Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Advertisements

Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Δ ΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Π ΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ P OWER P OINT.
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων
Ανάπτυξη Πειστικών Μηνυμάτων. Διαδικασία Ανάπτυξης Θέματος σε Τρία Βήματα Βήμα 1Βήμα 3Βήμα 2 ΣχεδιασμόςΑνάπτυξη Θέματος Ολοκλήρωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ειδικά & Υβριδικά Εργαλεία Αναζήτησης. Εισαγωγή  Υπάρχει μια πλειάδα από ειδικά και υβριδικά εργαλεία αναζήτησης που αξίζουν ιδιαίτερης αναφοράς.  Αυτά.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Ολοκλήρωση Αναφορών και Προτάσεων. Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση.
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ (HΥ ) ΕΡΓΑΣΙΑ.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
ManLab1 Συστεμική θεώρηση του σχεδιασμού της εργασίας Οργανωσιακάστοιχεία Περιβαλλοντικάστοιχεία Στοιχείασυμπεριφοράς ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΑ Παραγωγική και ικανοποιητική.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Σύνταξη Αναφορών και Προτάσεων. Διαδικασία Σύνταξης Αναφορών σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Σύνταξη Ανάλυση Κατάστασης Συγκέντρωση.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Ολοκλήρωση Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. Διαδιασία Ανάπτυξης του Βιογραφικού σε Τρία Βήματα Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Ανάπτυξη Ανάλυση Κατάστασης.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Αναφορά προόδου ή κατάστασης
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Στρατηγικές ενσωμάτωσης Διαδικτυακών δραστηριοτήτων
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Αρχές προπονητικής εφαρμογής Μύηση – Προπόνηση - Αγώνας
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός Επιχειρησιακών Μηνυμάτων

Συγγραφική Διαδικασία 3 Βημάτων Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Καταστάσεων Ανάλυση Καταστάσεων Συλλογή Πληροφοριών Συλλογή Πληροφοριών Επιλογή Μέσου Ανάλυση Ακροατηρίου Ανάλυση Ακροατηρίου Προσαρμογή στο Ακροατήριο Προσαρμογή στο Ακροατήριο Είδος Ελέγχου Ανακεφαλαίωση Παραγωγή Διόρθωση Οργάνωση Σύνταξη Μηνύματος Διανομή

Βέλτιστη Χρήση του Χρόνου σας ΣχεδιασμόςΣχεδιασμός ΣυγγραφήΣυγγραφή ΟλοκλήρωσηΟλοκλήρωση

Ανάλυση της Κατάστασης Προσδιορίστε το Στόχο σας Ψυχολογείστε το Ακροατήριό σας

Προσδιορίστε το Στόχο σας ΓενικάΣυγκεκριμένα Πληροφόρηση Πειθώς Συνεργασία Ρεαλισμός Συγχρονισμός Παράδοση

Ελέγξτε το Στόχο σας 1.Τί θα αλλάξει το μήνυμά σας; 2.Είναι ο στόχος σας ρεαλιστικός; 3.Είναι η σωστή χρονική στιγμή; 4.Παραδίδεται από το σωστό άτομο; 5.Είναι ο στόχος σας αποδεκτός;

Ψυχολόγηση του Ακροατηρίου σας Πρωτεύον Κοινό Πρωτεύον Κοινό Συνολικό Μέγεθος Συνολικό Μέγεθος Συνολική Σύνθεση Συνολική Σύνθεση Επίπεδο Γνώσεων Επίπεδο Γνώσεων Συνολικές Προσδοκίες Συνολικές Προσδοκίες Πιθανές Αντιδράσεις Πιθανές Αντιδράσεις

Συλλογή Πληροφοριών Ανεπίσημες Μέθοδοι ΑπόψειςΆλλωνΑπόψειςΆλλωνΕταιρικάΈγγραφα και Αναφορές ΕταιρικάΈγγραφα Επιβλέποντες,Συνεργάτες και Πελάτες Επιβλέποντες,Συνεργάτες Συμμετοχή(Προσφορά)ΑκροατηρίουΣυμμετοχή(Προσφορά)Ακροατηρίου

Κατάλληλες Πληροφο- ρίες για το Ακροατήριο Ακριβείς Ηθικές Πρέπουσες

Επιλέγοντας το Κατάλληλο Μέσο ΓραπτόΓραπτόΠροφορικόΠροφορικόΗλεκτρονικόΗλεκτρονικό

Ανάλυση των Προφορικών Μέσων ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Περιορισμένη Συμμετοχή Πρόσκαιρα Νοήματα Μειωμένος Έλεγχος Ανύπαρκτη Επεξεργασία και Έλεγχος Άμεση Ανάδραση Εύκολη Αλληλεπίδραση Άφθονοι Υπαινιγμοί Συναισθηματικό Περιεχόμενο

Ανάλυση Γραπτών Μέσων ΠλεονεκτήματαΜειονεκτήματα Καθυστερημένη Ανάδραση Λιγότεροι Υπαινιγμοί Χρόνος Δημιουργίας Πόροι Διανομής Προετοιμασία και Παραγωγή Σχεδιασμός και Έλεγχος Μονιμότητα (Μηνυμάτων) Επαφή με το Ακροατήριο Ελάχιστη Παραμόρφωση Συναισθηματικός Έλεγχος

ΗλεκτρονικάΜέσα Τηλέφωνο Βιντεο-διάσκεψη ΗλεκτρονικάΈγγραφα ΆμεσαΜηνύματα(Ι.Μ.) Παγκόσμια Επικοινωνία ΗχητικάΜηνύματα Βιντεοταινίες και DVD Φαξ και Ιστοσελίδες και Forum

Πλεονεκτήματα των Ηλεκτρονικών Μέσων Ταχύτητα Παράδοσης Αγγίζουν το Ακροατήριο Προσωπικός Τόνος Πρότυπα Πολυμέσων Προσβάσιμα και Ανοιχτά

Μειονεκτήματα των Ηλεκτρονικών Μέσων Ένταση και Διαμάχες Ασύδοτη Χρήση Απειλές προς την Ασφάλεια Ιδιωτικά Ζητήματα Παραγωγικότητα

Αναλογιστείτε το Περιεχόμενο των Μέσων Υπομνήματα,Επιστολές,Σημειώσεις Φυλλάδια, Δελτία και Επίσημες Αναφορές Τηλέφωνο Εmail Πρόσωπο με Πρόσωπο Ένα Σύνολο της Περιεκτικότητας των Μέσων ΠλουσιότεροΦτωχότερο

Περισσότεροι Παράγοντες που Πρέπει να Ληφθούν Υπόψη Περισσότεροι Παράγοντες που Πρέπει να Ληφθούν Υπόψη ΠροθέσειςΑποστολέαΠροθέσειςΑποστολέαΕπείγοντα και Κόστος Επείγοντα ΠροτιμήσειςΑκροατηρίουΠροτιμήσειςΑκροατηρίου ΕπισημότηταΜηνύματοςΕπισημότηταΜηνύματοςΠεριορισμόςΜέσωνΠεριορισμόςΜέσων

Οργάνωση Μηνυμάτων Θίξτε το Σημείο Θίξτε το Σημείο Αποκλείστε Άσχετες Ιδέες Αποκλείστε Άσχετες Ιδέες Κάνετε Λογικές Ομαδοποιήσεις Κάνετε Λογικές Ομαδοποιήσεις Συμπεριλάβετε Σχετικές Ιδέες Συμπεριλάβετε Σχετικές Ιδέες

Γιατί Είναι η Οργάνωση Τόσο Σημαντική; Αυξάνει την Αποδοχή Εξοικονομεί Χρόνο για το Ακροατήριο Εξοικονομεί Χρόνο για το Ακροατήριο Τονώνει την Κατανόηση Βελτιώνει την Παραγωγικότητα Βελτιώνει την Παραγωγικότητα

Προσδιορίστε την Κύρια Ιδέα ΓενικόςΣτόχοςΣυγκε-κριμένοςΣτόχοςΒασικόΘέμαΚύριαΙδέα

ΓέννησηΙδεώνΙδεοκαταιγίδα Χαρτογράφηση Μυαλού Εντύπωση του Εξιστορούντος ΔημοσιογραφικήΠροσέγγιση Αλυσιδωτή Αντίδραση Ερώτησης-Απάντησης

Αριθμός Κύ- ριων Ιδεών Χώρος και Χρόνος ΣυμπεριφοράΑκροατηρίουΒάθοςΈρευνας Περιορίζοντας τη Σκοπιά

Ταξινόμηση Μηνυμάτων Άμεση Προσέγγιση (Συμπερασματική) Άμεση Προσέγγιση (Συμπερασματική) Έμμεση Προσέγγιση (Επαγωγική) Έμμεση Προσέγγιση (Επαγωγική) Αντίδραση Ακροατηρίου Μέγεθος Μηνύματος Είδος Μηνύματος

Είδος Μηνύματος Ρουτίνας, Καλών Νέων ή Καλής Θέλησης Ρουτίνας, Καλών Νέων ή Καλής Θέλησης Πειστικό Άσχημα Νέα Αντίδραση Ακροατηρίου Ευχαρίστηση ή Ουδετερότητα Ευχαρίστηση ή Ουδετερότητα Αδιάφορο ή Απρόθυμο Αδιάφορο ή Απρόθυμο Δυσαρεστημένο Τρόπος Προσέγγισης Άμεσος Έμμεσος Κατάταξη Μηνυμάτων

Σύνθεση Διαγραμμάτων I.1 ο Κύριο Σκέλος A.Πρώτο Υποσημείο B.Δεύτερο Υποσημείο 1.Αποδεικτικό 2.Αποδεικτικό C.Τρίτο Υποσημείο II.2 ο Κύριο Σκέλος A.Πρώτο Υποσημείο B.Δεύτερο Υποσημείο 1.01 ο Κύριο Σκέλος 1.1Πρώτο Υποσημείο 1.2Δεύτερο Υποσημείο 1.2.1Αποδεικτικό 1.2.2Αποδεικτικό 1.3Τρίτο Υποσημείο 2.02 ο Κύριο Σκέλος 2.1Πρώτο Υποσημείο 2.2Δεύτερο Υποσημείο ΑλφαριθμητικάΔεκαδικά

Οργανόγραμμα Η Κύρια Ιδέα 1 ο Κύριο Σημείο 2 ο Κύριο Σημείο 3 ο Κύριο Σημείο Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ Στοιχείο Α Στοιχείο Β Στοιχείο Γ

Σύνταξη Μηνυμάτων Δηλώστε την Κύρια Ιδέα Δηλώστε τα Κύρια Σημεία ΠαρέχετεΑποδείξεις