Αναγκαιότητα και αρετή της συνεργίας έρευνας και ανώτατης παιδείας Γιάννης Δαγκλής Διευθυντής Ερευνών Διαστημικής Εθνικό Αστεροσκοπείο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Στατιστικής.
ΒΑΣΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ • Αξιοκρατική, διαρκής και σημαντική χρηματοδότηση της Βασικής Έρευνας: εκπαίδευση – δημόσια υγεία - καινοτόμα προϊόντα / υπηρεσίες (spin-off)
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Δίκτυο ΠΡΑΞΗ Εθνική υποδομή για την ερευνητική συνεργασία, τη μεταφορά τεχνολογίας την καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών Πτυχίο Δημοσιογραφίας Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δυνατότητες Ανάπτυξης Καινοτόμων Προϊόντων και Υπηρεσιών στην Περιφέρεια Ηπείρου Βίλλης Μάριος Διευθυντής Ε.ΤΕ.Π.Η. Α.Ε.
Knowledge Based Society and Researchers Mobility in the Age of Globalization Thessaloniki, October 2005 Mobility Between Academia and Industry Ιάκωβος.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Δ/ΝΤΗΣ: Γ. ΑΓΓΕΛΟΥΣΗΣ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Σχολή Χρηματοοικονομικής και Στατιστικής Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο « Το Χρηματοοικονομικό.
Οριζόντιες Δραστηριότητες Περιφερειακού Πόλου Καινοτομίας Κρήτης Πέμπτη 17 Μαίου 2007.
Συνέδριο ΕΕΕ, 27-28/1/2005 Αρχές και σκέψεις για την έρευνα, την μεταπτυχιακή εκπαίδευση, και την καινοτομία-οικονομική ανάπτυξη Ευάγγελος Γογγολίδης,
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
1 Περιφερειακή Διάσταση του σχεδιασμού για την Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη & καινοτομία - ΕΤΑΚ συνάντηση εργασίας 4 Σεπτεμβρίου 2012 Κύρια σημεία,
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την Έρευνα. Τεχνολογίες της Κοινωνίας της Πληροφορίας (IST) Εκδήλωση για το 6ο Πρόγραμμα Πλαίσιο για την έρευνα.
Αθήνα, Ιανουαρίου ο Συμπόσιο για την Έρευνα και Τεχνολογία στην Ελλάδα. Από την Έρευνα στην Εκπαίδευση: Μεταφορά Γνώσης και Τεχνολογίας Παραδείγματα.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
Γιάννης Μελέας Σύμβουλος Σταδιοδρομίας στο Κεντρικό Γραφείο Διασύνδεσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Ευρωπαϊκής Ένωσης στη Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η Επιχειρηματικότητα στο Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ Α. Κακούρης, Συντονιστής Έργου.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
STUDYING AT THE SCHOOL OF ENGLISH Οι σπουδές στο Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Α. Π. Θ. 8/03/2013.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών
Εισηγητές ΤΑΟΥΣΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ – ΚΟΤΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Μ.Α. υπ. Διδάκτορες Α.Π.Θ. σύμβουλοι σταδιοδρομίας EMPLOY.
ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΙΙΙ- Ενίσχυση Ερευνητικών Ομάδων στο ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ημερίδα παρουσίασης αποτελεσμάτων πράξης.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα(ΑΕΙ)
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
για επιφάνειες και ανοξείδωτα Οικονομική λύση για καθαρισμό επιφανειών
23ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών
Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Γ. Τσιροπούλα Ερευνήτρια Εθν. Αστεροσκοπείο Αθηνών
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΟΝΤΑΡΙΟ ECO-SCHOOLS Εικόνες που εμπνέουν ….
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναγκαιότητα και αρετή της συνεργίας έρευνας και ανώτατης παιδείας Γιάννης Δαγκλής Διευθυντής Ερευνών Διαστημικής Εθνικό Αστεροσκοπείο

2 Συνεργία έρευνας και παιδείας Προτεραιότητες σε ΑΕΙ και ΕΚ διαφέρουν (διδασκαλία / έρευνα) Αλληλεπίδραση και συνεργασία μπορούν να λειτουργήσουν γόνιμα

3 Συνεργία έρευνας και παιδείας Πλεονεκτήματα για τα ΕΚ : Προσέλευση νέου αίματος Πλεονεκτήματα για τα ΑΕΙ : Συμμετοχή σε έρευνα αιχμής

4 Συνεργία έρευνας και παιδείας Συμμετοχή ενεργών ερευνητών εισάγει τους φοιτητές με πιο δραστικό και πιο δελεαστικό τρόπο στην επίκαιρη έρευνα

5 Συνεργία έρευνας και παιδείας Δύο τρόποι συμμετοχής ερευνητών:  Συμμετοχή σε υπάρχοντα ΜΠΣ  Δημιουργία κοινών ΜΠΣ κατά το πρότυπο των διατμηματικών ΜΠΣ

6 Συνεργία έρευνας και παιδείας Πλεονεκτήματα:  Συγκράτηση άριστων φοιτητών  Προσέλκυση νέων, δυναμικών επιστημόνων του εξωτερικού για τις ανάγκες των ΜΠΣ

7 Συνεργία έρευνας και παιδείας Η καινοτομία απαιτεί πολυκλαδικότητα (multidisciplinarity) πολυκλαδικότητα (multidisciplinarity) και διακλαδικότητα (interdisciplinarity)

8 Συνεργία έρευνας και παιδείας Παράδειγμα από τη Γερμανία International Max Planck Research Schools

9 Συνεργία έρευνας και παιδείας IMPRS Κοινοπραξίες ΜΠΣ συγγενών (όχι ομοειδών!) ερευνητικών ομάδων και πανεπιστημιακών τμημάτων