ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Βιβλιοθήκες, ένα παράθυρο στον κόσμο Προϋποθέσεις και απαιτήσεις Σπύρος Πιέρρος Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Σ. ΔΡΟΥΓΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Α.Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της Α. Η Αρχαιολογία επεκτείνει τα όριά της και πλουτίζει το αντικείμενό.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
Επανομή.
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Γιατί μελετούμε την Αγία γραφή;
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ε2’ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π. Τ. Δ. ΕΑ. Π
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ
Φεστιβάλ Βιβλίου Παρουσίαση Έρευνας 2007 Σύνδεσμος Εκδοτών Β. Ελλάδας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ. Η θέση της Πάτρας και σημεία ενδιαφέροντος H Πάτρα είναι μια πόλη στην Δυτική Ελλάδα που βρέχεται στα βόρεια από.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΜΥΡΣΊΝΗ ΜΑΛΙΌΓΚΑ ΣΤ'
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Πανεπιστήμιο Βόλου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης «Αρχαία Ελληνική και Βυζαντινή Ιστορία και Πολιτισμός» Μάθημα 1 ο (Εποχή του Λίθου- Πρώιμη Εποχή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
3-ωρο, επιλεγόμενο μάθημα Γ’ εξαμήνου
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Μουσεία της Πάτρας Αρχαιολογικό Μουσείο Βοτανικό Μουσείο
ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
Φιλοσοφία της Ιστορίας και του Πολιτισμού
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Πρόταση τριήμερης εκδρομής
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΜΟΥΣΕΙΑ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ

ΖΗΡΙΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ ΖΩΣΙΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΙΝΤΖΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΓΙΑΝΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΡΑΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΑΓΑΠΗ ΚΑΤΣΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΕΡΕΜΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΑΚΟΥΛΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΛΑΤΙΔΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΑΚΙΣΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑ TΣΟΠΑΝΕΛΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ

Οργάνωση- Λειτουργία Συλλογή Καταγραφή Τεκμηρίωση Συντήρηση Μελέτη Η παραδοσιακή αντίληψη- αντίληψη λειτουργική : Συλλογή Καταγραφή Τεκμηρίωση Συντήρηση Μελέτη

Ορισμοί της Έννοιας Μουσείο Ίδρυμα με εκπαιδευτικό ή αισθητικό προορισμό Ίδρυμα ανοιχτό στο κοινό με σκοπό την έρευνα, την εκπαίδευση, την ψυχαγωγία

Ανθρωποκεντρική Αντίληψη Από το 18ο αι. το Μουσείο χώρος έμπνευσης και ψυχαγωγίας Σήμερα: χώρος ευχαρίστησης, ψυχικής ανάτασης, έμπνευσης. Ανερχόμενος κοινωνικός ρόλος μουσείου στο πλαίσιο μιας διευρυμένης αντίληψης για την εκπαίδευση.

Πιστοποίηση Μουσείων Κριτήρια και δείκτες απόδοσης για τη λειτουργία του κάθε μουσείου. Ειδικές νομοθετικές ρυθμίσεις από αρμόδιο φορέα. Στην Ελλάδα νέος αρχαιολογικός νόμος για την επάρκεια και καταλληλότητα των μουσείων.

Πρότυπα (Museum Standards) Τα πρότυπα θέτουν κανόνες ορθής διαδικασίας, ελέγχου, διευκολύνουν ανταλλαγή πληροφοριών και διασφαλίζουν μετάδοση δεδομένων Βοηθούν τα μουσεία να διατυπώσουν αποστολή και στόχους

Επαγγελματική Κατάρτιση-Συνείδηση Σήμερα μεγαλύτερος βαθμός εξειδίκευσης και κατάρτισης των εργαζομένων Ανάπτυξη σπουδών μουσειολογίας Έμφαση στην τεκμηρίωση, φροντίδα και επικοινωνία

Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης Εγκαίνια 27/10/1962 Αρχιτέκτων: Πάτροκλος Καραντινός Εκθέματα από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι την ύστερη αρχαιότητα Μόνιμες εκθέσεις: Προϊστορία, Γένεση των πόλεων, Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Χρυσός

Εκπαιδευτικά Προγράμματα Ανακαλύπτοντας θεούς και ήρωες Η ζωή στην αρχαία Μακεδονία Γνωρίζω τον Θεό Διόνυσο

Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Αρχιτέκτων: Κυριάκος Κρόκος Εγκαίνια: Σεπτέμβριος 1994 Ευρήματα Βυζαντινής Περιόδου Διοργάνωση μόνιμων και περιοδικών εκθέσεων Έρευνα και δημοσίευση μελετών και βιβλίων Περιοδική έκδοση Δελτίου του μουσείου Οργάνωση κέντρου τεκμηρίωσης Εκπαιδευτικά προγράμματα

Βυζαντινό Μουσείο Θεσσαλονίκης

Ανθρωπολογικό Μουσείο Πετραλώνων Χτίστηκε και χρηματοδοτήθηκε το 1978 από την ΑΕΕ Ευρήματα από όλη την παλαιοντολογική περιοχή τη Ελλάδος Λίθινα και κοκάλινα εργαλεία 11.000.000 ετών

Μουσείο Λευκού Πύργου Ανήκει στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού Μουσείο διαδραστικό με τη χρήση νέων τεχνολογιών Η ιστορία της Θεσσαλονίκης από τη Ρωμαϊκή εποχή μέχρι σήμερα

Αρχαιολογικό Μουσείο Κιλκίς Ευρήματα από την περιοχή του νομού Κιλκίς Ευρήματα ταφικά και εργαλεία της καθημερινής ζωής Κολχίδα, Άνω Απόστολοι, Παλαιό Γυναικόκαστρο, Ευρωπός, Παλατιανό

Ερωτηματολόγιο Κοινού Πόσο συχνά επισκέπτεστε μουσείο; Ποια μουσείο του Κιλκίς γνωρίζετε; Έχετε επισκεφτεί μουσεία του εξωτερικού; Συμπεράσματα που αναδεικνύουν την όχι και τόσο καλή σχέση όλων των ηλικιών με το μουσείο.

Εκπαιδευτικός Ρόλος των Μουσείων Στον 21ο αιώνα η φιλοσοφία της δια βίου μάθησης - σημαντικό ρόλο . Ολοκλήρωση και αυτοεκτίμηση επισκεπτών μέσα από εκπαιδευτικά προγράμματα. Τα μουσεία ιδιαίτερα χρήσιμα στο πλαίσιο μιας κοινωνίας μάθησης (learning society) . Η μουσειακή εκπαίδευση πλέον κεντρική λειτουργία των μουσείων. Επαφή με τις πρωτογενείς πηγές μάθησης (μουσειακά αντικείμενα)

Μουσειοπαιδαγωγική Αρχές της σύγχρονης μουσειολογίας και πορίσματα σύγχρονης παιδαγωγικής Ψυχικές, κοινωνικές και επιστημολογικές διαστάσεις της γνώσης Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων διδακτικής (εμπειρική μάθηση)

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!!