ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 1: Αναγνώριση Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ECTS Νέος Οδηγός για τους Χρήστες για τους Χρήστες.
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Ημερίδα Γραφείου Διασύνδεσης 21/11/2006 ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Διάδοση Ενημερωτικών Εκδηλώσεων του Ι.Κ.Υ:
Τομεακό πρόγραμμα Erasmus
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.2 Δ ικαίωμα συμμετοχής και επίσημες απαιτήσεις.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» “Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS”
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011 Γεώργιος Χαραλαμπίδης Πρόεδρος Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας Αικατερίνη Μπλάντα Συντονίστρια ECTS Τ.Ε.Ι.
TΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΚΡΗΤΗΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ» “Ο ρόλος του προωθητή LLP” Ελευθερία Καμενοπούλου, Προϊσταμένη Τμήματος Προγραμμάτων Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) Μακρή 1 και Δ. Αρεοπαγίτου (πλησίον μετρό Ακρόπολης)
Επιμορφωτικό Σεμινάριο Ποντιακών Χορών για τους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 12:00 Ίδρυμα Πέτρου.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS Oδηγίες Διοικητικής & οικονομικής διαχείρισης.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Σπουδές στην Ολλανδία: Η άλλη επιλογή
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.: Πρωτάθλημα Ρομπότ (Robocup) 2008 :. {Συνάντηση με την ομάδα «Κουρήτες» στην.
«Ψηφιακά και Ενσωματωμένα Συστήματα – Βιομηχανικές Εφαρμογές Αιχμής»
Ανώτατη Εκπαίδευση ERASMUS. ΔΡΑΣΕΙΣ 1) Κινητικότητα φοιτητών για σπουδές 2) Κινητικότητα φοιτητών για πρακτική άσκηση 3) Κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία.
Μετά το πτυχίο: ερευνητικές και επαγγελματικές διαδρομές Πρόγραμμα «Δια Βίου Μάθηση» (LLP)/Erasmus Αθηνά Σιούπη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 2: Προβλήματα στην κινητικότητα φοιτητών.
ΓΡΑΦΗΜΑΤA ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ C.B.M. ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ «ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ERASMUS» Διαχείριση EILCs, UEC, PV Δευτέρα, 4.
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο 1 Οκτωβρίου 2010 Άσπα Καράμπελα Communication Officer Υπεύθυνη Erasmus.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΔΟΜΗΣ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΑΤΡΑ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
Πανεπιστήμιο Πειραιώς - Τμήμα Διεθνών Σχέσεων1 Θεματική Εκδήλωση Πρακτική Άσκηση Erasmus Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus « ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2012» ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ για.
Ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011 ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΔΟΜΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ) ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ERASMUS+: Η κινητικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση Θεσσαλονίκη Ευφροσύνη Παπασταματίου 17 Φεβρουαρίου 2014 Υπεύθυνη για την Ανώτατη Εκπαίδευση.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus “ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ακ. έτους ” ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ/ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
DS Label - Ένας Εφικτός Στόχος Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Erasmus EMaTTech.
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 Αθήνα, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Erasmus+ International Credit Mobility
Workshop 1: Αναγνώριση τομεακό πρόγραμμα Erasmus
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
‘Πρακτική Άσκηση’ ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ & ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ’ τομεακό πρόγραμμα Erasmus HMΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ.-Ι.Κ.Υ. Workshop 1: Αναγνώριση Παρασκευή, 27 Μαΐου 2011 ΟΠΑ, Αμφιθέατρο Αντωνιάδου, Αθήνα Αθήνα Πρόεδρος Workshop 2-Ελευθερία Καμενοπούλου ΙΚΥ/Συντονίστρια Erasmus Rapporteur Workshop 2 – Φρόσω Παπασταματίου ΙΚΥ/ υπεύθυνη Erasmus Συμμετέχοντες: 35‘άτομα (10 φοιτητές Erasmus, 15 διοικητικοί, 10 καθηγητές)

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (1) Συχνά δεν υ π άρχει στο ζήτημα αυτό π ολιτική του Ιδρύματος και κάθε Τμήμα ακολουθεί τη δική του γραμμή, ανάλογα με την ο π τική του Τμηματικού Συντονιστή Αγνοείται ο σχετικός νόμος και οι π ολύ βοηθητικές και ενδελεχείς α π οφάσεις εφαρμογής του Πρόσφατα φάνηκε ότι, π ροκειμένου να θερα π ευτούν π ροβλήματα, βοηθά η π αρέμβαση ΥΠΔΒΜΘ ή η ε π ισήμανση των π ροβλημάτων α π ό εξωτερικά ελεγκτικά όργανα Συχνά τα Ιδρύματα Υ π οδοχής είναι α π ρόθυμα να π ροβούν σε οι αλλαγές στη Συμφωνία Σ π ουδών, αν και υ π άρχουν αλλαγές στο π ρόγραμμα σ π ουδών τους Σε π ερί π τωση π ου το Ίδρυμα Υ π οδοχής π ροσφέρει συγκεκριμένα μόνον μαθήματα στα αγγλικά και δεν υ π άρχει άλλη π ρόβλεψη, είναι δύσκολο να συμ π ληρωθούν τα α π αιτούμενα credits και οι φοιτητές π αίρνουν και μαθήματα άσχετα π ρος το π ρόγραμμα σ π ουδών τους Στην π αρα π άνω π ερί π τωση, τα μαθήματα στα αγγλικά αλλάζουν συχνά

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (2) Σε ορισμένες περιπτώσεις οι φοιτητές μετακινούνται χωρίς να έχει οριστεί θέμα στο project τους Ορισμένα Ιδρύματα Υποδοχής ( ιδίως στο χώρο των K αλών T εχνών ) δεν δίνουν βαθμολογίες μαθημάτων, αλλά μόνον τα ECTS credits Υπάρχουν πολλές απορίες σχετικά με τα μαθήματα που δεν αντιστοιχούνται και λαμβάνονται ως « επιπλέον » Το παραπάνω πρόβλημα μεγεθύνεται εφόσον δεν χορηγείται ευρέως το Παράρτημα Διπλώματος ( Diploma Supplement )

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ (3) Δημιουργούνται π ροβλήματα με φοιτητές π ου μετακινούνται στο 5 ο έτος σ π ουδών για τη δι π λωματική εργασία ( ΑΣΚΤ ) Αμφιβολίες σχετικά με τον τρό π ο αναγνώρισης της π ρακτικής άσκησης ιδίως εάν δεν α π οτελεί μέρος του π ρογράμματος σ π ουδών Παραμένει ακόμη σε ορισμένα Τμήματα η α π αίτηση να δια π ραγματεύονται οι φοιτητές την αναγνώριση των μαθημάτων μετά την ε π ιστροφή τους, π αρότι υ π άρχει συμ π ληρωμένη και υ π ογεγραμμένη Συμφωνία Σ π ουδών !!!

Καλές πρακτικές Ιδρυμάτων Σε όλα τα Ιδρύματα υ π άρχει μεγάλη π ρόοδος, τα π ροβλήματα σταδιακά μειώνονται και οι νοοτρο π ίες αλλάζουν – κεφαλαιώδης ο ρόλος εμ π νευσμένων Συντονιστών και αφοσιωμένου Γραφείου Erasmus Ζητούν α π ό τα Ιδρύματα Υ π οδοχής τα π εριγράμματα και τη βιβλιογραφία των μαθημάτων π ου θα π αρακολουθήσουν οι φοιτητές. Προσοχή : Δεν α π αιτούν ακριβή αντιστοιχία (π ολλά Ιδρύματα, π. χ. ΤΕΙ Κρήτης ) Σε ορισμένα Τμήματα υ π άρχει Ε π ιτρο π ή με τρεις συντονιστές, ώστε να κατανέμεται ο φόρτος εργασίας και η ευθύνη της αναγνώρισης ( Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας ) Υ π άρχει ευελιξία ως π ρος την αντιστοιχία των π ρογραμμάτων σ π ουδών - η διαφορά θεωρείται εμ π λουτισμός του π ρογράμματος σ π ουδών ( Πανε π ιστήμιο Θεσσαλίας )

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (1) - Δημιουργία ιστοσελίδας συνεργασίας των Γραφείων Erasmus όλων των Ελληνικών Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκ π αίδευσης - Ανταλλαγή α π όψεων Ε π ισήμανση καλών π ρακτικών Να τονιστεί η θεσμική ευθύνη του Ιδρύματος : υ π εύθυνο να καταστεί σαφής η αναγκαιότητα αναγνώρισης και να οριστούν οι κατευθυντήριες γραμμές Ανάγκη εφαρμογής της σχετικής νομοθεσίας

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ (2) Το ΙΚΥ να εκδώσει κατευθυντήριες οδηγίες π ρος τα Ιδρύματα και τους Ιδρυματικούς / Τμηματικούς Συντονιστές. Παρά τις σχετικές π αρουσιάσεις π ου γίνονται συστηματικά, διαφαίνεται η ανάγκη π ιο « ε π ίσημου » εγγράφου Ο Ακαδημαϊκός συντονιστής έχει τη δυνατότητα να π ροεγκρίνει μαθήματα, ενδεχομένως με α π όφαση ΓΣ π ου τον εξουσιοδοτεί και του αναθέτει αυτό το έργο Να δίδεται ιδιαίτερη π ροσοχή στη σύναψη των διμερών συμφωνιών, ώστε να εξασφαλίζεται ότι τα π ρογράμματος σ π ουδών π ροσφέρονται για ανταλλαγές και ότι υ π άρχουν course catalogues

Ελευθερία Καμενο π ούλου, , Φρόσω Πα π ασταματίου, , Ελίνα Μαυρογιώργου, , Δημήτρης Μαραγκός, ,