνος
H Ελλάδα είναι μια ιδιαίτερα ευνοημένη χώρα μιας και τις περισσότερες μέρες του χρόνου έχει πολλές ώρες ηλιοφάνεια Τι γνωρίζετε για την ηλιακή ενέργεια;
ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
 Στο σχολείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την βιομάζα ως καύσιμο για παραγωγή ηλεκτρισμού και θερμότητας,καύσης. Το μόνο που χρειάζεται είναι να αντικαταστήσουμε.
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
Από το Χθες… στο Σήμερα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΕΠΑΛ ΜΑΚΡΑΚΩΜΗΣ PROJECT A΄ ΕΠΑΛ
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
“Δροσισμός Θερμοκηπίων (Α)” Εισαγωγή Άσκηση Επίλυση Συζήτηση Θέμα Θεωρία Εργαστήριο – Γεωργικές Κατασκευές TEI Πελοποννήσου Διδάσκων - Γεώργιος Δημόκας.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
ΥΠΟΘΕΜΑ: ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙΑ
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
Συγκέντρωση υλικού και επιμέλεια: Πόπη Κανάκη Χαραλαμποπούλου
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΜΠΟΥΡΟΥΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΤΣΙΑΚΑΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ.
Ενέργεια.
Αιολική ενέργεια.
1ο Δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου (1dimagdim.blogspot.com)
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Λειτουργία Συστημάτων Ενέργειας
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ.
Χαρακτηριστικά μεγέθη εναλλασσόμενου ρεύματος και εναλλασσόμενης τάσης
Παραγωγή, Μεταφορά και Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας Φέγγου Μαρία-Άννα Τμήμα Α’ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Στα πλαίσια της συμμετοχής σας στην εφαρμογή
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας
Project : Εναλλακτικές πηγές ενέργειας
« Οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, απάντηση στην Κλιματική αλλαγή »
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανεμογεννήτριες e-clic project 15-07-2014

Λειτουργία των ανεμογεννητριών Ο άνεμος περιστρέφει τα πτερύγια μιας ανεμογεννήτριας, τα οποία είναι συνδεδεμένα με ένα περιστρεφόμενο άξονα. Ο άξονας περνάει μέσα σε ένα κιβώτιο μετάδοσης της κίνησης. Το κιβώτιο συνδέεται με τον άξονα μεγάλης ταχύτητας περιστροφής ο οποίος κινεί μια γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος. Καθώς η γεννήτρια περιστρέφεται παράγει ηλεκτρισμό με τάση 25.000 volt.

Τα σύρματα μεταφοράς ρεύματος καταλήγουν σε ένα υποσταθμό όπου οι μετασχηματιστές του μετατρέπουν την υψηλή τάση σε χαμηλή για να μπορέσουν να λειτουργήσουν ηλεκτρικές συσκευές. Συνήθως παράγουν 50-300 Kw η κάθε μία. Ένα Kw ηλεκτρικού ρεύματος μπορεί να ανάψει 100 λάμπες των 100w.

Αρνητικά των ανεμογεννητριών Παρόλο που οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας όπως οι ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταϊκά, επωφελούν σημαντικά τη ζωή του ανθρώπου καθώς είναι φιλικές προς το περιβάλλον έχουν και αρνητικές επιδράσεις στη ζωή μας.

Τα αιολικά πάρκα μολύνουν αισθητικά αλλά και ηχητικά. Διώχνουν και σκοτώνουν τα πουλιά. Έχουν καταθλιπτικά τυπική ομοιομορφία. Ο ηλεκτρισμός των υπερδικτύων μεταφοράς ενέργειας ενίσχυσε αντίθετα τελικά την απερημοποίηση του χωρίου και την υπερδιόγκωση της πόλης.

Για την κατασκευή των αιολικών πάρκων είναι απαραίτητα δίκτυα μεταφοράς μερικών χιλιομέτρων, για τα όποια σκάβονται πανέμορφα βουνά. Έχουν ύψος 80 έως 110 μέτρα και μήκος πτερυγίων περίπου 50 μέτρα. Χρειάζονται κατά μέσο όρο 15 χιλιόμετρα (εναέριο) καλώδιο για κάθε ανεμογεννήτρια. Η ενέργεια που παράγεται δεν αποθηκεύεται. Μπαίνει στο δίκτυο και αν δεν καταναλωθεί χάνεται.

Υπάρχει κίνδυνος σπασίματος του πτερύγιου με αποτέλεσμα καταστροφή περιουσίας και τραυματισμού ανθρώπου. Σε περίπτωση εγκατάλειψης της εκμετάλλευσης είναι αδύνατη η απομάκρυνση όλων των εγκαταστάσεων.

ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ

ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ

Φωκίδα Αρχικά η ιδέα της εγκατάστασης των ανεμογεννητριών φαινότανε η ιδανικότερη λύση στο ενεργειακό πρόβλημα της Φωκίδας. Όμως στη πορεία το μέτρο και η ισορροπία στη χωροθέτησή τους χάθηκε με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μια στενοχωρία.

Σιγά σιγά γεννιούνται αμφισβητήσεις σχετικά με την λειτουργία και την κατασκευή των αιολικών πάρκων ως εναλλακτική ενεργειακή λύση. Στο Γαλαξίδι μπορεί να θεωρηθεί ότι παρουσιάζουν ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον, την κοινωνία και υποβαθμίζουν τους αρχαιολογικούς χώρους.

Ερωτηματολόγιο   Οι ανεμογεννήτριες έχουν θετική ή αρνητική επιρροή στη ζωή σας ; Θετική Αρνητική Δεν γνωρίζω   Θεωρείτε σημαντική τη χρήση των ανεμογεννητριών στην καθημερινή σας ζωή ; Ναι Όχι Ίσως   

Πιστεύετε ότι το κόστος κατασκευής των ανεμογεννητριών είναι ανάλογο με ότι προσφέρουν γενικότερα ; Ναι Όχι Ίσως Έχετε την άποψη ότι οι ανεμογεννήτριες θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο και στις επόμενες γενιές ; Ναι Όχι Ίσως   Πιστεύετε ότι η διάρκεια ζωής των ανεμογεννητριών καλύπτει ικανοποιητικά τις ενεργειακές μας ανάγκες; Ναι Όχι Ίσως

Αποτελέσματα ερωτηματολόγιου Αποτελέσματα ερωτηματολόγιου Μετα από την διανομή των ερωτηματολογίων σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα κατοίκων της περιοχής συμπεράναμε ότι οι πολίτες δεν είναι αρκετα ενημερωμένοι για το θέμα. Το 76% των ερωτηθέντων είχε πλήρη άγνοια σχετικά με την επίδραση των ανεμογεννητριών στη ζωή τους.

Συνέντευξη   Πιστεύετε ότι παράγεται έντονος θόρυβος από τις ανεμογεννήτριες με αποτέλεσμα να ενοχλούνται τα γύρω χωριά; Απάντηση Η ανεμογεννήτριες στην περιοχή είναι σε μεγαλύτερο υψόμετρο σε σχέση με τα κοντινότερα χωριά και μάλιστα όταν υπάρχει έντονος αέρας ο θόρυβος του αέρα υπερισχύει από το θόρυβο των ανεμογεννητριών καθώς γυρίζουν .Υπάρχουν στα κοντινά χωριά κάποιες ενοχλήσεις για τον θόρυβο των ανεμογεννητριών αλλά μονό όταν υπάρχει πλήρη ησυχία στα χωριά. Ο αστικός θόρυβος των αυτοκινήτων υπερισχύει των ανεμογεννητριών επομένως δεν είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα .

Αν κάποια από τις ανεμογεννήτριες πάθει κάποια βλάβη ποιος είναι ο υπεύθυνος για να την αποσύρει και να την αντικαταστήσει;   Απάντηση Κάθε πάρκο ανήκει σε κάποια εταιρία που είναι ο λεγόμενος παραγωγός . Η κάθε εταιρία τίθεται υπεύθυνη να αντικαταστήσει όποια ανεμογεννήτρια παθαίνει μια βλάβη ( συνήθως οι βλάβες δεν είναι τόσο έντονες ώστε να μην είναι αναστρέψιμες και να χρειάζεται αντικατάσταση της ανεμογεννήτριας). Συνήθως οι βλάβες διορθώνονται αλλά στην περίπτωση που πρέπει να αντικατασταθεί τότε γίνεται η ίδια διαδικασία όπως η τοποθέτηση , δηλαδή έρχεται μια νέα ανεμογεννήτρια με γερανό και αντικαθιστά την άλλη.

Πιστεύετε πως οι ανεμογεννήτριες έχουν μόνο θετικές επιδράσεις προς το περιβάλλον ή και αρνητικές; Απάντηση Οι μόνες αρνητικές επιδράσεις είναι τα τεχνικά έργα που δημιουργούν ενόχληση στο φυσικό περιβάλλον, αλλά σε σχέση με την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειες, αυτά είναι ανεπαίσθητα. Για αυτό το λόγο γίνεται συνεχώς συντήρηση και υπάρχουν και πρακτικές από την πλευρά του παραγωγού ώστε το φυσικό περιβάλλον να διορθώνεται, όπως για παράδειγμα να γίνονται επιχωματώσεις γύρω από τις πλατείες των ανεμογεννητριών ώστε να ξαναφυτρώσει βλάστηση. Επιπλέον δεν γίνονται τεχνικά έργα παρά μόνο χωμάτινοι δρόμοι.  

Ο παραγόμενος ηλεκτρισμός από τα αιολικά πάρκα κοστίζει το ίδιο με τον ηλεκτρισμό παραγόμενο από μη ανανεώσιμους πόρους όπως το φυσικό αέριο για παράδειγμα ή περισσότερο;   Απάντηση Η ανανεώσιμες πηγές για λόγους αρχικής επένδυσης, εξαιτίας του υψηλού κόστους κατασκευής χρηματοδοτούνται όσον αφορά την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος σε σχέση με άλλους τρόπους παραγωγής όπως λιγνίτης ή φυσικό αέριο. Το καλό όμως είναι ότι οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας παράγονται από ενέργειες οι οποίες είναι πάντα αστείρευτες όπως ο άνεμος και ο ήλιος επομένως θα είναι φτηνότερη πηγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Λύσεις Όλοι μας πρέπει να μην είμαστε παθητικοί όσο αφορά το θέμα των ανεμογεννητριών άλλα αντιθέτως θα πρέπει παίρνουμε θέση και να προβληματιζόμαστε. Οι αρμόδιοι φορείς μιας κοινωνίας οφείλουν να ενημερώνουν τους πολίτες σχετικά με τη λειτουργιά, τη χρήση και φυσικά τα υπέρ και τα κατά των ανεμογεννητριών.

Αντίστοιχα οι πολίτες οφείλουν να δείχνουν το ενδιαφέρον τους για ό,τι αφορά αυτούς και το χώρο γύρω τους για να αποκτούν έτσι άποψη γι’αυτό και να ξέρουν να ξεχωρίζουν τι τους ωφελεί και τι όχι. Δεν μπορούμε να μιλάμε για την εξιδανίκευση των ανεμογεννητριών ως ανανεώσιμες πήγες ενέργειας χωρίς να γνωρίζουμε την άλλη τους πλευρά ,καθώς ούτε και να τις επικρίνουμε με τον αντίστοιχο τρόπο.

Οι ανεμογεννήτριες προκαλούν έντονη υποβάθμιση του τοπίου, μπορούμε να ελαχιστοποιήσουμε την υποβάθμιση αυτή απομονώνοντας τες με αποτέλεσμα να μην φαίνονται

Πηγές: Αριστοτέλης Τύμπας BHMAgazino Λώρη Κέζα e- Kerpini wikipedia

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! Αγαπητού Βάγια Βούλγαρη Αντριάνα Δερμάνη Ευθυμία Καβούνη Ιουστίνα Κοντογιάννη Δέσποινα Μάντζα Μαρία Μαυρουδή Αλεξάνδρα Οικονόμου Παρασκευή Παναγιωτοπούλου Κωνσταντίνα Πασαλιμανιώτη Φοίβη Σαλαγιάννη Μαρία Φαράντου Παναγιώτα