ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
Advertisements

Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πα. Μακ.
Η Καινή Διαθήκη Α΄: Τα Ευαγγέλια και οι Πράξεις των Αποστόλων
Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Ηθικά θέματα.
ΝΗΣΤΕΙΑ.
Ο ιεραπόστολος των ηθοποιών Άγιος Σεραπίωνας (5 μ.Χ αι )
Δρόμος αρετής και δύναμης
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16ο Η παραβολή της τελικής κρίσης: Πώς αξιολογούνται οι άνθρωποι στη Βασιλεία του Θεού Συχνά αναρωτιούνται οι άνθρωποι: Τι δίνει στη ζωή ποιότητα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
14. Η ορθόδοξη άσκηση Σελίδες
ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Μετάνοια - Εξομολόγηση
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
14. Η παραβολή του σπλαχνικού πατέρα (παραβολή του «ασώτου υιού»)
17. Χριστιανικά άσκηση- Μοναχισμός
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
26. Ευχέλαιο: Για την υγεία του σώματος και της ψυχής
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
Τάματα ονομάζουμε τις υποσχέσεις ή τις ευχές που κάνουμε στο Θεό. Μερικοί κάνουν τάματα για να ευχαριστήσουν το Θεό για κάτι που τους έδωσε, ενώ άλλοι.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Ο Λόγος του Αποστόλου Παύλου στον Άρειο Πάγο Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Γ 3.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Τριώδιο.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΣΚΗΣΗ ΒΟΥΧΑΡΑ ΚΛΑΙΡΗ ΔΑΙΛΛΙΔΗ ΜΑΡΘΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
ΤΑ ΕΠΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β2 ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης
Κεφ. 5 Ο πνευματικός κόσμος στη Λατρεία.
Προετοιμασία της Βιβλικής
ΕΝ. 23 ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΘΕΪΑΣ και Σύγχρονες μορφές Αθεΐας σελ
Άννα Δριμή Β1 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ο ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΤΑ ΧΕΡΙΑ Τ’ ΑΔΕΙΑΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Να ζητώ συγχώρεση και να συγχωρώ
Ημέρα Μνήμης Εθνάρχη Μακαρίου Γ’ 19 Ιανουαρίου
Ο Θεοσ στην εντατικη Ψαλμός 22.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟ : Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ (Κ . Β . ) ΤΜΗΜΑ : Στ΄1 ΔΑΣΚΑΛΟΣ : Διάκονος Χρίστος Βούργιας ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ : Σωτηρούλα Βούργια ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ : Χρύσω Χριστοφόρου ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ : Αλέξανδρος Ταπάκης Ανδρέας Χαραλάμπους ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 8 /3 / 2005

Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ

Διδακτικοί Στόχοι: Τα παιδιά: -Να κατανοήσουν τη σημασία που έχει η ανόρθωση ύστερα από κάθε πτώση. -Να ασκηθούν στην αναγνώριση και παραδοχή των λαθών. -Να συμπεριφέρονται με τρόπο που να φαίνεται έμπρακτα η μετάνοιά τους στο Θεό και τους ανθρώπους σε κάθε στιγμή του αγώνα τους. -Να αναφέρουν με συντομία τα σημαντικότερα γεγονότα της παραβολής του Άσωτου Υιού. -Να δεχτούν με χαρά το ευχάριστο μήνυμα πως ο Πολυεύσπλαχνος Πατέρας Θεός συγχωρά το αμαρτωλό παιδί του όταν αυτό μετανιώσει και επιστρέψει ξανά κοντά του.

Μέσα – Υλικά: Ηλεκτρονικός Υπολογιστής, προγράμματα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, ανακλαστικό διασκόπιο, κασετόφωνο, εικόνες, βιβλία, Καινή Διαθήκη, εικόνες, πίνακας. Πορεία Εργασίας: Αφόρμηση: Ληστής στο σταυρό Άλλες περιπτώσεις ανθρώπων που μετάνιωσαν για τα λάθη τους Χαρακτηρισμοί προσώπου (Μωυσή) πριν και μετά την αλλαγή συμπεριφοράς – Ιδεοθύελλα Μετανιώνω και φιλιώνω (σελ. 164) Τι είναι μετάνοια;

Προβληματισμός σε ομάδες Ακρόαση της ευαγγελικής περικοπής από το ευαγγέλιο του Αποστόλου Λουκά του Άσωτου Υιού. Ανάλυση - επεξεργασία βασικών σημείων της παραβολής Εργασίες σε ομάδες Τραγούδι «Η Μετάνοια» της μοναχής Γαβριηλίας (βασισμένο στον 70ο ψαλμό, στιχ. 12 – Ο Θεός μου, μη μακρύνης απ’ εμού · ο Θεός μου, εις την βοήθειαν μου πρόσχες.) Αξιολόγηση: Φύλλο εργασίας

ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ Οι ωφέλιμοι λόγοι, που αρμόζουν σε κάθε κατηγορία ανθρώπων είναι διαφορετικοί . Τα φάρμακα όμως της μετάνοιας νομίζω πως είναι ωφέλιμα σε όλους . Εφόσον δηλαδή δεν είναι κανείς αναμάρτητος είναι φανερό ότι δεν υπάρχει κανείς που να μην έχει ανάγκη από μετάνοια .

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ Εκείνος που μετανοεί δεν πρέπει ποτέ να λησμονήσει την αμαρτία του ,αλλά να παρακαλεί το Θεό να την ξεχάσει , ο ίδιος όμως δεν πρέπει ποτέ να τη λησμονεί . Αν εμείς τη θυμούμαστε , ο Θεός θα την λησμονήσει .

ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΤΑ ΔΑΚΡΥΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ « Θα λούζω κάθε νύχτα το κρεβάτι μου , με δάκρυα θα βρέξω το στρώμα μου» Αυτή λοιπόν την εξομολόγηση ας μιμούμαστε κι εμείς .

ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ Είναι κακό το να αμαρτάνει κανείς , όμως το κάνει φοβερότερο , το να αρνείται να μετανοήσει μετά τη διάπραξη της αμαρτίας . Αυτό είναι προπάντων το όπλο του διαβόλου . Αυτό έγινε και στην περίπτωση των πρωτοπλάστων .

ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΣΩΤΗΡΙΑ Είναι μεγάλο αγαθό να αναγνωρίζει κανείς τα σφάλματά του και να τα θυμάται διαρκώς . Τίποτε δε θεραπεύει τόσο πολύ τα παραπτώματα , όσο η διαρκής ενθύμησή τους .

Ο ΘΕΟΣ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΌΤΑΝ ΜΕΤΑΝΟΟΥΝ Ο Θεός είναι ταχύς προκειμένου να σώσει και βραδύς στην τιμωρία . Γι’ αυτό δεν απορρίπτει τον πόρνο , δεν αποφεύγει το μοιχό ,δεν αποστρέφεται το μέθυσο , δεν αηδιάζει τον ειδωλολάτρη , δεν απομακρύνει τον υβριστή , δε διώχνει το βλάσφημο ούτε τον αλαζόνα , αλλά όλους τους μεταμορφώνει . Γιατί η μετάνοια είναι χωνευτήρι της αμαρτίας .

ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α .Π . Θρησκευτική Αγωγή Ελληνικά Ιστορία Γεωγραφία Μουσική ΜΑΘΗΜΑΤΑ Α .Π . Θρησκευτική Αγωγή Ελληνικά Ιστορία Γεωγραφία Μουσική Τέχνη Αγγλικά

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δυο άνθρωποι προσεύχονται Πόσες φορές θα συγχωρούμε Θέλω να γίνω Άγιος Πέφτω και σηκώνομαι (Ε΄ τάξη) Ιστορίες από το Παιδικό Γεροντικό Ιστορίες Αγίων και η αγάπη τους Πάτερ Ημών… Βιντεοταινία : Ο Άγιος Χριστόφορος

ΕΛΛΗΝΙΚΑ Ποίημα Ακροστιχίδα ή μεσοστιχίδα μετάνοιας Χαρτογράφηση της έννοιας :« μετάνοια» «Βλέπω το σημερινό κόσμο» : Ναρκωτικά: Το δωμάτιο με τις πεταλούδες. «Ελλαδικό ανθολόγιο»: Μακάριοι άνθρωποι .

ΙΣΤΟΡΙΑ Κεφάλαιο 41: Μικρασιατικός Πόλεμος Κεφάλαιο 45: Εμφύλιος Πόλεμος Κεφάλαιο 48: Το Κυπριακό , ένα μεγάλο θέμα

ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Επισκέψεις σε ναούς για να δουν τοιχογραφίες που απεικονίζουν τη μετάνοια , π.χ. η Οσία Μαρία η Αιγυπτία στην «Παναγία του Άρακα » Μελετούν το χάρτη και σχεδιάζουν την πορεία προς την εκκλησία της Παναγίας του Άρακα. Τοποθετούν τα χωριά που θα συναντήσουν στο δρόμο τους. Μελετούν τις κλιματολογικές συνθήκες στις ερήμους όπου έζησαν ασκητές με προσευχή και μετάνοια.

ΜΟΥΣΙΚΗ Τραγούδι: Μετάνοια (Μοναχή Γαβριηλία) Τραγούδι: Το ψωμί’ ναι στο τραπέζι (Θεοδωράκης – Πουλόπουλος) Τραγούδι: Την Αγάπη να γυρνάμε (Μικροί Εθελοντές) Μελοποίηση σχετικών ποιημάτων

ΤΕΧΝΗ Συλλογή εικόνων με θέμα τη μετάνοια Σχέδια Εικονογράφηση Ασώτου Υιού

ΑΓΓΛΙΚΑ Unit 2 : Can I help you ? Unit 7 : Naughty Tony Unit 12: Our occupied island Unit 14 : Hand in hand

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Δημιουργία και αντιμετώπιση βιωματικών καταστάσεων που θα υποβοηθήσουν τα παιδιά να υιοθετήσουν , φυσικά και αβίαστα , επιθυμητές στάσεις οι οποίες θα εξελιχθούν σε ένα οργανωμένο σύστημα αξιών που θα χαρακτηρίζουν και θα διαμορφώσουν τη συμπεριφορά τους ( αγάπη , αδελφοσύνη , μετάνοια , σεβασμός , κατανόηση )

ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Γνώση του εαυτού : Αυτογνωσία ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ Γνώση του εαυτού : Αυτογνωσία « εις εαυτόν δε ελθών … » Ειλικρινής αυτοαξιολόγηση Αυτοβελτίωση , μέσα από ορθές αποφάσεις